reptile Opublikowano Środa o 16:55 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Środa o 16:55 Witam. Windows 10. Brak podglądu niektórych plików graficznych. Aplikacja Affininity Photo 2 długo myśli, a czasami wywala (ostatnio często) podczas otwierania do obróbki surowych plików cr2. Korzystam z laptopa i monitora Samsung SyncMaster 215TW i od jakiegoś czasu wyrzuca mnie na ekran tylko laptopa. Proszę o kontrolę logów. Może można coś naprawić? Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano Środa o 20:19 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Środa o 20:19 Pobierz darmowy "CrystalDiskInfo" jak się da, możesz znaleźć wersje programu beinstalacyjną. Po uruchomieniu programu zrób screen jego okna, tak aby wszystkie parametry dysku były w nim widoczne. Okno powiększ w razie czego. Zrobiony screen pokaz na forum, sprawdzimy, w jakim stanie masz dysk twardy. Problem może dotyczyć padającego dysku twardego. Uruchom FRST. Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym. Spoiler START:: ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> Brak pliku AlternateDataStreams: C:\Users\miesz:com.affinity.photo.2 [151] AlternateDataStreams: C:\Users\miesz:com.affinity.photo.3 [197] HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://www.gazeta.pl/0,0.html?p=112 HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = HKU\S-1-5-21-1204412526-961046628-165118952-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.gazeta.pl/0,0.html?p=112 HKLM\...\Policies\Explorer: [DisableThumbnails] 0 HKU\S-1-5-21-1204412526-961046628-165118952-1001\...\Policies\Explorer: [Disable Thumbnails] 0 HKU\S-1-5-21-1204412526-961046628-165118952-1001\...\Policies\Explorer: [DisableThumbnails] 0 BootExecute: autocheck autochk /p \??\R:autocheck autochk * GroupPolicy: Ograniczenia - Edge <==== UWAGA GroupPolicy\User: Ograniczenia ? <==== UWAGA Policies: C:\ProgramData\NTUSER.pol: Ograniczenia <==== UWAGA HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA Task: {C35189BE-5D94-42FA-A6C9-A0E60E35F5C4} - System32\Tasks\IUM-F1E24CA0-B63E-4F13-A9E3-4ADE3BFF3473 => C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Update Manager\bin\iumsvc.exe --automatic (Brak pliku) CreateRestorePoint: EmptyTemp: END:: Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu! W FRST kliknij opcję "Napraw" (Fix). Pokaż raport "fixlog.txt", który otrzymasz po restarcie komputera. Pobierz dodatkowo "Malwaresbytes" . Przeskanuj nim komputer, usuń jeśli coś zostanie jeszcze wykryte i pokaż raport. Pobierz też darmowy "ADWCleaner" i tak samo, skanowanie, usuwanie jeśli coś zostanie wykryte, pokaż raport z usuwania. Odnośnik do komentarza
reptile Opublikowano wczoraj o 02:10 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano wczoraj o 02:10 Proszę Fixlog.txt Malwarebytes Raport ze skanowania 2024-10-17 005334.txt AdwCleaner[S08].txt Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 5 godzin temu Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 godzin temu Dysk Ok. Fixlog OK. Oceń teraz, jak jest po czyszczeniach? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się