NieziemskiGrzegorz Opublikowano 10 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2023 Witam, komputer wolno się uruchamia, wolno chodzi, co jakiś czas na wyświetlaczu kolory się odwracają i dzieją się rzeczy niestworzone, być może to wirus? Proszę o pomoc. Pozdrawiam Addition.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 10 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2023 Nie masz żadnej infekcji. Uruchom FRST. Skopiuj to poniższe: (ale nigdzie nie wklejaj tego!) - FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym Spoiler START:: HKLM\...\Run: [AdobeGCInvoker-1.0] => "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\AdobeGCClient\AGCInvokerUtility.exe" (No File) HKLM-x32\...\Run: [] => [X] HKLM-x32\...\Run: [Adobe CCXProcess] => C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Creative Cloud Experience\CCXProcess.exe (No File) HKU\S-1-5-19\...\Run: [GoogleDriveFS] => C:\Program Files\Google\Drive File Stream\78.0.1.0\GoogleDriveFS.exe --startup_mode (No File) HKU\S-1-5-20\...\Run: [GoogleDriveFS] => C:\Program Files\Google\Drive File Stream\78.0.1.0\GoogleDriveFS.exe --startup_mode (No File) HKLM\Software\Microsoft\Active Setup\Installed Components: [{89B4C1CD-B018-4511-B0A1-5476DBF70820}] -> C:\Windows\System32\Rundll32.exe C:\Windows\System32\mscories.dll,Install HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Active Setup\Installed Components: [{89B4C1CD-B018-4511-B0A1-5476DBF70820}] -> C:\Windows\SysWOW64\Rundll32.exe C:\Windows\SysWOW64\mscories.dll,Install GroupPolicy: Restriction ? <==== ATTENTION Policies: C:\ProgramData\NTUSER.pol: Restriction <==== ATTENTION Task: {406120A1-EF45-40DD-9DFC-5A301273626C} - System32\Tasks\Activation-Renewal => C:\ProgramData\Activation-Renewal\Activation_task.cmd [15319 2023-07-10] () [File not signed] -> Task Task: {A79DD81B-7E67-4B19-A237-FAF5BDA0F932} - System32\Tasks\Meta\Messenger-SL-Helper-S-1-5-21-3892982326-4222054075-3637702396-1001 => C:\Users\Y\AppData\Local\Programs\Messenger\MessengerHelper.exe --lassie (No File) FirewallRules: [TCP Query User{2939C086-98F4-4E49-9B2E-FF2B813D5FA2}C:\users\y\appdata\roaming\spotify\spotify.exe] => (Allow) C:\users\y\appdata\roaming\spotify\spotify.exe => No File FirewallRules: [UDP Query User{4AE636A2-9999-43A5-AA8C-25234A10A309}C:\users\y\appdata\roaming\spotify\spotify.exe] => (Allow) C:\users\y\appdata\roaming\spotify\spotify.exe => No File FirewallRules: [{BF87F6E3-E3E0-4B74-BBDD-330730FC463E}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe => No File FirewallRules: [{4EA5F2A2-9179-4127-9A79-7771377D84AC}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe => No File FirewallRules: [{B68C52AE-B1A1-491E-A54B-F6802F1B8924}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\bin\cef\cef.win7x64\steamwebhelper.exe => No File FirewallRules: [{A7559B8D-673B-437B-A8B8-57950A6989EC}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\bin\cef\cef.win7x64\steamwebhelper.exe => No File FirewallRules: [TCP Query User{3BBA47CD-5B9D-458F-907B-75EBE9F0FA67}C:\xiaomi\xiaomitool2\bin\javaw.exe] => (Block) C:\xiaomi\xiaomitool2\bin\javaw.exe => No File FirewallRules: [UDP Query User{F66BB8DB-AAA0-4154-BF76-AD44E29F6A83}C:\xiaomi\xiaomitool2\bin\javaw.exe] => (Block) C:\xiaomi\xiaomitool2\bin\javaw.exe => No File FirewallRules: [TCP Query User{DBA88330-9AE5-4E5E-ABD5-E258664A8986}C:\riot games\riot client\riotclientservices.exe] => (Allow) C:\riot games\riot client\riotclientservices.exe => No File FirewallRules: [UDP Query User{11AD2C8E-A0CC-497D-A002-B6BA7958AD61}C:\riot games\riot client\riotclientservices.exe] => (Allow) C:\riot games\riot client\riotclientservices.exe => No File EmptyEventLogs: EmptyTemp: END:: W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). jessi Odnośnik do komentarza
NieziemskiGrzegorz Opublikowano 10 Sierpnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2023 Dziękuję za pomoc, pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
NieziemskiGrzegorz Opublikowano 11 Sierpnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2023 Szanowni Państwo, Otóż dzisiaj wchodząc na stronę internetową komputer zrobił niebieski ekran z jakimś błędem! Nie jestem teraz w stanie włączyć komputera, ciągle się resetuje. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 11 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2023 Odłącz komputer od dostępu do sieci. Potem spróbuj włączyć komputer. Jeśli dalej będzie ciągły reset, to oddasz komputer do jakiegoś serwisu naprawczego. jessi Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 29 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2023 Jak masz problem z kolorami i do tego BSoD to problem z układem graficznym raczej. Ale tu by coș więcej powiedzieć, potrzeba też trochę więcej informacji. Spakuj folder Minidump aplikacją do archiwizacji jak np. Bandizip darmowy i zamieść do analizy na forum. Folder znajdziesz w lokalizacji: C:\\Windows Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się