Skocz do zawartości

Długo otwierają się strony w przeglądarce


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Uruchom FRST. 
Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym.

 

Spoiler

START::
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiSpyware] Ograniczenia <==== UWAGA
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiVirus] Ograniczenia <==== UWAGA
Task: {bbfcfd3e-a379-4797-a454-ae2ac9ed9e81} - Brak ścieżki do pliku. <==== UWAGA
Task: {f6999315-a475-4d2b-8a0e-c7cb51a3e118} - Brak ścieżki do pliku. <==== UWAGA
C:\Users\rene5\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\OneDrive.lnk
C:\Users\Default\Favorites\Links\Amazon.co.uk – Online Shopping.url
C:\Users\Default\Favorites\HP\Amazon.co.uk – Online Shopping.url
C:\Users\hp\Favorites\Links\Amazon.co.uk – Online Shopping.url
C:\Users\hp\Favorites\HP\Amazon.co.uk – Online Shopping.url
C:\Users\rene5\Favorites\Links\Amazon.co.uk – Online Shopping.url
C:\Users\rene5\Favorites\HP\Amazon.co.uk – Online Shopping.url
END::

 

Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu!

W FRST kliknij opcję "Napraw" (Fix). Pokaż raport  "fixlog.txt", który otrzymasz po restarcie komputera.

Dalej pobierz darmowy "AdwCleaner", nie wymaga instalacji i przeskanuj nim system, usuń, co znajdzie i pokaż log.

Pobierz też darmowy programik "CrystalDiskInfo". Po jego uruchomieniu powiększ jego okno tak, aby były widoczne wszystkie parametry dysku twardego, zrób screen jego okna i pokaż na forum, zobaczymy, w jakim stanie masz twardziela.

Odnośnik do komentarza

AdwCleaner nic nie znalazł, jedynie usunął w zasadzie niepotrzebnie jakieś dane od HP.

FRST nic już nie znajduje, system masz czysty. Możemy jedynie jeszcze wyczyścić dane sieci w Windows i zresetować wszystkie ustawienia sieciowe w systemie i pliki tymczasowe. Jak po tym zabiegu nie będzie żadnej poprawy, to wina leży po stronie dostawcy sieci. Zrestartuj jeszcze Modem/Router w domu.

Uruchom FRST. 
Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym.

Spoiler

START:

CreateRestorePoint:

Tcpip\..\Interfaces\{981ceceb-0500-4c6d-9dae-e2e48f21253f}: [DhcpNameServer] 31.11.173.2 89.228.4.126
Tcpip\..\Interfaces\{981ceceb-0500-4c6d-9dae-e2e48f21253f}: [DhcpDomain] NAT.rzeszow.vectranet.pl
Tcpip\..\Interfaces\{981ceceb-0500-4c6d-9dae-e2e48f21253f}\67E65647332383546414: [DhcpNameServer] 31.11.173.2 89.228.4.126
Tcpip\..\Interfaces\{981ceceb-0500-4c6d-9dae-e2e48f21253f}\67E65647332383546414: [DhcpDomain] NAT.rzeszow.vectranet.pl
Tcpip\..\Interfaces\{bcbe5c80-34ce-4e83-ac11-406974451afd}: [DhcpNameServer] 178.235.153.33 178.235.153.32
Tcpip\..\Interfaces\{bcbe5c80-34ce-4e83-ac11-406974451afd}: [DhcpDomain] rzeszow.vectranet.pl
Tcpip\..\Interfaces\{bcbe5c80-34ce-4e83-ac11-406974451afd}\655636472716759664965374834434441314: [DhcpNameServer] 178.235.153.33 178.235.153.32
Tcpip\..\Interfaces\{bcbe5c80-34ce-4e83-ac11-406974451afd}\655636472716759664965374834434441314: [DhcpDomain] NAT.rzeszow.vectranet.pl
Tcpip\..\Interfaces\{bcbe5c80-34ce-4e83-ac11-406974451afd}\67E65647332383546414: [DhcpNameServer] 178.235.153.33 178.235.153.32
Tcpip\..\Interfaces\{bcbe5c80-34ce-4e83-ac11-406974451afd}\67E65647332383546414: [DhcpDomain] rzeszow.vectranet.pl
CMD: netsh advfirewall reset

CMD: netsh winsock reset

CMD: ipconfig /flushdns

CMD: netsh int ip reset all

EmptyTemp:

END::

 

Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu!

W FRST kliknij opcję "Napraw" (Fix). Pokaż raport  "fixlog.txt", który otrzymasz po restarcie komputera.

Odnośnik do komentarza

Ummm, ciekawe, w takim razie zrób inaczej...

Uruchom "FRST". NA klawiaturze naciśnij jednocześnie "CTRL+Y" . Otworzy się Notatnik, wklej do niego:

Spoiler

CreateRestorePoint:

Tcpip\..\Interfaces\{981ceceb-0500-4c6d-9dae-e2e48f21253f}: [DhcpNameServer] 31.11.173.2 89.228.4.126
Tcpip\..\Interfaces\{981ceceb-0500-4c6d-9dae-e2e48f21253f}: [DhcpDomain] NAT.rzeszow.vectranet.pl
Tcpip\..\Interfaces\{981ceceb-0500-4c6d-9dae-e2e48f21253f}\67E65647332383546414: [DhcpNameServer] 31.11.173.2 89.228.4.126
Tcpip\..\Interfaces\{981ceceb-0500-4c6d-9dae-e2e48f21253f}\67E65647332383546414: [DhcpDomain] NAT.rzeszow.vectranet.pl
Tcpip\..\Interfaces\{bcbe5c80-34ce-4e83-ac11-406974451afd}: [DhcpNameServer] 178.235.153.33 178.235.153.32
Tcpip\..\Interfaces\{bcbe5c80-34ce-4e83-ac11-406974451afd}: [DhcpDomain] rzeszow.vectranet.pl
Tcpip\..\Interfaces\{bcbe5c80-34ce-4e83-ac11-406974451afd}\655636472716759664965374834434441314: [DhcpNameServer] 178.235.153.33 178.235.153.32
Tcpip\..\Interfaces\{bcbe5c80-34ce-4e83-ac11-406974451afd}\655636472716759664965374834434441314: [DhcpDomain] NAT.rzeszow.vectranet.pl
Tcpip\..\Interfaces\{bcbe5c80-34ce-4e83-ac11-406974451afd}\67E65647332383546414: [DhcpNameServer] 178.235.153.33 178.235.153.32
Tcpip\..\Interfaces\{bcbe5c80-34ce-4e83-ac11-406974451afd}\67E65647332383546414: [DhcpDomain] rzeszow.vectranet.pl
CMD: netsh advfirewall reset

CMD: netsh winsock reset

CMD: ipconfig /flushdns

CMD: netsh int ip reset all

EmptyTemp:

 

Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu! Na klawiaturze naciśnij jednocześnie "CTRL+S". W "FRST uruchom opcję na "Fix / Napraw". Po restarcie systemu pokaż otrzymany plik "fixlog.txt", jest on w tym samym miejscu co program "FRST". 

Odnośnik do komentarza

Nie, nie, nic więcej nie rób. w Fixlist widzę, że wszystko się zrobiło, jak miało się zrobić. Jak jest ok, to w zasadzie możemy kończyć. System posprzątany, nie masz tam na razie, nic czego nie powinno być. Jeśli będą jeszcze jakieś problemy z siecią, to uaktualnij sterowniki w laptopie, tu głównie do karty sieciowej, zobacz na stronie producenta, czy nie ma czegoś nowszego i zainstaluj. W miarę możliwości najlepiej zaktualizować wszystkie sterowniki. Zobaczyć też czy producenta laptopa nie udostępnia jakiegoś narzędzia do aktualizacji sterowników.

FRST możesz usunąć w takim razie i jego kwarantannę:

C:\\FRST

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...