ricardo590 Opublikowano 25 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia w przeglądarce Firefox zapisane pasku zadań ,strony renomowanych portali , co chwile same znikają / nie wszystkie tylko pojedynczo/ pojawiają się nowe ,muszę jej ponownie zapisywać , po uśpieniu laptopa gdy włączam przeglądarkę Firefox jest innych rozmiarów/ mam powiększenie na 100 % włącza się na np 75 % tzn czcionka po chwili wraca do normy ,przeglądając portale co jakiś czas się aktualizuje , nie wiem czy to normalne ? https://justpaste.it/dkb84 https://justpaste.it/goa6i https://justpaste.it/j9tzb Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 26 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia Brakuje logu "Addition.txt", wyżej dwa razy wkleiłeś "Shortcut.txt". Podaj brakujący log. Odnośnik do komentarza
ricardo590 Opublikowano 27 Stycznia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia https://justpaste.it/c46px https://justpaste.it/hgn2z https://justpaste.it/ftmjx Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 28 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia Uruchom FRST. Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym. Spoiler Start:: Task: {077BA067-7C15-40F0-B22E-C9DC2A54B4A2} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Location\Notifications => %windir%\System32\LocationNotificationWindows.exe (Brak pliku) Task: {F3E6E7ED-A196-4E44-8803-55FAB3AD4E29} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\USO_UxBroker => %systemroot%\system32\MusNotification.exe (Brak pliku) CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-153491760-1345948891-3359715606-1001_Classes\CLSID\{13357088-9834-0409-1600-134951500000}\localserver32 -> "C:\Program Files\Adobe\Acrobat DC\Acrobat\ADNotificationManager.exe" -ToastActivated => Brak pliku CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-153491760-1345948891-3359715606-1001_Classes\CLSID\{38142727-3008-9161-1521-349515000000}\localserver32 -> "C:\Program Files\Adobe\Acrobat DC\Acrobat\ADNotificationManager.exe" -ToastActivated => Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => -> Brak pliku CreateRestorePoint: EmptyTemp: End:: Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu! W FRST kliknij opcję "Napraw" (Fix). Pokaż raport "fixlog.txt", który otrzymasz po restarcie komputera. Pobierz też darmowy "ADWCleaner" i tak samo, skanowanie, usuwanie jeśli coś zostanie wykryte, pokaż raport z usuwania. Odnośnik do komentarza
ricardo590 Opublikowano 28 Stycznia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia https://justpaste.it/fetkx https://justpaste.it/jcv6z https://justpaste.it/3rcin Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 28 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia Dobrze, wszystko zrobione. Jest poprawa? Odnośnik do komentarza
ricardo590 Opublikowano 28 Stycznia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia tak , jest poprawa . Dziękuję bardzo za pomoc Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 28 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia Ok, w takim razie usuń FRST i kwarantannę: C:\\FRST AdwCleaner zalecam zostawić i używać co jakiś czas do oczyszczania przeglądarek z niepożądanych rzeczy, jako wsparcie antywirusa w systemie. Odnośnik do komentarza
ricardo590 Opublikowano 28 Stycznia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia ok, już wszystko zrobiłem Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 29 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia W takik razie to wszystko z mojej strony. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
ricardo590 Opublikowano 29 Stycznia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia jeszcze raz dziękuje , nie wiem czy jest coś takiego jak interferencja w połączeniu światłowodu z kablem koncentrycznym w tv kablowej , powodująca zakłócenia w odbiorze programów w telewizji / zakłócenia , drgania obrazu ?/ Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 29 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia Możliwe, trzeba było by zgłosić problem dostawcy, ewentualnie wymienić kable na lepiej ekranowane. Odnośnik do komentarza
ricardo590 Opublikowano 29 Stycznia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia jasne , zgłaszamy z innym posiadaczem usługi tego dostawcy ,od jesieni 2023 roku i jest na zasadzie gadał dziad do obrazu a obraz do niego ani razu Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 30 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia A samemu nie możesz spróbować? No i jak dostawca ma w du... klientów to może czas pomyśleć o innym? Odnośnik do komentarza
ricardo590 Opublikowano 30 Stycznia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia aktualnie jestem na etapie pisania pism , dekoder zawiesza się prawie non stop po 7 wymianie , już 26 razy , mówią , ze to albo mój kabel hdmi ,albo gniazdo hdmi w tv , wymienili mi kiedyś dekoder z nie podłączonym lub zepsuty dyskiem wymiana dopiero po tygodniu , sprzęt jest stary albo jeszcze straszy źle naprawiony , teraz mi przysłali żebym pisał do uokik , dekodery maja po kilka lat 10 lub więcej, no niestety przedłużyłem w tamtym roku umowę , także muszę cierpieć miałem nadziej ze się poprawi ... dali mi rekompensatę 26 zł , a musiałem dokupywać kable, musiałem dokupić tzw przejściówkę żeby zrobi pomiar NIM MTR , a wracając do tematu teraz po otwarciu laptopa , wpisały się znowu inne strony , ale udało się ich usunąć ręcznie . otwarłem nowa kartę i usunąłem je Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano Czwartek o 21:47 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Czwartek o 21:47 Przeleć "AdwCleanerem" system. Oczyści przeglądarki. Co do dostawcy to jakieś jaja z tego co piszesz... Nie wiem, co Ci doradzić....branie alternatywnego fachowca do tego to koszta. Jedynie co w obecnej sytuacji jedynie rozglądać się za innym dostawcą i czekać do końca umowy, bo za zerwanie obecnej są pewnie kary? Odnośnik do komentarza
ricardo590 Opublikowano Piątek o 06:00 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano Piątek o 06:00 ok, dziękuje bardzo trochę pożaliłem się na problemy z dostawca internetu i telewizji kablowej , ale dopiero ciekawostki są na forum opiniuj .pl o nim https://opiniuj.pl/vectra-tv.html Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano Niedziela o 22:51 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Niedziela o 22:51 No nieciekawe ma opinie... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się