Skocz do zawartości

problem z zapisem w folderze Download


Rekomendowane odpowiedzi

Od ostatniego czasu mam problem z zapisem plików epp są to piki do programu fakturowego. przy zapisie długo otwiera okno pobrane a następnie jak dam zapisz kolejny dłuższy czas muszę czekać na jego zapis, a są to pliki 1KB

To samo w przypadku otwarcia Mój komputer, muszę odczekać ok. 10 sek. aż przejdzie zielony pasek i pobierze wszystkie dyski

Zamykanie systemu też trwa długo, mimo zmiany w opcjach szybkiego uruchamiania 

Wszystkie dyski odpięte, podpięty tylko systemowy

może ktoś miał podobny problem i może mi pomóc

P.S. zauważyłem także, że parę minut komputer chodzi dobrze, później zaczynają się robić problemy

Poniżej przesyłam pliki FRST

FRST.txt Addition.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Pokaż dane tego dysku systemowego S.M.A.R.T. Pobierz w tym celu darmowy "CrystalDiskinfo", po uruchomieniu powiększ okno, tak aby były widoczne w nim wszystkie parametry dysku twardego. Zrób screen okna programu i pokaż na forum, zobaczymy, w jakim stanie jest dysk twardy.

Uruchom FRST. Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym.

Spoiler

START::
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiSpyware] Ograniczenia <==== UWAGA
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiVirus] Ograniczenia <==== UWAGA
HKU\S-1-5-21-2569097519-2139981421-3243253668-1001\...\RunOnce: [Delete Cached Update Binary] => C:\Windows\system32\cmd.exe /q /c del /q "C:\Users\info\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\Update\OneDriveSetup.exe" (Brak pliku)
HKU\S-1-5-21-2569097519-2139981421-3243253668-1001\...\RunOnce: [Uninstall 24.146.0721.0003] => C:\Windows\system32\cmd.exe /q /c rmdir /s /q "C:\Users\info\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\24.146.0721.0003" [0 2024-08-20] () <==== UWAGA [zerobajtowy plik/folder]
HKU\S-1-5-21-2569097519-2139981421-3243253668-1001\...\MountPoints2: {3c691c67-e18f-11eb-b13b-38d547e1c052} - "G:\LaunchU3.exe" -a
HKU\S-1-5-21-2569097519-2139981421-3243253668-1001\...\MountPoints2: {3cc6ef30-3b13-11eb-ae4d-806e6f6e6963} - "G:\SISetup.exe" 
HKU\S-1-5-21-2569097519-2139981421-3243253668-1001\...\MountPoints2: {4ffcfd0a-f14f-11eb-b187-38d547e1c052} - "F:\AutoRun.exe" 
HKU\S-1-5-21-2569097519-2139981421-3243253668-1001\...\MountPoints2: {4ffcfde2-f14f-11eb-b187-38d547e1c052} - "F:\AutoRun.exe" 
HKU\S-1-5-21-2569097519-2139981421-3243253668-1007\...\MountPoints2: {3c691c67-e18f-11eb-b13b-38d547e1c052} - "F:\LaunchU3.exe" -a
HKU\S-1-5-21-2569097519-2139981421-3243253668-1007\...\MountPoints2: {3cc6ef30-3b13-11eb-ae4d-806e6f6e6963} - "I:\SISetup.exe" 
HKU\S-1-5-21-2569097519-2139981421-3243253668-1007\...\MountPoints2: {4ffcfd0a-f14f-11eb-b187-38d547e1c052} - "F:\AutoRun.exe" 
HKU\S-1-5-21-2569097519-2139981421-3243253668-1007\...\MountPoints2: {4ffcfde2-f14f-11eb-b187-38d547e1c052} - "F:\AutoRun.exe" 
GroupPolicy: Ograniczenia ? <==== UWAGA
Policies: C:\ProgramData\NTUSER.pol: Ograniczenia <==== UWAGA
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA
HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <==== UWAGA
Task: {8596ABC3-84C4-41BD-AA71-79ACB4B3874E} - System32\Tasks\OpenVPN => "C:\Program Files\OpenVPN\bin\openvpn-gui.exe"  --connect "devil2.ovpn" (Brak pliku)
Task: {214401BE-F422-4D1D-BE3F-2C3CA0423E20} - System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1624377192 => C:\Users\info\AppData\Local\Programs\Opera\launcher.exe  --scheduledautoupdate $(Arg0) (Brak pliku)
FF Plugin: adobe.com/AdobeAAMDetect -> C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\CCM\Utilities\npAdobeAAMDetect64.dll [Brak pliku]
S3 rsDwf; \SystemRoot\system32\DRIVERS\rsDwf.sys [X]
ShellIconOverlayIdentifiers: [ MEGA (Pending)] -> {056D528D-CE28-4194-9BA3-BA2E9197FF8C} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ MEGA (Synced)] -> {05B38830-F4E9-4329-978B-1DD28605D202} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ MEGA (Syncing)] -> {0596C850-7BDD-4C9D-AFDF-873BE6890637} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers1: [MEGA (Context menu)] -> {0229E5E7-09E9-45CF-9228-0228EC7D5F17} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers2: [MEGA (Context menu)] -> {0229E5E7-09E9-45CF-9228-0228EC7D5F17} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers3: [MEGA (Context menu)] -> {0229E5E7-09E9-45CF-9228-0228EC7D5F17} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers4: [MEGA (Context menu)] -> {0229E5E7-09E9-45CF-9228-0228EC7D5F17} =>  -> Brak pliku
IE trusted site: HKU\S-1-5-21-2569097519-2139981421-3243253668-1001\...\webcompanion.com -> hxxp://webcompanion.com
CreateRestorePoint:
EmptyTemp:
END::

Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu!

W FRST kliknij opcję "Napraw" (Fix). Pokaż raport  "fixlog.txt", który otrzymasz po restarcie komputera.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...