peterek64 Opublikowano 17 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września Witam. Od jakiegoś czasu pojawiają się randomowe BSODy, przyczyna ostatniego (tylko tego odczytałem) to mountmgr.sys . Wykonałem skany DISM i SFC (wiersz poleceń jako administrator), a dla pewności skan FRST64, którego logi załączam poniżej. Proszę o analizę i, w razie konieczności, pomoc. Dziękuję. FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 17 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września Spakuj zawartość folderu "Minidump" jakimś pakerem. Jest on w : C://Windows/Minidump Paczkę dodaj tu w załączniku, jak się da lub gdzieś skąd będę mógł ją pobrać do analizy. Tu daj linka do niej. Odnośnik do komentarza
peterek64 Opublikowano 18 Września Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września Dzięki za odpowiedź. Oto link: https://drive.google.com/file/d/1DDsmKGkb6SofrfKg8hKPBIzsT8l8z84Z/view?usp=sharing Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 18 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września Losowe błędy, które masz, mogą sugerować problem z pamięcią RAM, czy dokonywałeś testów pamięci RAM w komputerze? Zapoznaj się z tym tematem i przeprowadź taki test, dla każdej pamięci RAM osobno najlepiej jak i na koniec razem, o ile masz więcej kości RAM w kompie. To po pierwsze. Teraz tak, czy te błędy występują, bo modyfikowałeś coś w kompie, w BIOS? Dodawałeś kość RAM? Czy po prostu nagle zaczęły się BSoD? Bo jeśli tak, to możliwe ze problem rozwiąże aktualizacja BIOS, o ile jest dostępna nowsza wersja dla twojej płyty głównej. Ja jeszcze pokrótce przedstawię te błędy, które odczytałem z twojego pliku: 0x0000003B SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION - Oznacza to, iż wyjątek wystąpił podczas wykonywania procedury, która odpowiada za przejście z kodu nieuprzywilejowanego do kodu uprzywilejowanego. Błąd ten ma związek z nadmiernym wykorzystaniem puli pamięci stronicowanej i może on wystąpić w przypadku przekazania błędnych danych przez sterownik graficzny działający w trybie użytkownika do kodu jądra. Rozwiązanie: -Uaktualnić system. -Uaktualnij sterowniki w systemie, zobacz program "Driver Cloud". 0x00000050 PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA - Błąd oprogramowania, które zażądało dostępu do danych, których nie ma (lub podał zły adres). Możliwe jest także uszkodzenie pamięci RAM, L2, Video lub dysku. Rozwiązanie: -Przeinstaluj programy, usuń, które instalowałeś, nim wystąpił błąd. -Sprawdź pamięć RAM programem "Memtest86+". -Sprawdź stan dysku twardego, pobierz program "CrystalDiskinfo" i pokaż jego S.M.A.R.T., czyli zrób screen okna programu po uruchomieniu i pokaz na forum. -Wykonaj naprawę plików systemowych na dysku komendą " chkdsk /f /r " w Wierszu Poleceń. -Aktualizacja, instalacja wszystkich sterowników w systemie, zobacz program "Driver Cloud". -Dostosuj plik stronicowania w Windows 10: 0x0000000A IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL - Błąd ten pojawia się najczęściej poprzez działanie złego sterownika lub niezgodności sprzętu lub oprogramowania . Oznacza on, że w trybie jądra proces próbował uzyskać dostęp do innego procesu, podczas gdy sam miał niższe uprawnienia IRQL od tego drugiego. To jest zabronione. Rozwiązanie: -Użyj "Ostatniej znanej dobrej konfiguracji" lub przywracania systemu. -Uaktualnij sterowniki w systemie, zobacz do tego pomocny program "Driver Cloud". Natomiast co do logów FRST, zaraz zerknę... Sprzątanie systemu, raczej nie tu problem i to na pewno go nie rozwiąże, nie mniej... Uruchom FRST. Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym. Spoiler START:: C:\Users\Default\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\OneDrive.lnk C:\Users\Piotr\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\OneDrive.lnk HKU\S-1-5-21-1291753238-1794540135-3467387043-1001\...\MountPoints2: {038bc825-5d0e-11ee-af66-244bfe518e5f} - "L:\HiSuiteDownLoader.exe" HKU\S-1-5-21-1291753238-1794540135-3467387043-1001\...\MountPoints2: {fbb3c4df-102f-11ef-b112-244bfe518e5f} - "L:\HiSuiteDownLoader.exe" GroupPolicy: Ograniczenia ? <==== UWAGA Policies: C:\ProgramData\NTUSER.pol: Ograniczenia <==== UWAGA HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA Task: {29A30E78-8039-41AC-AF16-09B6895C8225} - System32\Tasks\OneDrive Standalone Update Task-S-1-5-21-1291753238-1794540135-3467387043-500 => %localappdata%\Microsoft\OneDrive\OneDriveStandaloneUpdater.exe (Brak pliku) ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => -> Brak pliku ContextMenuHandlers1: [AIMP] -> {1F77B17B-F531-44DB-ACA4-76ABB5010A28} => I:\AIMP3\System\aimp_menu64.dll -> Brak pliku ContextMenuHandlers4: [AIMP] -> {1F77B17B-F531-44DB-ACA4-76ABB5010A28} => I:\AIMP3\System\aimp_menu64.dll -> Brak pliku FirewallRules: [{B67A0FEF-27A1-4184-855B-9CAB5B4A757F}] => (Allow) D:\Program Files\Cakewalk\Shared Utilities\StartPage\CakewalkStartScreen.exe => Brak pliku FirewallRules: [{A88C2CD3-48A9-4948-86A3-93A26735B00D}] => (Allow) D:\Program Files\Cakewalk\Shared Utilities\StartPage\CakewalkStartScreen.exe => Brak pliku FirewallRules: [UDP Query User{F2F83141-6710-49FA-81DB-1282A2B7B854}C:\users\piotr\appdata\local\programs\bandlab-assistant\bandlab assistant.exe] => (Allow) C:\users\piotr\appdata\local\programs\bandlab-assistant\bandlab assistant.exe => Brak pliku FirewallRules: [TCP Query User{A5F577F9-A66C-4CE7-A534-192A7C152DC3}C:\users\piotr\appdata\local\programs\bandlab-assistant\bandlab assistant.exe] => (Allow) C:\users\piotr\appdata\local\programs\bandlab-assistant\bandlab assistant.exe => Brak pliku FirewallRules: [UDP Query User{9AC17125-6037-4DF7-A9F1-95B916226C0E}C:\users\piotr\appdata\local\discord\app-1.0.9013\discord.exe] => (Allow) C:\users\piotr\appdata\local\discord\app-1.0.9013\discord.exe => Brak pliku FirewallRules: [TCP Query User{BDE22089-B010-4A25-8C58-F6D7E1C01F06}C:\users\piotr\appdata\local\discord\app-1.0.9013\discord.exe] => (Allow) C:\users\piotr\appdata\local\discord\app-1.0.9013\discord.exe => Brak pliku FirewallRules: [UDP Query User{E364B6E7-1677-490F-9103-B9CA54C788BD}D:\ableton\program\ableton live 11 lite.exe] => (Allow) D:\ableton\program\ableton live 11 lite.exe => Brak pliku FirewallRules: [TCP Query User{939474B9-B75B-4998-A4FD-CF5D9116616A}D:\ableton\program\ableton live 11 lite.exe] => (Allow) D:\ableton\program\ableton live 11 lite.exe => Brak pliku CreateRestorePoint: EmptyTemp: END:: Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu! W FRST kliknij opcję "Napraw" (Fix). Pokaż raport "fixlog.txt", który otrzymasz po restarcie komputera. Odnośnik do komentarza
peterek64 Opublikowano 20 Września Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września Możliwe, że zrypałem kolejność. Na chwilę obecną FRST: Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 20 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września Kolejność bez znaczenia, po prostu zrób co napisałem i po każdym kroku sprawdzaj czy jest poprawa, na koniec sprawdź pamięć Memtestem. Czekam na dalsze informacje od ciebie, w FRST wszystko zrobione. Odnośnik do komentarza
peterek64 Opublikowano 20 Września Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września Dzięki za pomoc. Będę robił krok po kroku, ale to trochę zajmie. Jak zauważyłeś - zdarzenia nie były zbyt częste. Po każdym z kroków odczekam parę dni i wykonam kolejny krok, a tu wpiszę co robiłem i jakie były efekty. Następny ruch to "Driver Cloud". Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 20 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września Jasne, powoli i spokojnie, nikt Cię nie goni. Jak do czegoś dojdziesz to napisz. Odnośnik do komentarza
peterek64 Opublikowano 29 Września Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września Czas coś napisać. "Driver Cloud" zaktualizował sterowniki, z tego co pamiętam to były od USB i coś jeszcze (przepraszam, powinienem zapisać...). Niestety, po kilku dniach znowu miałem BSOD-a, tym razem przyczyna to pliki stronicowania. Ustawiłem jak na obrazku (przedtem miałem "niestandardowy rozmiar"): Na chwilę obecną jest spokój. Jak coś się zmieni - napiszę. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 30 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września Ok, sprawdź jeszcze na szybko S.M.A.R.T. sdysków twardych, pobierz darmowy "Crystal Disk Info" i pokaż screen z okna programu z danymi dysków. Jak BSoD nadal będą to test RAM. Odnośnik do komentarza
peterek64 Opublikowano 30 Września Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września Na szybko: Jak na razie nic się nie dzieje. Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 30 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września Tu jest ok, ale co to jest za dysk "K"? Ten dysk na ostrzeżenie. Jest to dysk wewnętrzny w komputerze? Odnośnik do komentarza
peterek64 Opublikowano 30 Września Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września Nic istotnego, śmieci sprzed wielu, wielu lat, takie przydasie. Domyślnie mało używany. Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 30 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września Ok, z tym że jak nadal będziesz miał te BSoD, a jest to dysk stale podłączony do komputera, to dla testu go odłącz. Jest szansa, że to on może powodować problemy, kiedy system próbuje uzyskać do niego dostęp. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się