Skocz do zawartości
14 stycznia 2020 - Koniec wsparcia Microsoftu dla Windows 7 ×

Problem z uruchomieniem aplikacji, błędy aplikacji 0xc0000142 oraz CLR20r3


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Od kiedy się tak dzieje? Co robiłeś w Windows przed wystąpieniem problemu? Co z przywracaniem systemu do punktu, kiedy wszystko działało? 

Pokaż też screen z darmowego programu Crystal Disk Info, ocenimy stan dysku twardego. Po pobraniu i uruchomieniu aplikacji, powiększ okno, aby były widoczne w nim wszystkie parametry dysku. Aplikacje można pobrać w wersji bez instalacyjnej, gdyby z instalacją jej były problemy.

Odnośnik do komentarza

Dysk masz sprawny. Logi które zamieściłeś, nie istnieją, wiec nie można ich pobrać. Uruchom FRST. Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym.

 


 

Spoiler

Start::
HKLM-x32\...\Run: [PWMTRV] => rundll32 C:\PROGRA~2\ThinkPad\UTILIT~1\PWMTR64V.DLL,PwrMgrBkGndMonitor [1124200 2010-03-02] (Lenovo(Japan)Ltd. -> Lenovo Group Limited)
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
AppInit_DLLs: 0 => Brak pliku
Lsa: [Notification Packages] scecli ACGina
Task: {EA5C0CF3-A596-4B17-922D-2EF63E48A8F8} - System32\Tasks\{56424650-7CA0-4A7F-8A26-2AC3023C4A92} => C:\Program Files (x86)\ddt4all\Python27\python.exe [27136 2017-03-12] () [Brak podpisu cyfrowego] <==== UWAGA
Task: {B177DB03-5F78-483D-91DA-0B098951962F} - System32\Tasks\{A8B90880-8780-4FA0-B431-FEC00425AABF} => C:\Program Files (x86)\ddt4all\Python27\python.exe [27136 2017-03-12] () [Brak podpisu cyfrowego] <==== UWAGA
Task: {65571D9A-1BF0-4CAD-923C-B8F6A8D92A45} - System32\Tasks\{EA092023-A6A5-4713-AC2D-65F290696323} => C:\Program Files (x86)\ddt4all\Python27\python.exe [27136 2017-03-12] () [Brak podpisu cyfrowego] <==== UWAGA
Task: {F6C74E02-4456-4367-840F-EA94F6DFF9F4} - System32\Tasks\CCleaner Update => C:\Program Files\CCleaner\CCUpdate.exe  (Brak pliku)
FF Plugin: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [Brak pliku]
FF Plugin-x32: @adobe.com/FlashPlayer -> C:\Windows\system32\Macromed\Flash\NPSWF32.dll [Brak pliku]
FF Plugin-x32: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [Brak pliku]
SearchScopes: HKLM -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKLM-x32 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-37142664-3049362766-3154072608-1001 -> DefaultScope {A08FBEDD-CBAC-4CBB-AAA7-A41979A10286} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-37142664-3049362766-3154072608-1001 -> {A08FBEDD-CBAC-4CBB-AAA7-A41979A10286} URL = 
CreateRestorePoint:
EmptyTemp:
End::

 

Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu!

Po restarcie komputera pokaż otrzymany "Fixlog" na forum, jest w tym samym miejsciu co apka "FRST". Pobierz dodatkowo "Malwaresbytes" . Przeskanuj nim komputer, usuń jeśli coś zostanie jeszcze wykryte i pokaż raport. Pobierz też darmowy "ADWCleaner" i tak samo, skanowanie, usuwanie jeśli coś zostanie wykryte, pokaż raport z usuwania.

Odnośnik do komentarza
W dniu 21.01.2025 o 00:00, Illidan napisał(a):

Dysk masz sprawny. Logi które zamieściłeś, nie istnieją, wiec nie można ich pobrać. Uruchom FRST. Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym.

 


 

  Pokaż ukrytą zawartość

Start::
HKLM-x32\...\Run: [PWMTRV] => rundll32 C:\PROGRA~2\ThinkPad\UTILIT~1\PWMTR64V.DLL,PwrMgrBkGndMonitor [1124200 2010-03-02] (Lenovo(Japan)Ltd. -> Lenovo Group Limited)
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
AppInit_DLLs: 0 => Brak pliku
Lsa: [Notification Packages] scecli ACGina
Task: {EA5C0CF3-A596-4B17-922D-2EF63E48A8F8} - System32\Tasks\{56424650-7CA0-4A7F-8A26-2AC3023C4A92} => C:\Program Files (x86)\ddt4all\Python27\python.exe [27136 2017-03-12] () [Brak podpisu cyfrowego] <==== UWAGA
Task: {B177DB03-5F78-483D-91DA-0B098951962F} - System32\Tasks\{A8B90880-8780-4FA0-B431-FEC00425AABF} => C:\Program Files (x86)\ddt4all\Python27\python.exe [27136 2017-03-12] () [Brak podpisu cyfrowego] <==== UWAGA
Task: {65571D9A-1BF0-4CAD-923C-B8F6A8D92A45} - System32\Tasks\{EA092023-A6A5-4713-AC2D-65F290696323} => C:\Program Files (x86)\ddt4all\Python27\python.exe [27136 2017-03-12] () [Brak podpisu cyfrowego] <==== UWAGA
Task: {F6C74E02-4456-4367-840F-EA94F6DFF9F4} - System32\Tasks\CCleaner Update => C:\Program Files\CCleaner\CCUpdate.exe  (Brak pliku)
FF Plugin: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [Brak pliku]
FF Plugin-x32: @adobe.com/FlashPlayer -> C:\Windows\system32\Macromed\Flash\NPSWF32.dll [Brak pliku]
FF Plugin-x32: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [Brak pliku]
SearchScopes: HKLM -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKLM-x32 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-37142664-3049362766-3154072608-1001 -> DefaultScope {A08FBEDD-CBAC-4CBB-AAA7-A41979A10286} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-37142664-3049362766-3154072608-1001 -> {A08FBEDD-CBAC-4CBB-AAA7-A41979A10286} URL = 
CreateRestorePoint:
EmptyTemp:
End::

 

Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu!

Po restarcie komputera pokaż otrzymany "Fixlog" na forum, jest w tym samym miejsciu co apka "FRST". Pobierz dodatkowo "Malwaresbytes" . Przeskanuj nim komputer, usuń jeśli coś zostanie jeszcze wykryte i pokaż raport. Pobierz też darmowy "ADWCleaner" i tak samo, skanowanie, usuwanie jeśli coś zostanie wykryte, pokaż raport z usuwania.

Logi nie istnieją ze względu na serwer plików usuwają się po 24h zmieniłem serwer i zamieszczam jeszcze raz odnośnik. Poniżej też fixlog po naprawie. Niestety ale błędy przy uruchamianiu nadal wysępują.

link

Fixlog.txt

Odnośnik do komentarza

W "FRST" wszystko wykonane. Próbowałeś przeinstalować aplikacje które sprawiają problemy? Logi sprawdzę w weekend, będę miał wtedy na to czas, ale nie gwarantuje że znajdę tam odpowiedź, ekspertem nie jestem.  Nie mniej możesz system dla pewności przeskanować programami które podałem w poście niżej do tego czasu.

 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...