reptile Opublikowano 20 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października Witam. Właśnie mam taki Problem. Bo mam od niedawna światłowód w orange - Funbox 6, laptopa, drukarkę Brother MFC-L2700DW podłączoną przez Ethernet lub Wi-Fi do routera. Pod koniec października wyjeżdżam na jakieś trzy lub cztery tygodnie i będę poza domem. Moje pytanie jest następujące, czy jest może jakaś moźliwość wydrukowania na drukace podłączonej do Tego routera dokumentów firmowych przesyłanych na adres poczty elektronicznej z laptopa będąc w innym województwie? Zależy mi, by inna osoba miała wgląd do tych dokumentów nie używając komputera, ani telefonu, tylko odbierając zadrukowane papiery z urządzenia. Bardzo Proszę o jakąkolwiek informację, czy da radę? Może jakieś instrukcje? Jestem Zielony w Tej Kwestii Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 21 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października Zobacz instrukcje d drukarki, ja napisałaś w swoim Epsonie, mogę wysyłać zgodzą sieci dokumenty na jej adres e-mail aby wydrukować dokumenty. Odnośnik do komentarza
reptile Opublikowano 22 Października Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października Przepraszam, Nie bardzo Rozumiem. Proszę o Wyjaśnienie Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 22 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października Sprawdź instrukcję do drukarki. Ja w swoim Epsonie mam usługę Epson Connect, mogę dzięki niej drukować dokumenty poza siecią lokalną, wysyłając dokumenty na adres e-mail przypisany drukarce. Może w swoim Brother masz podobną usługę, dlatego zobacz. Jaśniej już nie wytłumaczę. Odnośnik do komentarza