Skocz do zawartości

Windows 10. Podgląd plików graf. Problemy z aplikacją Affinity photo 2


reptile

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.
Windows 10. Brak podglądu niektórych plików graficznych. Aplikacja Affininity Photo 2 długo myśli, a czasami wywala (ostatnio często) podczas otwierania do obróbki surowych plików cr2.
Korzystam z laptopa i monitora Samsung SyncMaster 215TW i od jakiegoś czasu wyrzuca mnie na ekran tylko laptopa.

Proszę o kontrolę logów. Może można coś naprawić?

Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Pobierz darmowy "CrystalDiskInfo" jak się da, możesz znaleźć wersje programu beinstalacyjną. Po uruchomieniu programu zrób screen jego okna, tak aby wszystkie parametry dysku były w nim widoczne. Okno powiększ w razie czego. Zrobiony screen pokaz na forum, sprawdzimy, w jakim stanie masz dysk twardy. Problem może dotyczyć padającego dysku twardego.

Uruchom FRST. 
Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym.

 

Spoiler

START::
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} =>  -> Brak pliku
AlternateDataStreams: C:\Users\miesz:com.affinity.photo.2 [151]
AlternateDataStreams: C:\Users\miesz:com.affinity.photo.3 [197]
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = 
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = 
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = 
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://www.gazeta.pl/0,0.html?p=112
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = 
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = 
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = 
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = 
HKU\S-1-5-21-1204412526-961046628-165118952-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.gazeta.pl/0,0.html?p=112
HKLM\...\Policies\Explorer: [DisableThumbnails] 0
HKU\S-1-5-21-1204412526-961046628-165118952-1001\...\Policies\Explorer: [Disable Thumbnails] 0
HKU\S-1-5-21-1204412526-961046628-165118952-1001\...\Policies\Explorer: [DisableThumbnails] 0
BootExecute: autocheck autochk /p \??\R:autocheck autochk *  
GroupPolicy: Ograniczenia - Edge <==== UWAGA
GroupPolicy\User: Ograniczenia ? <==== UWAGA
Policies: C:\ProgramData\NTUSER.pol: Ograniczenia <==== UWAGA
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA
Task: {C35189BE-5D94-42FA-A6C9-A0E60E35F5C4} - System32\Tasks\IUM-F1E24CA0-B63E-4F13-A9E3-4ADE3BFF3473 => C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Update Manager\bin\iumsvc.exe  --automatic (Brak pliku)
CreateRestorePoint:
EmptyTemp:
END::

 

Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu!

W FRST kliknij opcję "Napraw" (Fix). Pokaż raport  "fixlog.txt", który otrzymasz po restarcie komputera. Pobierz dodatkowo "Malwaresbytes" . Przeskanuj nim komputer, usuń jeśli coś zostanie jeszcze wykryte i pokaż raport. Pobierz też darmowy "ADWCleaner" i tak samo, skanowanie, usuwanie jeśli coś zostanie wykryte, pokaż raport z usuwania.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...