Skocz do zawartości

Prośba o sprawdznie logów FRST


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, prosiłbym o sprawdzenie logów coś mi "zamula w tle" komputer nie wiem czy jakaś usługa czy coś jest włączone czy jakiś syf co nie powinno i jakoś mi dziwnie się rzeczy "ścinają" Często mam też przy zamknięciu komputera że jest "Program Manager" który nie chce się zamknąć i muszę potwierdzić czy chce zamknąć i wtedy dopiero się komputer wyłącza.

Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Dysk masz sprawny, ale pomyśl o SSD na system, aby przyśpieszyć pracę komputera, nawet najgorszy dysk SSD jest szybszy od HDD, więc tu kopa dostaniesz i będzie wszystko się pięknie i szybciej ładować. SSD nie jest drogi, już za 120 zł 500 GB od Goodram, chociażby kupisz. A system można sklonować na nowy dysk z wszystkim co masz na starym dysku i będzie po wymianie, jak jest teraz, tylko szybciej. Jak nikt Ci logów nie sprawdzi, to zrobię to za ok. godzinę.

Odnośnik do komentarza

Nic nie znalazłem w systemie, w zasadzie tylko lekkie porządki. Uruchom FRST.  Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym.

 

Spoiler

Start::
AlternateShell:  <==== UWAGA
GroupPolicy: Ograniczenia ? <==== UWAGA
Policies: C:\ProgramData\NTUSER.pol: Ograniczenia <==== UWAGA
Task: {C184B29A-A5F0-4C4F-94C9-0D8EF87AC346} - System32\Tasks\Mozilla\Firefox Default Browser Agent E4674EA2533419F4 => E:\FireFOx\default-browser-agent.exe [34368 2024-12-11] (Mozilla Corporation -> Mozilla Foundation) <==== UWAGA
U3 TrueSight; \??\C:\Windows\System32\drivers\truesight.sys [X]
C:\Users\Seba\Desktop\Discord.exe.lnk
CreateRestorePoint:
EmptyTemp:
End::

 

Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu! Na klawiaturze naciśnij jednocześnie "CTRL+S". W "FRST uruchom opcję na "Fix / Napraw". Po restarcie systemu pokaż otrzymany plik "fixlog.txt", jest on w tym samym miejscu co program "FRST". Pobierz dodatkowo "Malwaresbytes" . Przeskanuj nim komputer, usuń jeśli coś zostanie jeszcze wykryte i pokaż raport. Pobierz też darmowy "ADWCleaner" i tak samo, skanowanie, usuwanie jeśli coś zostanie wykryte, pokaż raport z usuwania.

System raportuje takie błędy:

Error: (11/28/2024 10:21:33 PM) (Source: Ntfs) (EventID: 55) (User: ZARZĄDZANIE NT)
Description: Wykryto uszkodzenie w strukturze systemu plików woluminu D:.

Dokładna istota uszkodzenia nie jest znana. Należy przeskanować struktury systemu plików i naprawić je w trybie offline.

 Nie wiem jaki dysk podłączasz do komputera, bo screen to  jeden dysk i partycje "C" i "E", tu raport odnośnie "D", ale może to po podłączeniu tego dysku Ci komputer zaczyna mulić?

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...