Skocz do zawartości

Randomowe BSOD


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Losowe błędy, które masz, mogą sugerować problem z pamięcią RAM, czy dokonywałeś testów pamięci RAM w komputerze?

Zapoznaj się z tym tematem i przeprowadź taki test, dla każdej pamięci RAM osobno najlepiej jak i na koniec razem, o ile masz więcej kości RAM w kompie.

To po pierwsze.

Teraz tak, czy te błędy występują, bo modyfikowałeś coś w kompie, w BIOS? Dodawałeś kość RAM? Czy po prostu nagle zaczęły się BSoD?

Bo jeśli tak, to możliwe ze problem rozwiąże aktualizacja BIOS, o ile jest dostępna nowsza wersja dla twojej płyty głównej.

Ja jeszcze pokrótce przedstawię te błędy, które odczytałem z twojego pliku:

 

0x0000003B 
SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION - Oznacza to, iż wyjątek wystąpił podczas wykonywania procedury, która odpowiada za przejście z kodu nieuprzywilejowanego do kodu uprzywilejowanego.

Błąd ten ma związek z nadmiernym wykorzystaniem puli pamięci stronicowanej i może on wystąpić w przypadku przekazania błędnych danych przez sterownik graficzny działający w trybie  użytkownika do kodu jądra.

 

Rozwiązanie:

 

-Uaktualnić system.

-Uaktualnij sterowniki w systemie, zobacz program "Driver Cloud".

 

0x00000050
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA - Błąd oprogramowania, które zażądało dostępu do danych, których nie ma (lub podał zły adres). Możliwe jest także uszkodzenie pamięci RAM, L2, Video lub dysku.

 

Rozwiązanie:

-Przeinstaluj programy, usuń, które instalowałeś, nim wystąpił błąd.

-Sprawdź pamięć RAM programem "Memtest86+".

-Sprawdź stan dysku twardego, pobierz program "CrystalDiskinfo" i pokaż jego S.M.A.R.T., czyli zrób screen okna programu po uruchomieniu i pokaz na forum.

-Wykonaj naprawę plików systemowych na dysku komendą " chkdsk /f /r " w Wierszu Poleceń.

-Aktualizacja, instalacja wszystkich sterowników w systemie, zobacz program  "Driver Cloud".

-Dostosuj plik stronicowania w Windows 10:


 

0x0000000A
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL - Błąd ten pojawia się najczęściej poprzez działanie złego sterownika lub niezgodności sprzętu lub oprogramowania . Oznacza on, że w trybie jądra proces próbował uzyskać dostęp do innego procesu, podczas gdy sam miał niższe uprawnienia IRQL od tego drugiego. To jest zabronione.

 

Rozwiązanie:

-Użyj "Ostatniej znanej dobrej konfiguracji" lub przywracania systemu.

-Uaktualnij sterowniki w systemie, zobacz do tego pomocny program "Driver Cloud".

 

Natomiast co do logów FRST, zaraz zerknę...

Sprzątanie systemu, raczej nie tu problem i to na pewno go nie rozwiąże, nie mniej...

 

Uruchom FRST. 
Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym.

 

Spoiler

START::
C:\Users\Default\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\OneDrive.lnk
C:\Users\Piotr\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\OneDrive.lnk
HKU\S-1-5-21-1291753238-1794540135-3467387043-1001\...\MountPoints2: {038bc825-5d0e-11ee-af66-244bfe518e5f} - "L:\HiSuiteDownLoader.exe" 
HKU\S-1-5-21-1291753238-1794540135-3467387043-1001\...\MountPoints2: {fbb3c4df-102f-11ef-b112-244bfe518e5f} - "L:\HiSuiteDownLoader.exe" 
GroupPolicy: Ograniczenia ? <==== UWAGA
Policies: C:\ProgramData\NTUSER.pol: Ograniczenia <==== UWAGA
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA
Task: {29A30E78-8039-41AC-AF16-09B6895C8225} - System32\Tasks\OneDrive Standalone Update Task-S-1-5-21-1291753238-1794540135-3467387043-500 => %localappdata%\Microsoft\OneDrive\OneDriveStandaloneUpdater.exe  (Brak pliku)
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers1: [AIMP] -> {1F77B17B-F531-44DB-ACA4-76ABB5010A28} => I:\AIMP3\System\aimp_menu64.dll -> Brak pliku
ContextMenuHandlers4: [AIMP] -> {1F77B17B-F531-44DB-ACA4-76ABB5010A28} => I:\AIMP3\System\aimp_menu64.dll -> Brak pliku
FirewallRules: [{B67A0FEF-27A1-4184-855B-9CAB5B4A757F}] => (Allow) D:\Program Files\Cakewalk\Shared Utilities\StartPage\CakewalkStartScreen.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{A88C2CD3-48A9-4948-86A3-93A26735B00D}] => (Allow) D:\Program Files\Cakewalk\Shared Utilities\StartPage\CakewalkStartScreen.exe => Brak pliku
FirewallRules: [UDP Query User{F2F83141-6710-49FA-81DB-1282A2B7B854}C:\users\piotr\appdata\local\programs\bandlab-assistant\bandlab assistant.exe] => (Allow) C:\users\piotr\appdata\local\programs\bandlab-assistant\bandlab assistant.exe => Brak pliku
FirewallRules: [TCP Query User{A5F577F9-A66C-4CE7-A534-192A7C152DC3}C:\users\piotr\appdata\local\programs\bandlab-assistant\bandlab assistant.exe] => (Allow) C:\users\piotr\appdata\local\programs\bandlab-assistant\bandlab assistant.exe => Brak pliku
FirewallRules: [UDP Query User{9AC17125-6037-4DF7-A9F1-95B916226C0E}C:\users\piotr\appdata\local\discord\app-1.0.9013\discord.exe] => (Allow) C:\users\piotr\appdata\local\discord\app-1.0.9013\discord.exe => Brak pliku
FirewallRules: [TCP Query User{BDE22089-B010-4A25-8C58-F6D7E1C01F06}C:\users\piotr\appdata\local\discord\app-1.0.9013\discord.exe] => (Allow) C:\users\piotr\appdata\local\discord\app-1.0.9013\discord.exe => Brak pliku
FirewallRules: [UDP Query User{E364B6E7-1677-490F-9103-B9CA54C788BD}D:\ableton\program\ableton live 11 lite.exe] => (Allow) D:\ableton\program\ableton live 11 lite.exe => Brak pliku
FirewallRules: [TCP Query User{939474B9-B75B-4998-A4FD-CF5D9116616A}D:\ableton\program\ableton live 11 lite.exe] => (Allow) D:\ableton\program\ableton live 11 lite.exe => Brak pliku
CreateRestorePoint:
EmptyTemp:
END::

 

Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu!

W FRST kliknij opcję "Napraw" (Fix). Pokaż raport  "fixlog.txt", który otrzymasz po restarcie komputera.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Czas coś napisać.

"Driver Cloud" zaktualizował sterowniki, z tego co pamiętam to były od USB i coś jeszcze (przepraszam, powinienem zapisać...). Niestety, po kilku dniach znowu miałem BSOD-a, tym razem przyczyna to pliki stronicowania.

Ustawiłem jak na obrazku (przedtem miałem "niestandardowy rozmiar"):

 

 

Przechwytywanie.PNG.a15f41e997e7415d86c0ac86f20f99f9.PNG

 

 

Na chwilę obecną jest spokój. Jak coś się zmieni - napiszę.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...