kilofnr1 Opublikowano 20 Sierpnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia Od ostatniego czasu mam problem z zapisem plików epp są to piki do programu fakturowego. przy zapisie długo otwiera okno pobrane a następnie jak dam zapisz kolejny dłuższy czas muszę czekać na jego zapis, a są to pliki 1KB To samo w przypadku otwarcia Mój komputer, muszę odczekać ok. 10 sek. aż przejdzie zielony pasek i pobierze wszystkie dyski Zamykanie systemu też trwa długo, mimo zmiany w opcjach szybkiego uruchamiania Wszystkie dyski odpięte, podpięty tylko systemowy może ktoś miał podobny problem i może mi pomóc P.S. zauważyłem także, że parę minut komputer chodzi dobrze, później zaczynają się robić problemy Poniżej przesyłam pliki FRST FRST.txt Addition.txt Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 20 Sierpnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia Pokaż dane tego dysku systemowego S.M.A.R.T. Pobierz w tym celu darmowy "CrystalDiskinfo", po uruchomieniu powiększ okno, tak aby były widoczne w nim wszystkie parametry dysku twardego. Zrób screen okna programu i pokaż na forum, zobaczymy, w jakim stanie jest dysk twardy. Uruchom FRST. Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym. Spoiler START:: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiSpyware] Ograniczenia <==== UWAGA HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiVirus] Ograniczenia <==== UWAGA HKU\S-1-5-21-2569097519-2139981421-3243253668-1001\...\RunOnce: [Delete Cached Update Binary] => C:\Windows\system32\cmd.exe /q /c del /q "C:\Users\info\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\Update\OneDriveSetup.exe" (Brak pliku) HKU\S-1-5-21-2569097519-2139981421-3243253668-1001\...\RunOnce: [Uninstall 24.146.0721.0003] => C:\Windows\system32\cmd.exe /q /c rmdir /s /q "C:\Users\info\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\24.146.0721.0003" [0 2024-08-20] () <==== UWAGA [zerobajtowy plik/folder] HKU\S-1-5-21-2569097519-2139981421-3243253668-1001\...\MountPoints2: {3c691c67-e18f-11eb-b13b-38d547e1c052} - "G:\LaunchU3.exe" -a HKU\S-1-5-21-2569097519-2139981421-3243253668-1001\...\MountPoints2: {3cc6ef30-3b13-11eb-ae4d-806e6f6e6963} - "G:\SISetup.exe" HKU\S-1-5-21-2569097519-2139981421-3243253668-1001\...\MountPoints2: {4ffcfd0a-f14f-11eb-b187-38d547e1c052} - "F:\AutoRun.exe" HKU\S-1-5-21-2569097519-2139981421-3243253668-1001\...\MountPoints2: {4ffcfde2-f14f-11eb-b187-38d547e1c052} - "F:\AutoRun.exe" HKU\S-1-5-21-2569097519-2139981421-3243253668-1007\...\MountPoints2: {3c691c67-e18f-11eb-b13b-38d547e1c052} - "F:\LaunchU3.exe" -a HKU\S-1-5-21-2569097519-2139981421-3243253668-1007\...\MountPoints2: {3cc6ef30-3b13-11eb-ae4d-806e6f6e6963} - "I:\SISetup.exe" HKU\S-1-5-21-2569097519-2139981421-3243253668-1007\...\MountPoints2: {4ffcfd0a-f14f-11eb-b187-38d547e1c052} - "F:\AutoRun.exe" HKU\S-1-5-21-2569097519-2139981421-3243253668-1007\...\MountPoints2: {4ffcfde2-f14f-11eb-b187-38d547e1c052} - "F:\AutoRun.exe" GroupPolicy: Ograniczenia ? <==== UWAGA Policies: C:\ProgramData\NTUSER.pol: Ograniczenia <==== UWAGA HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <==== UWAGA Task: {8596ABC3-84C4-41BD-AA71-79ACB4B3874E} - System32\Tasks\OpenVPN => "C:\Program Files\OpenVPN\bin\openvpn-gui.exe" --connect "devil2.ovpn" (Brak pliku) Task: {214401BE-F422-4D1D-BE3F-2C3CA0423E20} - System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1624377192 => C:\Users\info\AppData\Local\Programs\Opera\launcher.exe --scheduledautoupdate $(Arg0) (Brak pliku) FF Plugin: adobe.com/AdobeAAMDetect -> C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\CCM\Utilities\npAdobeAAMDetect64.dll [Brak pliku] S3 rsDwf; \SystemRoot\system32\DRIVERS\rsDwf.sys [X] ShellIconOverlayIdentifiers: [ MEGA (Pending)] -> {056D528D-CE28-4194-9BA3-BA2E9197FF8C} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [ MEGA (Synced)] -> {05B38830-F4E9-4329-978B-1DD28605D202} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [ MEGA (Syncing)] -> {0596C850-7BDD-4C9D-AFDF-873BE6890637} => -> Brak pliku ContextMenuHandlers1: [MEGA (Context menu)] -> {0229E5E7-09E9-45CF-9228-0228EC7D5F17} => -> Brak pliku ContextMenuHandlers2: [MEGA (Context menu)] -> {0229E5E7-09E9-45CF-9228-0228EC7D5F17} => -> Brak pliku ContextMenuHandlers3: [MEGA (Context menu)] -> {0229E5E7-09E9-45CF-9228-0228EC7D5F17} => -> Brak pliku ContextMenuHandlers4: [MEGA (Context menu)] -> {0229E5E7-09E9-45CF-9228-0228EC7D5F17} => -> Brak pliku IE trusted site: HKU\S-1-5-21-2569097519-2139981421-3243253668-1001\...\webcompanion.com -> hxxp://webcompanion.com CreateRestorePoint: EmptyTemp: END:: Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu! W FRST kliknij opcję "Napraw" (Fix). Pokaż raport "fixlog.txt", który otrzymasz po restarcie komputera. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się