moonsi Opublikowano 30 Listopada 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2023 Cześć, dzieją mi się dziwne rzeczy z portami usb. Po pierwsze nie osiągają odpowiednich prędkości raz jest to kilka kilobajtów, a raz 3-5 mega na pendrive usb 2.0 wpiętym do gniazda 3.0. Druga sprawa to przerywanie portów. Mysz bezprzewodowa czasem konkretnie przerywa, czasem nie. Do klawiatury nawet dokupiłem odbiornik bluetooth i też w kratkę działa. Choć jest lepiej jak na 2.4g. Shortcut.txt Addition.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 1 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2023 Od kiedy masz ten problem? Czy wszystkie sterowniki i BIOS aktualne? Tu mam na myśli głównie sterowniki do płyty głównej w tym przypadku. Odnośnik do komentarza
moonsi Opublikowano 1 Grudnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2023 Ciężko określić od kiedy. Sterowniki staram się aktualizować na bieżąco. Kiedyś myślałem, że to wina mojego zegarka, który się łączy 3 razy dziennie z zegarem atomowym. Ale zegarek trzymam daleko i problem nadal występuje. Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 3 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2023 Może jednak pobierzesz najnowsze ze strony producenta sterowniki i zaktualizujesz? Ewentualnie za pomocą tej aplikacji. https://sdi-tool.org/ Może podaj jeszcze specyfikacje komputera? Do tego, jaki masz zasilacz? Jak nie wiesz, jak co sprawdzić, to popatrz w zakładkę "System" w ustawieniach systemu. Możesz też wszystko sprawdzić darmowym "Speccy". Sterowniki było dobrze by zaktualizować i BIOS, bo coś z modułem prawdopodobnie TPM jest nie halo lub sterownikiem chipsetu, system raportuje problem: Error: (11/30/2023 01:27:28 PM) (Source: Firefox Default Browser Agent) (EventID: 2) (User: ) Description: Event-ID 2 Error: (11/30/2023 01:07:03 PM) (Source: CertEnroll) (EventID: 86) (User: ZARZĄDZANIE NT) Description: Inicjowanie rejestracji certyfikatu SCEP dla elementu WORKGROUP\DESKTOP-V1FOO7R$ za pośrednictwem elementu https://AMD-KeyId-907d65e9b562315997dd5ad086b2b7598957b92c.microsoftaik.azure.net/templates/Aik/scep nie powiodło się: GetCACaps GetCACaps: Not Found {"Message":"The authority \"amd-keyid-907d65e9b562315997dd5ad086b2b7598957b92c.microsoftaik.azure.net\" does not exist."} HTTP/1.1 404 Not Found Date: Thu, 30 Nov 2023 12:07:02 GMT Content-Length: 121 Content-Type: application/json; charset=utf-8 X-Content-Type-Options: nosniff Strict-Transport-Security: max-age=31536000;includeSubDomains x-ms-request-id: 0e5366e0-ae82-4389-9bbd-6e5e4874d78d Co do logów, to widzę, że żadna uprawniona tu osoba Ci ich nie przejrzała, ja nie jestem uprawniony do tego, nie mniej ewentualnie niech mnie ktoś poprawi. Posprzątamy system. Uruchom FRST. Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj - FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym: Spoiler START:: HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender Security Center: Ograniczenia <==== UWAGA Task: {C9D0D7CA-C216-41D6-A287-804C3007CF8B} - \Mozilla\Firefox Default Browser Agent 308046B0AF4A39CB -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {D71F69CE-DC0A-4FFB-9EAD-4478276D1FB1} - \Meta\Messenger-WSP-Helper-S-1-5-21-868864574-754023539-434053955-1003 -> Brak pliku <==== UWAGA AutoConfigURL: [{9B162457-9A3E-48E8-A224-52EE480FCF43}] => hxxp://192.168.1.20:8888/ <==== UWAGA S1 WinSetupMon; system32\DRIVERS\WinSetupMon.sys [X] AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:367BF129 [280] FirewallRules: [{D33C2BD2-3FD7-460E-A8BD-9CF6F11F6C30}] => (Allow) C:\Program Files\EIZO\ColorNavigator 6\core\cn6_eacore.exe => Brak pliku FirewallRules: [{10234534-0033-4DAA-A707-7D8013430A0E}] => (Allow) C:\Program Files\EIZO\ColorNavigator 6\core\cn6_eacore.exe => Brak pliku FirewallRules: [{87C8723B-9E52-4D22-8544-2A3D100769C1}] => (Allow) C:\Program Files\Cakewalk\Shared Utilities\StartPage\CakewalkStartScreen.exe => Brak pliku FirewallRules: [{C3239FD5-78DB-411E-AFF7-924475202814}] => (Allow) C:\Program Files\Cakewalk\Shared Utilities\StartPage\CakewalkStartScreen.exe => Brak pliku FirewallRules: [UDP Query User{A42740C1-125E-49C5-83CD-C4B971E56D32}C:\program files\eizo\colornavigator 6\core\cn6_eacore.exe] => (Allow) C:\program files\eizo\colornavigator 6\core\cn6_eacore.exe => Brak pliku FirewallRules: [TCP Query User{D1D00B41-33EE-457F-B429-D86EE0AA3EB8}C:\program files\eizo\colornavigator 6\core\cn6_eacore.exe] => (Allow) C:\program files\eizo\colornavigator 6\core\cn6_eacore.exe => Brak pliku FirewallRules: [{D403FB84-D68B-4A76-AB53-1D2165029BF9}] => (Allow) C:\Program Files\Blackmagic Design\DaVinci Resolve\ElementsPanelDaemon.exe => Brak pliku FirewallRules: [{1580BE33-4019-4832-8B2B-C27AB130F45A}] => (Allow) C:\Users\moons\AppData\Local\Temp\utorrent\utorrent.exe => Brak pliku FirewallRules: [{1C4F4E3F-8866-4ECD-AADD-76E68FFDB132}] => (Allow) C:\Users\moons\AppData\Local\Temp\utorrent\utorrent.exe => Brak pliku FirewallRules: [{7553CA06-B759-48FC-A799-C1F3F0A6A47B}] => (Allow) C:\Users\moons\Downloads\ultdata-android.exe => Brak pliku FirewallRules: [{7B36FEA6-14D2-436A-986E-EBD2C5584212}] => (Allow) C:\Users\moons\Downloads\ultdata-android.exe => Brak pliku FirewallRules: [TCP Query User{8FEA30B1-23D8-4B8E-A4EC-83B235BD1295}C:\users\moons\desktop\dreambox control center dcc v2.96\dcc.exe] => (Allow) C:\users\moons\desktop\dreambox control center dcc v2.96\dcc.exe => Brak pliku FirewallRules: [UDP Query User{5E38A65E-281F-4961-8919-8E3881CD7B21}C:\users\moons\desktop\dreambox control center dcc v2.96\dcc.exe] => (Allow) C:\users\moons\desktop\dreambox control center dcc v2.96\dcc.exe => Brak pliku FirewallRules: [TCP Query User{FDBEEACB-921A-48EE-92EA-51C4AB1318F7}C:\users\moons\desktop\dreambox control center dcc v2.96\dcc.exe] => (Allow) C:\users\moons\desktop\dreambox control center dcc v2.96\dcc.exe => Brak pliku FirewallRules: [UDP Query User{336BAEF9-11BC-4584-B874-0E9AD07314AA}C:\users\moons\desktop\dreambox control center dcc v2.96\dcc.exe] => (Allow) C:\users\moons\desktop\dreambox control center dcc v2.96\dcc.exe => Brak pliku C:\ProgramData\Glarysoft\Startup Manager\Luminar AI.lnk CreateRestorePoint: RemoveProxy: EmptyTemp: END:: W FRST kliknij opcję "Napraw" (Fix). Pokaż "fixlog" otrzymany po restarcie systemu. Odnośnik do komentarza
moonsi Opublikowano 3 Grudnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2023 Dzięki, za pomoc. Wczoraj aktualizowałem bios i chipset były trochę nowsze stery. Dzisiaj wspomniany przez Ciebie program znalazł tylko stery bluetooth. Jednak dzisiaj i tak zaczęło przycinać. Ogólnie zauważyłem takie coś, że jak jest podłączony pendrive to w pewnym momencie zaczyna mysz zacinać. Napisze co mam: Płyta B450 Tomahawk MAX II Ram 32gb Procesor Ryzen 5 3600 grafika Msi Gtx 1060 6gb dwa monitory do których są podpięte usb a do monitorów wpięte są odbiornik usb i czasem telefon mam też czytnik kart (wpięty z tyłu) który śmiga jak należy (na kartach po 90-100 mb transferu) Wspomniany pendrive podłączam z przodu na obudowie (nie pamiętam modelu) silentium pc Ostatnio był przypadek, że mysz na jednym monitorze ''chodziła'' dobrze, a na drugim przerywała. Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 4 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2023 Zobacz czy jak podłączysz inny Pendrive, to jest tak samo i jeszcze spróbuj w inny port USB. Ogólnie posprawdzaj wszystko po aktualizacjach, jak teraz wszystko działa. Zobacz też z ciekawości, jak jest podczas czystego rozruchu Windows, gdzie są ładowane tylko usługi Windows. https://support.microsoft.com/pl-pl/topic/jak-wykonać-czysty-rozruch-w-systemie-windows-da2f9573-6eec-00ad-2f8a-a97a1807f3dd Zobacz też w Menadżer zadań, jak podłączysz pendrive i zacznie przycinać, jakie masz zużycie zasobów i co najwięcej zabiera. Możesz zrobić screen. Odnośnik do komentarza
moonsi Opublikowano 8 Grudnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 Nie miało to znaczenia do którego portu podpinałem pendrivy. Dodam, że problem występuje z tego co zaobserwowałem tylko na froncie obudowy. Obciążenia nie ma, a po wyjęciu pamięci wraca wszystko do normy. Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 24 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2023 Możliwe że te porty są uszkodzone w obudowie lub źle podłączone pod płytę główną, możliwe że coś nie styka i stąd taki problem. Tym bardziej jak z tyłu, gdy podpinasz się bezpośrednio do płyty głównej jest wszystko OK. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się