pap Opublikowano 3 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października Witam, Komputer strasznie wolno chodzi. Ponadto przeglądarki nie wczytują stron internetowych. Np. Google Chrome nie wczytuje jysk.dk natomiast Microsoft Edge nie wczytuje zonexlnt.dk Załączam logi oraz screeny błędów występujących w przeglądarkach. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 3 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października Zrób jeszcze proszę screen z programu Crystal Disk Info. Jak się da, pobierz ten darmowy program i po uruchomieniu zrób screen jego okna. Ono powiększ tak, aby były widoczne wszystkie parametry dysku. Screen pokaż na forum, zobaczymy, w jakim stanie masz dysk twardy. Uruchom FRST. Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym. Spoiler START:; C:\Users\piotr\AppData\Roaming\Microsoft\Word\m.%20august%202311266814059391909\m.%20august%202.docx.lnk C:\Users\piotr\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\WhatsApp\WhatsApp.lnk C:\Users\Default\Favorites\Links\Amazon.co.uk – Online Shopping.url C:\Users\Default\Favorites\HP\Amazon.co.uk – Online Shopping.url C:\Users\piotr\Favorites\Links\Amazon.co.uk – Online Shopping.url C:\Users\piotr\Favorites\HP\Amazon.co.uk – Online Shopping.url HKLM-x32\...\Run: [] => [X] HKU\S-1-5-21-3956460003-1498418990-1826556186-1001\...\RunOnce: [Delete Cached Update Binary] => C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /q /c del /q "C:\Users\piotr\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\Update\OneDriveSetup.exe" (No File) HKU\S-1-5-21-3956460003-1498418990-1826556186-1001\...\RunOnce: [Uninstall 24.161.0811.0001] => C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /q /c rmdir /s /q "C:\Users\piotr\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\24.161.0811.0001" [0 2024-10-03] () <==== ATTENTION [zero byte File/Folder] Task: {83DBD701-592E-4575-BD44-B8E5A2629790} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\WarrantyChecker_DeviceScan => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\HPWarrantyCheck\HPWarrantyChecker.exe /DeviceScanR6 (No File) Task: {191384C9-85A1-4EB2-81D4-48F5A0C6ACB7} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UNP\RunUpdateNotificationMgr => C:\WINDOWS\System32\UNP\UpdateNotificationMgr.exe [0 2021-04-05] () <==== ATTENTION [zero byte File/Folder] S3 DropboxElevationService; "C:\Program Files (x86)\Dropbox\Client\206.4.6506\DropboxElevationService.exe" --svc --appid={cc46080e-4c33-4981-859a-bba2f780f31e} [X] S2 HPSupportSolutionsFrameworkService; "C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Solutions\HPSupportSolutionsFrameworkService.exe" [X] S3 MpKsl1d86a363; \??\C:\ProgramData\Microsoft\Windows Defender\Definition Updates\{D198738D-8B0D-4DA4-B581-D46749172DBB}\MpKslDrv.sys [X] FCheck: C:\WINDOWS\system32\bcdedit.exe [2019-08-15] <==== ATTENTION (zero byte File/Folder) FCheck: C:\WINDOWS\system32\SRH.dll [2021-04-05] <==== ATTENTION (zero byte File/Folder) CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3956460003-1498418990-1826556186-1001_Classes\CLSID\{84B5A313-CD5D-4904-8BA2-AFDC81C1B309}\InprocServer32 -> C:\Users\piotr\AppData\Local\GoToMeeting\14316\G2MOutlookAddin64.dll => No File AlternateDataStreams: C:\Users\piotr\Downloads\Skærmbillede 2024-03-15 12.17.14.png:com.dropbox.attrs [54] AlternateDataStreams: C:\Users\piotr\Downloads\Skærmbillede 2024-03-15 12.18.20.png:com.dropbox.attrs [52] HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://hp17win10.msn.com/?pc=HCTE HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://hp17win10.msn.com/?pc=HCTE HKU\S-1-5-21-3956460003-1498418990-1826556186-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://hp17win10.msn.com/?pc=HCTE HKU\S-1-5-21-3956460003-1498418990-1826556186-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://hp17win10.msn.com/?pc=HCTE SearchScopes: HKLM -> {3BD88D7A-B1D9-43C6-8579-8D9DD55EAD69} URL = hxxp://www.amazon.co.uk/s/ref=azs_osd_ieauk?ie=UTF-8&tag=hp-uk1-vsb-21&link%5Fcode=qs&index=aps&field-keywords={searchTerms} SearchScopes: HKLM-x32 -> {3BD88D7A-B1D9-43C6-8579-8D9DD55EAD69} URL = hxxp://www.amazon.co.uk/s/ref=azs_osd_ieauk?ie=UTF-8&tag=hp-uk1-vsb-21&link%5Fcode=qs&index=aps&field-keywords={searchTerms} SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3956460003-1498418990-1826556186-1001 -> {3BD88D7A-B1D9-43C6-8579-8D9DD55EAD69} URL = hxxp://www.amazon.co.uk/s/ref=azs_osd_ieauk?ie=UTF-8&tag=hp-uk1-vsb-21&link%5Fcode=qs&index=aps&field-keywords={searchTerms} FirewallRules: [{C61C7893-B286-4DA3-A29F-99A718CEAF2E}] => (Allow) C:\Users\piotr\AppData\Local\Temp\7zS1F39\HPDiagnosticCoreUI.exe => No File FirewallRules: [{BC6E1F9F-AC3F-4C75-8118-5E16DB20B0CE}] => (Allow) C:\Users\piotr\AppData\Local\Temp\7zS1F39\HPDiagnosticCoreUI.exe => No File CreateRestorePoint: EmptyTemp: END:: Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu! W "FRST" kliknij opcję "Napraw" (Fix). Pokaż raport "fixlog.txt", który otrzymasz po restarcie komputera. Pobierz dodatkowo "Malwaresbytes" . Przeskanuj nim komputer, usuń jeśli coś zostanie jeszcze wykryte i pokaż raport. Pobierz też darmowy "ADWCleaner" i tak samo, skanowanie, usuwanie jeśli coś zostanie wykryte, pokaż raport z usuwania. Odnośnik do komentarza
pap Opublikowano 5 Października Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października Dziękuję za pomoc. Niestety FRST nie znajduje pliku fixlog.txt. Najpierw otwieram FRST a następnie kopiuję zawartość wklejoną prze Ciebie. Po wciśnięciu "fix" dostaje informacje. e nie odnaleziono pliku flixlist.txt. Załączam screan. Nie mam pojęcia co robię nieprawidłowo. Napisz proszę czy mam podjąć kolejne kroki tj. Crystal Disk Info, Malawerbytes i AdCleaner? Czy bez fixlist nie ma sensu wykonywać tych operacji. Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 5 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października Zrób tylko screen z Crystala. Dziwne, jak skopiowałeś fixlist to powinno iść dalej....Ok, zrób w takim razie inaczej... Uruchom "FRST". NA klawiaturze naciśnij jednocześnie "CTRL+Y" .Otworzy się Notatnik, wklej do niego: Spoiler START:; C:\Users\piotr\AppData\Roaming\Microsoft\Word\m.%20august%202311266814059391909\m.%20august%202.docx.lnk C:\Users\piotr\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\WhatsApp\WhatsApp.lnk C:\Users\Default\Favorites\Links\Amazon.co.uk – Online Shopping.url C:\Users\Default\Favorites\HP\Amazon.co.uk – Online Shopping.url C:\Users\piotr\Favorites\Links\Amazon.co.uk – Online Shopping.url C:\Users\piotr\Favorites\HP\Amazon.co.uk – Online Shopping.url HKLM-x32\...\Run: [] => [X] HKU\S-1-5-21-3956460003-1498418990-1826556186-1001\...\RunOnce: [Delete Cached Update Binary] => C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /q /c del /q "C:\Users\piotr\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\Update\OneDriveSetup.exe" (No File) HKU\S-1-5-21-3956460003-1498418990-1826556186-1001\...\RunOnce: [Uninstall 24.161.0811.0001] => C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /q /c rmdir /s /q "C:\Users\piotr\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\24.161.0811.0001" [0 2024-10-03] () <==== ATTENTION [zero byte File/Folder] Task: {83DBD701-592E-4575-BD44-B8E5A2629790} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\WarrantyChecker_DeviceScan => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\HPWarrantyCheck\HPWarrantyChecker.exe /DeviceScanR6 (No File) Task: {191384C9-85A1-4EB2-81D4-48F5A0C6ACB7} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UNP\RunUpdateNotificationMgr => C:\WINDOWS\System32\UNP\UpdateNotificationMgr.exe [0 2021-04-05] () <==== ATTENTION [zero byte File/Folder] S3 DropboxElevationService; "C:\Program Files (x86)\Dropbox\Client\206.4.6506\DropboxElevationService.exe" --svc --appid={cc46080e-4c33-4981-859a-bba2f780f31e} [X] S2 HPSupportSolutionsFrameworkService; "C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Solutions\HPSupportSolutionsFrameworkService.exe" [X] S3 MpKsl1d86a363; \??\C:\ProgramData\Microsoft\Windows Defender\Definition Updates\{D198738D-8B0D-4DA4-B581-D46749172DBB}\MpKslDrv.sys [X] FCheck: C:\WINDOWS\system32\bcdedit.exe [2019-08-15] <==== ATTENTION (zero byte File/Folder) FCheck: C:\WINDOWS\system32\SRH.dll [2021-04-05] <==== ATTENTION (zero byte File/Folder) CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3956460003-1498418990-1826556186-1001_Classes\CLSID\{84B5A313-CD5D-4904-8BA2-AFDC81C1B309}\InprocServer32 -> C:\Users\piotr\AppData\Local\GoToMeeting\14316\G2MOutlookAddin64.dll => No File AlternateDataStreams: C:\Users\piotr\Downloads\Skærmbillede 2024-03-15 12.17.14.png:com.dropbox.attrs [54] AlternateDataStreams: C:\Users\piotr\Downloads\Skærmbillede 2024-03-15 12.18.20.png:com.dropbox.attrs [52] HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://hp17win10.msn.com/?pc=HCTE HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://hp17win10.msn.com/?pc=HCTE HKU\S-1-5-21-3956460003-1498418990-1826556186-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://hp17win10.msn.com/?pc=HCTE HKU\S-1-5-21-3956460003-1498418990-1826556186-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://hp17win10.msn.com/?pc=HCTE SearchScopes: HKLM -> {3BD88D7A-B1D9-43C6-8579-8D9DD55EAD69} URL = hxxp://www.amazon.co.uk/s/ref=azs_osd_ieauk?ie=UTF-8&tag=hp-uk1-vsb-21&link%5Fcode=qs&index=aps&field-keywords={searchTerms} SearchScopes: HKLM-x32 -> {3BD88D7A-B1D9-43C6-8579-8D9DD55EAD69} URL = hxxp://www.amazon.co.uk/s/ref=azs_osd_ieauk?ie=UTF-8&tag=hp-uk1-vsb-21&link%5Fcode=qs&index=aps&field-keywords={searchTerms} SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3956460003-1498418990-1826556186-1001 -> {3BD88D7A-B1D9-43C6-8579-8D9DD55EAD69} URL = hxxp://www.amazon.co.uk/s/ref=azs_osd_ieauk?ie=UTF-8&tag=hp-uk1-vsb-21&link%5Fcode=qs&index=aps&field-keywords={searchTerms} FirewallRules: [{C61C7893-B286-4DA3-A29F-99A718CEAF2E}] => (Allow) C:\Users\piotr\AppData\Local\Temp\7zS1F39\HPDiagnosticCoreUI.exe => No File FirewallRules: [{BC6E1F9F-AC3F-4C75-8118-5E16DB20B0CE}] => (Allow) C:\Users\piotr\AppData\Local\Temp\7zS1F39\HPDiagnosticCoreUI.exe => No File CreateRestorePoint: EmptyTemp: END:: Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu! Na klawiaturze naciśnij jednocześnie "CTRL+S". W "FRST uruchom opcję na "Fix / Napraw". Po restarcie systemu pokaż otrzymany plik "fixlog.txt", jest on w tym samym miejscu co program "FRST". Jak otrzymasz "fixlog.txt" po restarcie komputera, dopiero zrób jeszcze skanowanie i ewentualne czyszczenie "Malwaresbytes" i "ADWCleaner". Odnośnik do komentarza
pap Opublikowano 6 Października Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października Tym razem się udało. Dziękuję za wskazówki. Załączam fixlog oraz scren z programu Crystal Disk Info. Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 6 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października Dysk wygląda na sprawny, nic niepokojącego nie widzę. Natomiast fixlog się nie wykonał, nie ma nic w logu! Nie wiem, co robisz źle, ale może zrób jeszcze tak. Uruchom notatnik w miejscu, gdzie masz FRST, obok niego. Plik tekstowy nazwij "fixlist", skopiuj zawartość, która masz wyżej po rozwinięciu spoilera, wklej do notatnika, zapisz. Uruchom FRST i dokonaj naprawy, klikając na "Napraw" w programie. Po restarcie w tym samym miejscu będzie "fixlog", pokaż go na forum. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się