nowak111 Opublikowano 10 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia Witam, posiadam laptop HP EliteBook. Wczoraj, gdy zalogowałem się do komputera, zobaczyłem czarny ekran z kursorem na środku. Wylogowałem się, uruchomiłem ponownie i to samo - czarny ekran. Uruchom ponownie z Shift, opcje zaawansowane, CMD sfc /scannow. Po przeskanowaniu powrót do logowania i znowu czarny ekran z kursorem na środku. Powrót do opcji zaawansowanych, CMD chkdsk - wszystko ok. Ponowne logowanie, komputer nie dokończył logowania, bo pojawił się blue screen bad system config info. Powrót do opcji zaawansowanych, CMD sfc /scannow - wszystko ok. Zacząłem szukać w internecie rozwiązań, wypróbowałem: CHKDSK /f, CHKDSK /r, CHKDSK c:/r, CHKDSK /f/r, CHKDSK /f/r/x - write protection, bootrec /fixmbr, bootrec /fixboot - odmowa dostępu, bootrec /scanos i bootrec /rebuildbcd - zakończone pomyślnie. Przy opcji CHKDSK c:/r dowiedziałem się, że dysk mam sprawny, 0 bad sectors, 0 bad clusters. Opcji usunięcia aktualizacji i przywracania systemu nie można wykonać. Ponownej instalacji systemu wolałbym uniknąć. Nie mam już więcej pomysłów. PROSZĘ O POMOC. Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 11 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia Ok, ale jaki masz system? Podejrzewam że winny sytuacji jest uszkodzony dysk twardy. Trzeba spróbować uruchomić system w trybie awaryjnym, ewentualnie jak uda Ci się zalogować, to pobrać darmowy program "CrystalDiskInfo", uruchomić i zrobić screen jego okna, powiększyć okno programu, aby były widoczne wszystkie parametry dysku twardego. Screen pokaż na forum, ocenimy jego stan. Zakładam że masz Windows 10, więc aby uruchomić tryb awaryjny w Windows 10, podczas uruchamiania systemu należy nacisnąć klawisz F8 (lub Shift + F8, co może być trudniejsze). Masz w domu może jakiś ratunkowy system na DVD, czy Pendrive? Jakiś Linux LiveCD? Bo jak system nie stratnie, to do diagnostyki można uruchomić taki system. Odnośnik do komentarza
nowak111 Opublikowano 11 Stycznia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia Sorry, system to Windows 10 pro 64bit. Tryb awaryjny również nie mogę uruchomić ten sam BSOD. Mam Kaspersky Rescue Disk, ale nie działa - podejrzewam że jest źle nagrany, nie w trybie UEFI. Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 11 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia Spróbuj wyłączyć w BIOS "Secure Boot", dlatego nie startuje pewnie Kasperski. Aby wyłączyć funkcję Secure Boot, włącz komputer i naciśnij klawisz [Delete] (lub inny klawisz, w zależności od producenta) podczas uruchamiania, aby wejść do ustawień BIOS/UEFI. Następnie znajdź opcję Secure Boot i ustaw ją na [Disabled] (wyłączony). Możesz także włączyć opcję Legacy Boot, jeśli jest dostępna. Pamiętaj, aby dwukrotnie sprawdzić te ustawienia przed zapisaniem zmian. Zrób proszę jeszcze zdjęcie telefonem tego BSoD i pokaż je na forum. Odnośnik do komentarza
nowak111 Opublikowano 12 Stycznia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia To jest zdjęcie BSoD A tu wyniki z CHKDSK c: /r Kaspersky Rescue Disk uruchomiłem, co dalej? Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano Niedziela o 20:52 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Niedziela o 20:52 Nie znam tego ruskiego oprogramowania, ale zobacz czy w tym Kasperskim nie masz czegoś co pokaże S.M.A.R.T. dysku twardego. Jak będzie to pokaż zdjęcie tych parametrów dysku twardego na forum. 0x00000074 BAD_SYSTEM_CONFIG_INFO - Uszkodzenie informacji o systemie. Może być spowodowane uszkodzeniem pamięci. Przyczyną może być uszkodzenie pliku rejestru: \WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM Rozwiązanie: -Przywróć Rejestr systemu, czyli punkt przywracania jak masz, cofnąć do daty wstecz, kiedy było ok. -Sprawdź pamięć RAM programem "Memtest86+". -Wykonaj naprawę plików systemowych na dysku komendą " chkdsk /f /r " w Wierszu Poleceń. To już było robione i nie pomogło. - naprawa bibliotek systemu w CMD, komenda: sfc /scannow Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano Poniedziałek o 00:31 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 00:31 Spod WinRE komendę sfc /scannow trzeba uzupełnić: sfc /scannow /offbootdir=y:\ /offwindir=x:\Windows gdzie y to ta mała partycja, na ktorej sa pliki rozruchowe, a x to ta, gdzie jest windows. Gdyby był log z FRST, który można uruchomić w WinRE to by było łatwiej Ci pomóc. FRST wczytuje rejestr (jeśli jest w stanie), pokazuje też układ partycji. Można też zobaczyć czy są kopie rejestru w folderze regback, chociaż od wersji w10 1803 domyslnie juz jej tam nie zapisuje... No i na koniec gałąź system można załadować przez regedit. W tym celu trzeba uruchomić wspomniany regedit a potem kliknąc na HKEY_LOKAL_MACHINE > Plik > Załaduj gałąź rejestru > no i trzeba wybrać: x:\Windows\System32\config\ system nadac nazwe np. systemAwaria i zobaczyc czy w ogole się załaduje. Dobrze też zobaczyć jaki jest rozmiar tego pliku. Potem można pomyśleć co dalej. Może uzycie Shadow Explorer pozwoliło by stasze, a więc działające kopie rejestru wyodrębnić. Odnośnik do komentarza
nowak111 Opublikowano Poniedziałek o 13:20 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 13:20 17 godzin temu, Illidan napisał(a): Nie znam tego ruskiego oprogramowania, ale zobacz czy w tym Kasperskim nie masz czegoś co pokaże twardego. Jak będzie to pokaż zdjęcie tych parametrów dysku twardego na forum. Niestety nie ma tam programu który pokaże S.M.A.R.T. dysku. 17 godzin temu, Illidan napisał(a): -Przywróć Rejestr systemu, czyli punkt przywracania jak masz, cofnąć do daty wstecz, kiedy było ok. Brak punktu przywracania, więc nie mogę cofnąć. 17 godzin temu, Illidan napisał(a): Wykonaj naprawę plików systemowych na dysku komendą " chkdsk /f /r " w Wierszu Poleceń. To już było robione i nie pomogło. Write protected. 17 godzin temu, Illidan napisał(a): - naprawa bibliotek systemu w CMD, komenda: sfc /scannow Robi 100% i wyświetla "windows resource protection could not perform the requested operation" Odnośnik do komentarza
nowak111 Opublikowano Poniedziałek o 13:40 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 13:40 13 godzin temu, Groszexxx napisał(a): Spod WinRE komendę sfc /scannow trzeba uzupełnić: sfc /scannow /offbootdir=y:\ /offwindir=x:\Windows Mam partycję: C: - windows D: - metodą przez notatnik jest tylko plik recovery.txt o rozmiarze 0 bajtów X: - boot (WinRE) Próbowałem: sfc /scannow /offbootdir=d:\ /offwindir=c:\Windows sfc /scannow /offbootdir=c:\ /offwindir=c:\Windows sfc /scannow /offbootdir=c:\ /offwindir=d:\Windows otrzymuje: "windows resource protection could not start the repair service" lub "windows resource protection could not perform the requested operation" 13 godzin temu, Groszexxx napisał(a): Gdyby był log z FRST, który można uruchomić w WinRE to by było łatwiej Ci pomóc. FRST wczytuje rejestr (jeśli jest w stanie), pokazuje też układ partycji. Nie mam logów z FRST, nie był potrzebny. 13 godzin temu, Groszexxx napisał(a): Można też zobaczyć czy są kopie rejestru w folderze regback, chociaż od wersji w10 1803 domyslnie juz jej tam nie zapisuje... Folder regback jest pusty. 13 godzin temu, Groszexxx napisał(a): No i na koniec gałąź system można załadować przez regedit. W tym celu trzeba uruchomić wspomniany regedit a potem kliknąc na HKEY_LOKAL_MACHINE > Plik > Załaduj gałąź rejestru > no i trzeba wybrać: x:\Windows\System32\config\ system nadac nazwe np. systemAwaria i zobaczyc czy w ogole się załaduje. Dobrze też zobaczyć jaki jest rozmiar tego pliku. Gałąź rejestru system mogę normalnie załadować w regedit, a jego rozmiar to 6.50 MB. Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano Poniedziałek o 15:03 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 15:03 W takim razie... Może pobierz Ubuntu, zrób nośnik startowy i zobacz ten S.M.A.R.T dysku i dostęp do danych w ogóle na tym nośniku. A czy w tym Kasperskim masz dostęp do dysku, da się załadować i przeglądać jego zawartość? Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano Poniedziałek o 16:10 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 16:10 2 godziny temu, nowak111 napisał(a): Nie mam logów z FRST, nie był potrzebny. Masz go po prostu pobrać FRST i go uruchomić, w środowisku odzyskiwania. Tutaj więcej informacji: Sprawdzenie SMART dysku to zawsze bardzo dobry pomysł. Z tym, że skoro tutaj poszedł już "chkdsk /r c: " i nie stwierdził problemów, to sama partycja systemowa jest w porządku. W kontekście czasu teraźniejszego, bo czy była wcześniej w porządku - tego się bez smart nie dowiemy. Ew. obecność folderu FOUND.000 itd. moze wskazywac, ze były wykryte problemy z systemem plikow. Najczesciej przez problemy z dyskiem, ale to nie jedyna ewentualnosc. Dosyć często pojawia się taka naleciałość, chyba troszkę "historyczno-przyzwyczajeniowa", że tak to ujmę, że używa się przełącznika /f /r. Otóż przełącznik /r automatycznie wyzwala /f. Nie potrzeba go już później używać. Po prostu /f naprawia zajęty system plików i nie sprawdza całej partycji, a /r to robi, czyli to taki ekwiwalent sprawdzania poprawności klastrów na całej partycji + sprawdzenie systemu plikow. W jaki sposób autor stwierdził, że plik system zajmuje 6MB? Bardzo bym prosił o zdjęcie. Wpisz w cmd: dir C:\Windows\System32\config uwzględniłem, że c: to partycja z Windows. Forum dotyczy Windows, nie polecajmy narzędzi opartych na Linuxie, zwłaszcza ludziom, którzy mają problemy z prostymi rzeczami. Kiedyś się używało Linuxów, bo miały zdolność uruchamiania się na prawie każdym komputerze bez instalowania. Jeżeli chodzi o dystrybucje, dawno nie używałem tego sformułowania, jakoś wyszło z obiegu : " Windows Live" - to polecam dystrybucje Sergei Strelec - > https://sergeistrelec.name/ wybierz wersję angielską, . To taki naturalny sukcesor poczciwego Hirens Boota. Za pomocą Rufusa możesz nagrać obraz na pendrive. Najlepiej wyłączyć przy tym antywirusa, bo jest z 5-10 fałszywych alarmów, w sensie Windows Defender zablokuje kopiowanie kilku plików / programów. W naszej sytuacji to bez znaczenia. W Rufus opcja UEFI i wskaż iso, domyślnie pobierany plik jest plikiem skompresowanym, musisz go najpierw wypakować. Tam będzie ISO. Jeśli mogę prosić Autora - to niech ograniczy swoją radosną twórczość i wpisywanie komend na chybił-trafił, bo to nie pomoże, a może zaszkodzić. Program do SMART to Gsmartcontrol. Plik SYSTEM domyślnie nigdy nie waży 6 MB, w teorii może to być uszkodzenie, ale uważam, że błędnie to zostało sprawdzone. Podsumowując: dostarcz najpierw ten log z FRST i wynik komendy dir C:\Windows\System32\config na zdjęciu. Odnośnik do komentarza
nowak111 Opublikowano Poniedziałek o 18:08 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 18:08 2 godziny temu, Illidan napisał(a): W takim razie... Może pobierz Ubuntu, zrób nośnik startowy i zobacz ten S.M.A.R.T dysku i dostęp do danych w ogóle na tym nośniku. A czy w tym Kasperskim masz dostęp do dysku, da się załadować i przeglądać jego zawartość? Muszę znaleźć pendrive na Ubuntu i sprawdzę. Na Kasperskim można przeglądać zawartość dysku, posiada także edytor rejestru oraz Windows Unlocker - więcej tutaj: Odnośnik do komentarza
nowak111 Opublikowano Poniedziałek o 18:52 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 18:52 Proszę log FRST FRST.txt oraz wynik komendy dir C:\Windows\System32\config Mam nadzieję że to pomoże rozwiązać problem. 2 godziny temu, Groszexxx napisał(a): W jaki sposób autor stwierdził, że plik system zajmuje 6MB? Poprzez notatnik otworzyłem folder config i po najechaniu kursorem na plik pokazał 6.50 MB - ale KRD wyswietla ponad 17 MB Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano Poniedziałek o 19:57 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 19:57 Jest trochę błedów. Na pewno ktoś zajmie się logami i usunięciem niedomyślnych ustawień w zasadach grup. Widziałem, że próbowałeś przywracać system do ustawień fabrycznych, nie wspomniałeś o tym ani słowem. To jest właśnie ta "radosna twórczość", którą widać nie tylko w tych próbach wpisywanych komend. Jaki był efekt? Zakończyło się niepowodzeniem? Pomijam fakt, że na zdjęciu widać 18 612 224 bajtów, Ponadto oczywiście przeleciałeś przez wszystkie ustawienia zaawansowanego uruchamiania w tym "rejestrowanie rozruchu". Natomiast co Ty umieściłeś w: backup backup1 ?? I ile masz wolnego miejsca na swoim dysku? Drive c: () (Fixed) (Total:237.83 GB) (Free:0 GB) (Model: MTFDHBA256TCK-1AS1AABHA) NTFS FRST automatycznie podmienia literę z folderem Windows na wolumin oznaczony c: być może był on już wcześniej tak ustawiony (domyślnie), ale chciałbym się upewnić, że mimo tego, że dysk z systemem jest jako c: W ogóle to dysk spartycjonowany tak, że masz tylko jedną partycję, w dodatku MBR. Nie masz opcji Fast Boot, która wymaga UEFI. Pojawia się nieco memowe pytanie: "Panie, kto to Panu tak s...ił ?" To poroniona konfiguracja i tak być nie powinno, ale piszę poza konkursem, to nie wiążę się z usterką. Wcześniej chkdsk pokazywał: 6 085 536 KB, więc ile jest teraz? Przygotuj z 18GB wolnego miejsca. Wtedy jeszcze raz spróbuj: sfc /scannow /offbootdir=c:\ /offwindir=c:\Windows tylko upewnij się, że dysk z Windows to na pewno c:. Frst pokazuje, że pliki systemowe nie mają należytych sum kontrolnych, czyli, że są modyfikowane. Chociaż wydaje mi się, że spotkałem się z tym, że nie było na bieżąco zaktualizowane to, w tym przypadku mogło to się wiązać z pierwszym objawem w postaci czarnego pulpitu.... Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano Wtorek o 02:16 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Wtorek o 02:16 Moim zdaniem, podsumowując wszystko, sprawdziłbym stan dysku twardego, bo jak jest jednak w kiepskim stanie, to naprawianie czy reinstalowanie systemu na nim nie ma sensu, na, jeśli to HDD to i tak bym go wymienił na szybszy SSD aby komputer dostał kopa i zainstalował na czysto system. Nawet jeśli stary dysk jest sprawny, to sama próba naprawy może zająć sporo czasu i się nie udać. Za pomocą Kasperskiego o którym już mowa, czy Ubuntu z którego zbootujesz system i jak jest dostęp do danych dysku, zabezpieczyłbym dane ważne , zarchiwizował o ile jakieś są i postawił system na nowo. Możesz zaoszczędzić sporo czasu i nerwów niż reanimować trupa i być może do tego bezskutecznie. Na przyszłość pomysłałbym także o Backupie systemu, w miarę regularnym, to ratuje czasem tyłek i zaoszczędzą sporo nerwów i kłopotów, bo w razie czego przywracasz system z kopii przez 40 min. i po problemie, nawet w razie awarii dysku na nowy nośnik. "...Forum dotyczy Windows, nie polecajmy narzędzi opartych na Linuxie, zwłaszcza ludziom, którzy mają problemy z prostymi rzeczami...." Tu myślę że przesadzasz, forum o Windows, ale sporo narzędzi naprawczych jest do Windows opartych na Linuxie i przygotowujesz do tego celu odpowiednie nośniki startowe, nazewnictwo jest tu mało istotne, wiadomo co chodzi. Zrobienie nośnika startowego to nie jest jakiś wyczyn, nawet jak ktoś nie wie jak i jak coś za jego pomocą sprawdzić, po to tu jesteśmy by ewentualnie pokazać jak, czy wkleić odpowiednie instrukcje z sieci jak sprawdzić S.M.A.R.T. dysku itp. Nie raz na forach polecałem Ubuntu do ratowania danych czy diagnostyki ludziom nie znającym się na tym i dawali radę, a jak czegoś nie wiedzieli, to pytali i szliśmy z tematem dalej. No moim zdaniem skorzystanie z Linuxa, niekoniecznie Ubuntu jest czasem mniej skomplikowane dla osoby zielonej niż bawienie się komendami w CMD czy WinRe itp. Odnośnik do komentarza
nowak111 Opublikowano Środa o 15:08 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano Środa o 15:08 W dniu 13.01.2025 o 20:57, Groszexxx napisał(a): Widziałem, że próbowałeś przywracać system do ustawień fabrycznych, nie wspomniałeś o tym ani słowem. To jest właśnie ta "radosna twórczość", którą widać nie tylko w tych próbach wpisywanych komend. Jaki był efekt? Zakończyło się niepowodzeniem? Napisałem w pierwszym poście: W dniu 10.01.2025 o 23:50, nowak111 napisał(a): Opcji usunięcia aktualizacji i przywracania systemu nie można wykonać. W dniu 13.01.2025 o 20:57, Groszexxx napisał(a): Natomiast co Ty umieściłeś w: backup backup1 ?? Jest pusty. W dniu 13.01.2025 o 20:57, Groszexxx napisał(a): I ile masz wolnego miejsca na swoim dysku? Nie wiem, przez notatnik pokazuje 0 B To jest S.M.A.R.T dysku Programu Gsmartcontrol nie znalazłem. Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano Środa o 20:43 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Środa o 20:43 A dlaczego nie sprawdziłeś na tym systemie, z którego pokazałeś smart dysku? Przecież to Strelec, o którym wspomniałem wcześniej. Możesz to jeszcze zrobić komendą: dir c:\ Nie wydaje Ci się dziwne, że masz 0 miejsca na dysku? Od samego początku miejsce było, choć niedużo. Być może z tego powodu większość komend nie działała - sfc, przywracanie do ustawien fabrycznych, Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano Środa o 23:32 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Środa o 23:32 Dysk masz sprawny, nie dopatrzyłem się nic niepokojącego w parametrach. Także to w zasadzie tyle już o de mnie w temacie, analizując raz jeszcze powyższe, stawiaj na nowo system. Odnośnik do komentarza
nowak111 Opublikowano Czwartek o 13:59 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano Czwartek o 13:59 16 godzin temu, Groszexxx napisał(a): A dlaczego nie sprawdziłeś na tym systemie, z którego pokazałeś smart dysku? Przecież to Strelec, o którym wspomniałem wcześniej. Możesz to jeszcze zrobić komendą: dir c:\ Nie wydaje Ci się dziwne, że masz 0 miejsca na dysku? Od samego początku miejsce było, choć niedużo. Być może z tego powodu większość komend nie działała - sfc, przywracanie do ustawien fabrycznych, Tak, miałem 0 miejsca na dysku, nie wiem dlaczego - teraz mam 20.4 GB. Co dalej, jak uruchomić system? - czy mam teraz wykonać komendę: W dniu 13.01.2025 o 20:57, Groszexxx napisał(a): Przygotuj z 18GB wolnego miejsca. Wtedy jeszcze raz spróbuj: sfc /scannow /offbootdir=c:\ /offwindir=c:\Windows Jesteś pewień że ta komenda jest poprawna? - rzuć okiem na zdjęcia. W dniu 13.01.2025 o 20:57, Groszexxx napisał(a): W ogóle to dysk spartycjonowany tak, że masz tylko jedną partycję, w dodatku MBR. Nie masz opcji Fast Boot, która wymaga UEFI. Na dysku mam 3 partycję i raczej jest prawidłowo zainstalowany i spartycjonowany. 14 godzin temu, Illidan napisał(a): Dysk masz sprawny, nie dopatrzyłem się nic niepokojącego w parametrach. Także to w zasadzie tyle już o de mnie w temacie, analizując raz jeszcze powyższe, stawiaj na nowo system. Jeśli istnieje taka możliwość wolałbym uruchomić ten system. Dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano Czwartek o 16:44 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Czwartek o 16:44 Mój błąd. Dostałem zaćmienia i źle zinterpretowałem log z FRST odnośnie partycji. On GPT traktuje chyba z WinRE tylko tak, że analizuje tylko tablice partycji w zerowym sektorze, Może to jakaś limitacja samego FRST w WinRE, a może to ja o czymś nie wiem. Nawet niezbyt mam czas żeby uruchomić WinRE i to sprawdzić. Mniejsza. Cytat ==================== MBR & Partition Table ==================== ========================================================== Disk: 0 (Protective MBR) (Size: 238.5 GB) (Disk ID: 00000000) Partition: GPT. Nie pokazał partycji, uruchom Diskpart wybierz dysk, wybierz partycje i przypisz jej literkę komendą assign ASSIGN LETTER=B Może to wyglądać tak: List disk Sel disk X (chyba będzie 0) list part Sel part 1 Assign letter=B i potem wychodzisz z diskpart komendą exit i juz w cmd: sfc /scannow /offbootdir=b:\ /offwindir=c:\windows No i ciągle zostaje kwestia tych poblokowanych wpisów. Ja naprawdę nie chcę się brać za naprawę tego, ale skoro nie ma nikogo innego, to usunę te blokady w polisach zabezpieczeń. FRST w systemie robi kopię systemu, ale czy w WinRE tego nie wiem. Zadbaj kopię, zgraj cały folder config na pendrive albo jakieś miejsce na dysku. Chcę wyraźnie podkreślić, że nie mam kompetencji ani ich mieć nie chcę co do spraw związanych z analizą i pomocą w logach z roznych programow diagnostycznych. Szefowa bardzo nie lubi, gdy osoby niewykwalifikowane się za to biorą. Robisz to na własną odpowiedzialność. Ja skupiam się tylko powierzchownie, nie jest to żadne kompleksowe oczyszczanie. I nie przystępuj do niego bez ww. kopii rejestru. otwórz notatnik, wklej w nim: HKU\admin\...\Run: [AMDNoiseSuppression] => "C:\Windows\system32\AMD\ANR\AMDNoiseSuppression.exe" (No File) GroupPolicy: Restriction ? <==== ATTENTION Policies: C:\ProgramData\NTUSER.pol: Restriction <==== ATTENTION Edit: Dostałem ważny telefon, wysyłam niedokończonego posta. Możesz w tym czasie spróbować z SFC. Nie wiem czy do końca weekendu zdążę tu zajrzeć, przykro mi. Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano Czwartek o 16:57 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Czwartek o 16:57 Zawsze możesz zrobić reinstalację bez formatowania systemu, wtedy wszystkie dane z systemem zostaną przeniesione do folderu Windows.OLD. Potwierdzam, masz dobrze spartycjonowany dysk. Nie jestem osobą uprawnioną na tym forum do analizy logów, ale w sumie nie wiele jest tu aktywnych userów, którzy tu jeszcze zaglądają i mogą to robić, czy też nadal chcą to jeszcze robić. Jeszcze chyba tylko @iJuliusz tu rzadko co prawda zagląda, więc... pozwolisz @Groszexxx że trochę zmodyfikuję twój "Fixlist". @nowak111 Do notatnika wklej: Spoiler HKU\admin\...\Run: [AMDNoiseSuppression] => "C:\Windows\system32\AMD\ANR\AMDNoiseSuppression.exe" (No File) GroupPolicy: Restriction ? <==== ATTENTION Policies: C:\ProgramData\NTUSER.pol: Restriction <==== ATTENTION Task: {3A6DB6F9-A355-420A-B6E0-7C54D12F4033} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\NetTrace\GatherNetworkInfo => C:\Windows\system32\gatherNetworkInfo.vbs [88781 2019-12-07] () Task: {ADA2913B-EE97-4671-9843-063DC6EBD4B3} - System32\Tasks\OneDrive Reporting Task-S-1-5-21-3701954500-3044198085-3446947233-1001 => %localappdata%\Microsoft\OneDrive\OneDriveStandaloneUpdater.exe /reporting (No File) <==== ATTENTION Task: {5FFAC695-29BC-46FA-8969-DA3BA3365CBB} - System32\Tasks\OneDrive Standalone Update Task-S-1-5-21-3701954500-3044198085-3446947233-1001 => %localappdata%\Microsoft\OneDrive\OneDriveStandaloneUpdater.exe (No File) <==== ATTENTION S2 Everything; C:\Users\admin\AppData\Local\Temp\4047c7df-3e76-40da-9e93-6c3393c68138_Everything-1.4.1.1026.x64.zip.138\everything.exe [2265104 2024-09-21] (voidtools -> voidtools) <==== ATTENTION EmptyTemp: Zapisz plik notatnik pod nazwą "Fixlist.txt" i wklej ten plik obok "FRST", Uruchom "FRST" i naciśnij opcje "Napraw/Fix". Po naprawie możesz pokazać plik "Fixlogtxt", zamieniony na niego będzie plik "Fixlist.txt". Nie wydaje mi się, aby te zabiegi pomogły w starcie i naprawie systemu, ale z drugiej strony co szkodzi spróbować. Odnośnik do komentarza
nowak111 Opublikowano 16 godzin temu Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 godzin temu 22 godziny temu, Groszexxx napisał(a): uruchom Diskpart wybierz dysk, wybierz partycje i przypisz jej literkę komendą assign ASSIGN LETTER=B Może to wyglądać tak: List disk Sel disk X (chyba będzie 0) list part Sel part 1 Assign letter=B i potem wychodzisz z diskpart Ok. Zrobiłem diskpart Potem: sfc /scannow /offbootdir=b:\ /offwindir=c:\windows Niestety nadal otrzymuje "windows resource protection could not perform the requested operation" Nie wiem co dalej. @Illidan Czy żeby zrobić bezpiecznie fixlist wystarczy kopia folderu config? Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 14 godzin temu Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 godzin temu Cytat Czy żeby zrobić bezpiecznie fixlist wystarczy kopia folderu config? Nie wiem, co masz na myśli. Mnie chodzi o to, abyś utworzył plik tekstowy o nazwie "Fixlist.txt" i umieścił tam gdzie FRST, skąd go uruchamiasz, uruchomił potem FRST i wykonał naprawę. Nie wiem o jakiej kopii "Config" mówisz i w ogóle o jakim pliku. Odnośnik do komentarza
nowak111 Opublikowano 13 godzin temu Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 godzin temu 52 minuty temu, Illidan napisał(a): Nie wiem o jakiej kopii "Config" mówisz i w ogóle o jakim pliku. W dniu 16.01.2025 o 17:44, Groszexxx napisał(a): FRST w systemie robi kopię systemu, ale czy w WinRE tego nie wiem. Zadbaj kopię, zgraj cały folder config na pendrive albo jakieś miejsce na dysku. I nie przystępuj do niego bez ww. kopii rejestru. @Illidan Myślałem że będziesz wiedział czy taka kopia wystarczy. Wychodzi na to że muszę czekać aż @Groszexxx odpowie. Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 13 godzin temu Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 godzin temu Aaa, ok, o to chodzi, myślę że wystarczy. Sorry, skupiłem sié wyżej na FRST i swoich odpowiedziach tylko. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się