wern Opublikowano 17 Lipca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca Witam wszystkich. Pojawił się u mnie problem z pobieraniem aktualizacji i czegokolwiek z microsoft store, launcherów typu Steam. Pobieranie wynosi 0mb/s, a w niektórych przypadkach wyskakuje błąd o braku połączenia z internetem, mimo że internet działa. Nie wczytują się także rzeczy związane np. z automatycznymi wiadomościami z windows, jak na załączonym zrzucie. O dziwo pobieranie przez przeglądarki internetowe działa normalnie. Również bez problemu działa launcher EA oraz UbiConnect. Launcher Steam działa normalnie, po za pobieraniem. Wyskakuje błąd o braku połączenia z internetem. Launcher Epic Games, w ogóle się nie uruchamia, pojawia się informacja o braku internetu. No i główny Microsoft Store, wczytuje się, ale nic nie można pobrać, informacja o braku internetu po czasie. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 18 Lipca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca Uruchom FRST. Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym. Spoiler Start:: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Uni_Link\PcVisit.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\GameExplorer\{00000000-0000-0000-0000-000000000000}\PlayTasks\0\Launch.lnk C:\Users\Default\Favorites\Links\Amazon.co.uk – Online Shopping.url C:\Users\Default\Favorites\HP\Amazon.co.uk – Online Shopping.url C:\Users\defaultuser100000\Favorites\Links\Amazon.co.uk – Online Shopping.url C:\Users\defaultuser100000\Favorites\HP\Amazon.co.uk – Online Shopping.url C:\Users\defaultuser100000.LAPTOP-8K6NSS47\Favorites\Links\Amazon.co.uk – Online Shopping.url C:\Users\defaultuser100000.LAPTOP-8K6NSS47\Favorites\HP\Amazon.co.uk – Online Shopping.url C:\Users\hp\Favorites\Links\Amazon.co.uk – Online Shopping.url C:\Users\hp\Favorites\HP\Amazon.co.uk – Online Shopping.url HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiSpyware] Ograniczenia <==== UWAGA HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiVirus] Ograniczenia <==== UWAGA Task: {CCDFC0B8-01A3-4E74-A820-4F13F51D269E} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Mobile Broadband Accounts\MNO Metadata Parser => %SystemRoot%\System32\MbaeParserTask.exe (Brak pliku) Task: {3720B3F6-B9C2-4EB2-9DEF-E76D90D84B25} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\MusUx_LogonUpdateResults => %systemroot%\system32\MusNotification.exe LogonUpdateResults (Brak pliku) Task: {7D13CEC5-8A4F-485F-BBBB-D68FE453E933} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\Reboot_AC => %systemroot%\system32\MusNotification.exe /RunOnAC ReadyToReboot (Brak pliku) Task: {8EFA214B-0936-40E2-9FF3-60DAB331047D} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\Reboot_Battery => %systemroot%\system32\MusNotification.exe /RunOnBattery ReadyToReboot (Brak pliku) Task: {E0F10DCF-44AD-40E8-9370-FB5DA59F93FB} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\USO_UxBroker => %systemroot%\system32\MusNotification.exe (Brak pliku) FF HKLM\...\Firefox\Extensions: [light_plugin_7571494CE0B94E11BB762B659A4AD71F@kaspersky.com] - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 21.3\FFExt\light_plugin_firefox\addon.xpi => nie znaleziono FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [light_plugin_7571494CE0B94E11BB762B659A4AD71F@kaspersky.com] - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 21.3\FFExt\light_plugin_firefox\addon.xpi => nie znaleziono FF ExtraCheck: C:\Program Files\mozilla firefox\defaults\pref\kl_prefs_62fbb8f7_c917_4cf7_957a_aad2b8fa768c.js [2021-07-12] <==== UWAGA (Linkuje do pliku *.cfg) FF ExtraCheck: C:\Program Files\mozilla firefox\kl_config_62fbb8f7_c917_4cf7_957a_aad2b8fa768c.cfg [2021-07-12] <==== UWAGA CHR Notifications: Default -> hxxps://luna.amazon.pl S1 WinSetupMon; system32\DRIVERS\WinSetupMon.sys [X] SearchScopes: HKLM -> {29FD168B-11D3-4246-8955-1A5F8C470838} URL = hxxp://www.amazon.co.uk/s/ref=azs_osd_ieauk?ie=UTF-8&tag=hp-uk1-vsb-21&link%5FcPortugueseode=qs&index=aps&field-keywords={searchTerms} SearchScopes: HKLM-x32 -> {29FD168B-11D3-4246-8955-1A5F8C470838} URL = hxxp://www.amazon.co.uk/s/ref=azs_osd_ieauk?ie=UTF-8&tag=hp-uk1-vsb-21&link%5FcPortugueseode=qs&index=aps&field-keywords={searchTerms} SearchScopes: HKU\S-1-5-21-149025639-3821886387-3947885307-1001 -> {29FD168B-11D3-4246-8955-1A5F8C470838} URL = hxxp://www.amazon.co.uk/s/ref=azs_osd_ieauk?ie=UTF-8&tag=hp-uk1-vsb-21&link%5FcPortugueseode=qs&index=aps&field-keywords={searchTerms} FirewallRules: [{1D476991-D39E-41CF-AA86-592BD83A9835}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Dishonored\Binaries\Win32\Dishonored.exe => Brak pliku FirewallRules: [{3BE4F6A6-F830-4477-BDF5-CFD564815F78}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Dishonored\Binaries\Win32\Dishonored.exe => Brak pliku FirewallRules: [{09D1BCC1-9739-498A-95D3-43CA3C9E4206}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Blank Frame\Blank Frame\Blank Frame.exe => Brak pliku FirewallRules: [{70226D69-FDCC-4AEF-A286-819A96ADEBD4}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Blank Frame\Blank Frame\Blank Frame.exe => Brak pliku FirewallRules: [{346E577B-4188-4F35-B161-EA75F1031C06}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\games\Watch_Dogs\bin\Watch_Dogs.exe => Brak pliku FirewallRules: [{28DB7E17-CCF6-4516-A0BB-9351132457DA}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\games\Watch_Dogs\bin\Watch_Dogs.exe => Brak pliku FirewallRules: [{03881C1B-6CFB-4E1E-87AF-AB7B2D826D1E}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Meat Saw\MeatSaw_Win64(1)\MeatSaw_Win64\Meat_Saw.exe => Brak pliku FirewallRules: [{3DAB669C-F5A1-4F2D-84EB-45E50D12CF30}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Meat Saw\MeatSaw_Win64(1)\MeatSaw_Win64\Meat_Saw.exe => Brak pliku FirewallRules: [{CD29533D-1F66-4BAF-B26D-79F6E0F5B7E5}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\The Talos Principle\Bin\x64\Talos_Unrestricted.exe => Brak pliku FirewallRules: [{A512E749-60B8-4AD9-A96C-8CB09EE22FA2}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\The Talos Principle\Bin\x64\Talos_Unrestricted.exe => Brak pliku FirewallRules: [{F793CA00-DD8E-427F-B090-C3995B922E7A}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\The Talos Principle\Bin\x64\Talos.exe => Brak pliku FirewallRules: [{0D7EE7A8-AC01-4980-9D2F-64DB31FF6E0A}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\The Talos Principle\Bin\x64\Talos.exe => Brak pliku FirewallRules: [{48ED1044-564A-4DCF-AE6A-CF0A968A7824}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\The Talos Principle\Bin\x64\Talos_Unrestricted.exe => Brak pliku FirewallRules: [{7E80DBA6-D2D4-4994-9064-EA9C72DC545F}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\The Talos Principle\Bin\x64\Talos_Unrestricted.exe => Brak pliku FirewallRules: [{6C85E6FF-4964-490B-838A-AE1C2E0ACD79}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\The Talos Principle\Bin\x64\Talos.exe => Brak pliku FirewallRules: [{2255E98E-0A71-4E0D-B007-95D053A3688D}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\The Talos Principle\Bin\x64\Talos.exe => Brak pliku FirewallRules: [{BC1E9ABA-1101-4DCE-93B2-F8775C868716}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\The Chameleon\Chameleon_Steam.exe => Brak pliku FirewallRules: [{9021A690-F004-4FDC-ABB8-41A403F72843}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\The Chameleon\Chameleon_Steam.exe => Brak pliku FirewallRules: [{57B826BD-0801-4588-9E61-D0084658F1C7}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Afterfall InSanity\Binaries\Win32\InSanity-Win32-Shipping.exe => Brak pliku FirewallRules: [{005E0511-C752-40CC-8BF7-D647BE7A65BC}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Afterfall InSanity\Binaries\Win32\InSanity-Win32-Shipping.exe => Brak pliku FirewallRules: [{65FA308D-3140-497B-B95D-90F5A7E22FC4}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\games\I am Alive\src\System\IAmAlive_game.exe => Brak pliku FirewallRules: [{588609E5-33FB-498E-B327-6E7E4C8FA05E}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\games\I am Alive\src\System\IAmAlive_game.exe => Brak pliku FirewallRules: [{950BDDA6-8F7F-4577-957D-C745040454A6}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Lone Survivor\LoneSurvivor\LoneSurvivor.exe => Brak pliku FirewallRules: [{7485156F-0E3A-4A95-8143-82E8B9B9015F}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Lone Survivor\LoneSurvivor\LoneSurvivor.exe => Brak pliku FirewallRules: [{01E901DB-1048-49DB-A87B-E1120BA058A0}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Inversion\bin\Inversion.exe => Brak pliku FirewallRules: [{1A00EC78-6DC9-415B-BE44-E7E547E46237}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Inversion\bin\Inversion.exe => Brak pliku FirewallRules: [UDP Query User{DEE2EC26-7B79-462F-B84A-C621FD2AC42B}C:\program files (x86)\origin games\battlefield 4\bf4.exe] => (Allow) C:\program files (x86)\origin games\battlefield 4\bf4.exe => Brak pliku FirewallRules: [TCP Query User{E6ACD821-C391-40A7-A3D8-23FB229884E8}C:\program files (x86)\origin games\battlefield 4\bf4.exe] => (Allow) C:\program files (x86)\origin games\battlefield 4\bf4.exe => Brak pliku FirewallRules: [{487292B3-0D3C-439C-9272-6D1A01D44CBB}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\AD2F1837.OMENCommandCenter_10.2.3.0_x64__v10z8vjag6ke6\win32\StreamerV2\Omen.exe => Brak pliku FirewallRules: [{DC7E21BB-C8B4-4C6B-B145-AF4197997958}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\AD2F1837.OMENCommandCenter_10.2.3.0_x64__v10z8vjag6ke6\win32\StreamerV2\Omen.exe => Brak pliku FirewallRules: [{AC211386-E89A-4889-95C7-B72D90A968C3}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\AD2F1837.OMENCommandCenter_10.2.3.0_x64__v10z8vjag6ke6\win32\StreamerV2\Omen.exe => Brak pliku FirewallRules: [{14A87D24-D31E-4C7B-A5AD-9968074CA37A}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\AD2F1837.OMENCommandCenter_10.2.3.0_x64__v10z8vjag6ke6\win32\StreamerV2\Omen.exe => Brak pliku FirewallRules: [{AB8FA333-5A1D-4CFE-9CCB-82605EBECF01}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\AD2F1837.OMENCommandCenter_10.2.3.0_x64__v10z8vjag6ke6\win32\HP.Omen.OmenCommandCenter.exe => Brak pliku FirewallRules: [{6F717BB7-4A68-401A-989B-5F11DFC4D34C}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\AD2F1837.OMENCommandCenter_10.2.3.0_x64__v10z8vjag6ke6\win32\HP.Omen.OmenCommandCenter.exe => Brak pliku FirewallRules: [{6F9BD849-845E-43E3-9A51-2C91DA3DD060}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\AD2F1837.OMENCommandCenter_10.2.3.0_x64__v10z8vjag6ke6\win32\HP.Omen.OmenCommandCenter.exe => Brak pliku FirewallRules: [{0C6EC3DC-BE9C-4829-B32C-94C329EF1AE9}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\AD2F1837.OMENCommandCenter_10.2.3.0_x64__v10z8vjag6ke6\win32\HP.Omen.OmenCommandCenter.exe => Brak pliku FirewallRules: [{8001E9D8-6081-4003-B7A3-ADC47591CB82}] => (Allow) C:\Program Files\EA Games\Jedi Fallen Order\SwGame\Binaries\Win64\starwarsjedifallenorder.exe => Brak pliku FirewallRules: [{7DC0ACC0-2F78-4042-ACB0-C8AF68426FC0}] => (Allow) C:\Program Files\EA Games\Jedi Fallen Order\SwGame\Binaries\Win64\starwarsjedifallenorder.exe => Brak pliku FirewallRules: [{876CEA04-6835-4315-91D7-B72FF7BE4D96}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\AD2F1837.OMENCommandCenter_11.4.6.0_x64__v10z8vjag6ke6\win32\StreamerV2\Omen.exe => Brak pliku FirewallRules: [{AF0CBE68-A372-4109-B457-C9353CCA35AE}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\AD2F1837.OMENCommandCenter_11.4.6.0_x64__v10z8vjag6ke6\win32\StreamerV2\Omen.exe => Brak pliku FirewallRules: [{A91BA034-4E5B-47D8-B7B4-97EEAFD1B877}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\AD2F1837.OMENCommandCenter_11.4.6.0_x64__v10z8vjag6ke6\win32\StreamerV2\Omen.exe => Brak pliku FirewallRules: [{8B1C91E9-BE6D-4D3B-82BD-47A1BC494BF8}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\AD2F1837.OMENCommandCenter_11.4.6.0_x64__v10z8vjag6ke6\win32\StreamerV2\Omen.exe => Brak pliku FirewallRules: [{EFE5C494-FE8C-447B-A314-2F9D9A97857B}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\AD2F1837.OMENCommandCenter_11.4.6.0_x64__v10z8vjag6ke6\win32\HP.Omen.OmenCommandCenter.exe => Brak pliku FirewallRules: [{B64F7365-B8DC-4390-A022-020C670A2F68}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\AD2F1837.OMENCommandCenter_11.4.6.0_x64__v10z8vjag6ke6\win32\HP.Omen.OmenCommandCenter.exe => Brak pliku FirewallRules: [{D6CCD0BD-D68B-4F82-BF5C-A2DC3EF949A6}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\AD2F1837.OMENCommandCenter_11.4.6.0_x64__v10z8vjag6ke6\win32\HP.Omen.OmenCommandCenter.exe => Brak pliku FirewallRules: [{45A999BC-70C1-4664-9AAD-8367AF1ECA15}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\AD2F1837.OMENCommandCenter_11.4.6.0_x64__v10z8vjag6ke6\win32\HP.Omen.OmenCommandCenter.exe => Brak pliku FirewallRules: [{8AB18506-E54C-45C7-977A-20C45D3A8227}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\AD2F1837.OMENCommandCenter_11.4.6.0_x64__v10z8vjag6ke6\win32\HP.Omen.OmenCommandCenter.exe => Brak pliku FirewallRules: [{088D1311-F22F-43D7-A629-EC7B7407D8DB}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\AD2F1837.OMENCommandCenter_11.4.6.0_x64__v10z8vjag6ke6\win32\HP.Omen.OmenCommandCenter.exe => Brak pliku FirewallRules: [{51CCE8C1-143A-4BF7-AF71-BAAF75349673}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\AD2F1837.OMENCommandCenter_11.4.6.0_x64__v10z8vjag6ke6\win32\HP.Omen.OmenCommandCenter.exe => Brak pliku FirewallRules: [{28691CC0-FA9F-4C9B-A8ED-F67BCFD859AF}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\AD2F1837.OMENCommandCenter_11.4.6.0_x64__v10z8vjag6ke6\win32\HP.Omen.OmenCommandCenter.exe => Brak pliku FirewallRules: [{92D3DF9B-1C10-4A0A-964D-96BBC96D882B}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\AD2F1837.OMENCommandCenter_11.4.6.0_x64__v10z8vjag6ke6\win32\HP.Omen.OmenCommandCenter.exe => Brak pliku FirewallRules: [{51336202-3FD4-4141-94FD-80E7BF9D7014}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\AD2F1837.OMENCommandCenter_11.4.6.0_x64__v10z8vjag6ke6\win32\HP.Omen.OmenCommandCenter.exe => Brak pliku FirewallRules: [{912931D8-6323-4A6F-AE5D-671898D4E23F}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\AD2F1837.OMENCommandCenter_11.4.6.0_x64__v10z8vjag6ke6\win32\HP.Omen.OmenCommandCenter.exe => Brak pliku FirewallRules: [{3041C4C9-AD81-4D83-B86B-CD8D86A6A871}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\AD2F1837.OMENCommandCenter_11.4.6.0_x64__v10z8vjag6ke6\win32\HP.Omen.OmenCommandCenter.exe => Brak pliku FirewallRules: [{4311FBB8-5246-4D30-A441-DDBB9E845D28}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\AD2F1837.OMENCommandCenter_11.4.6.0_x64__v10z8vjag6ke6\win32\HP.Omen.OmenCommandCenter.exe => Brak pliku FirewallRules: [{80D51247-9DE2-40AE-B813-A498E440A98F}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\AD2F1837.OMENCommandCenter_11.4.6.0_x64__v10z8vjag6ke6\win32\HP.Omen.OmenCommandCenter.exe => Brak pliku FirewallRules: [{3AEB9CD3-89C0-44A1-BEB7-18AD572F9C9A}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\AD2F1837.OMENCommandCenter_11.4.6.0_x64__v10z8vjag6ke6\win32\OmenCommandCenterBackground.exe => Brak pliku FirewallRules: [{6CE1E22E-3825-46C5-A978-BA10935C8759}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\AD2F1837.OMENCommandCenter_11.4.6.0_x64__v10z8vjag6ke6\win32\OmenCommandCenterBackground.exe => Brak pliku FirewallRules: [{82DF9F4A-D511-40D8-BE1B-328AEB71FAE7}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\TheChroniclesOfMyrtana\system\Gothic2.exe => Brak pliku FirewallRules: [{80DC9C04-736A-4EFF-A282-2D55DB0366A0}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\TheChroniclesOfMyrtana\system\Gothic2.exe => Brak pliku FirewallRules: [{8C32C76C-0AAA-4A92-9EB0-22337501BB38}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Neverwinter Nights\bin\win32\nwmain.exe => Brak pliku FirewallRules: [{80E44C2B-7064-4F7D-A84A-8B4F2E6BCE30}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Neverwinter Nights\bin\win32\nwmain.exe => Brak pliku FirewallRules: [{B66E6201-279F-4423-95EB-5334F313842B}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Neverwinter Nights\bin\win32\nwtoolset.exe => Brak pliku FirewallRules: [{067505AF-B219-4DDE-ABEF-D995067DF36E}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Neverwinter Nights\bin\win32\nwtoolset.exe => Brak pliku FirewallRules: [{9CD1E38D-CEFA-47F0-ADBA-0DDD6B540FCA}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Rewind or Die Steam Builds - v1_0_0\Rewind or Die Steam Builds -v1_0_0\Rewind or Die - Windows - Steam - v1_1_0\Rewind or Die.exe => Brak pliku FirewallRules: [{3E497178-5210-48BC-8A4F-E4D494775A32}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Rewind or Die Steam Builds - v1_0_0\Rewind or Die Steam Builds -v1_0_0\Rewind or Die - Windows - Steam - v1_1_0\Rewind or Die.exe => Brak pliku FirewallRules: [{266DD39E-7914-4024-865B-E198AA61B4C3}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Dread Delusion\windows_content\Dread Delusion.exe => Brak pliku FirewallRules: [{61710171-A69B-4F51-9702-8DF00D395460}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Dread Delusion\windows_content\Dread Delusion.exe => Brak pliku FirewallRules: [{E1E35102-348B-45B1-A615-1BFFB7EAE519}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\The Turing Test\TheTuringTest\Binaries\Win64\TheTuringTest.exe => Brak pliku FirewallRules: [{3C228412-B711-4FB7-89EF-0539AFC364D1}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\The Turing Test\TheTuringTest\Binaries\Win64\TheTuringTest.exe => Brak pliku CreateRestorePoint: EmptyTemp: End:: Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu! W FRST kliknij opcję "Napraw" (Fix). Pokaż raport "fixlog.txt", który otrzymasz po restarcie komputera. Pobierz też darmowy programik "CrystalDiskInfo". Po jego uruchomieniu powiększ jego okno tak, aby były widoczne wszystkie parametry dysku twardego, zrób screen jego okna i pokaż na forum, zobaczymy, w jakim stanie masz twardziela. Odnośnik do komentarza
wern Opublikowano 18 Lipca Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca Przesyłam potrzebne pliki Wczoraj już Microsoft Store zaczął działać z powrotem i pobierał normalnie. Niestety po użyciu FRST przestał się praktycznie ładować. Dodatkowo Kaspersky Bezpieczna przeglądarka również nie łączy już z internetem i pisze, że brak sieci. Mimo, że ona jest. Inne przeglądarki działają. Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
wern Opublikowano 20 Lipca Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca Widzę, że problem nie pojawia się tylko u mnie. Przeanalizowałem forum steam i coraz więcej tematów z tym problemem, czyli nie działające pobieranie ze Steam, nie działający Epic Games, Microsoft Store etc. Przykładowy temat poniżej, w oryginalne: Downloads say "No Internet Connection" I have Windows 10 and I've tried all I know to try. I've since deleted everything Steam from my pc, all games, the application itself, everything, had my internet service provider come out and they did replace the router and all that's changed is now I can't even install Steam because it says I have no internet, even though I literally was just able to download it and bring up YouTube. A point of note is that Epic Games won't start now either. It just loads and loads until it times out and says "connection error". Could this mean my service provider is to blame? They said they don't throttle my internet, I asked, and I've never had this problem before. I've disabled my Firewall and then tried, I've tried between wifi and ethernet, and, I almost forgot, I tried my cellphones hotspot with no luck (i was able to bring up youtube normally though). After that last part, It would seem to be on my PC's end, but It's beyond me. Tomorrow I plan to call my internet provider and see if they recently updated things and It's now blocking Steam and Epic Games. From there I guess take my PC to a shop. This is ridiculous and doesn't make any sense. One day It's all fine, the next Steam wouldn't download an update, and here we are like 4-5 days later. Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 20 Lipca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca Ok, wszystko zrobione w FRST. Pobierz jeszcze "ADWCleaner" i przeskanuj nim system, usuń, co znajdzie i pokaż raport. Dysk masz sprawny. To co opisujesz to dla mnie problem z internetem, nie wiem, czy po twojej stronie, czy dostawcy. Dla testu dobrze by było podpiąć się do innej sieci, nawet jak nie masz a bardzo jak to zrobić AP z telefonu komórkowego. Co do problemu, że inni mają też z pobieraniem... to w zasadzie też mogą być problemy z łączem, lub inne przypadki. Ja dla odmiany nie mam żadnych od dłuższego czasu, jak zmieniłem dostawcę internetu, w ogóle obecnie nie mam problemu z internetem w domu. Także... każdy przypadek może być inny. Jakiego masz dostawcę internetu? Zrób jeszcze kontrolne logi z "FRST", ale tylko już "FRST.txt" i "Addition.txt." Dla testu możesz też jeszcze system odpalić w czystym rozruchu, czyli tylko z usługami Microsoft. Zobacz w tym trybie działanie systemu, pobieranie itp. https://support.microsoft.com/pl-pl/topic/jak-wykonać-czysty-rozruch-w-systemie-windows-da2f9573-6eec-00ad-2f8a-a97a1807f3dd Odnośnik do komentarza
wern Opublikowano 21 Lipca Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca Jutro przelecę tym ADWCleanerem. Co do internetu i łącza, niestety sprawdzałem na innym internecie oraz na tym z telefonu i nadal działa tak samo, czyli nie działa. Dodatkowo drugi laptop i mój stacjonarny komputer działają normalnie. Pobierają normalnie z Microsoft Store, Steama, czy ładują wszystkie powiązane z siecią funkcję. Wyczytałem na jednym forum, że to podobno wina Windows 11 i że samodzielnie ogranicza on połączenia z niektórymi wybranymi przez siebie serwerami, gdy zauważy zbyt duże zużycie łącza. A ostatnio tego laptopa używałem do testowego grania w chmurze i od tego czasu zaczęło się to dziać. Niestety nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na to, jak wpłynąć na windows 11 żeby nie ograniczał takich połączeń. Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 22 Lipca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca Pierwsze słyszę o jakimś ograniczaniu połączeń w Windows 11, a mam ten system na dwóch maszynach. Zrób jeszcze, co mówiłem post wyżej. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się