Skocz do zawartości

PROŚBA O SPRAWDZENIA LOGA FREEZY PO URUCHOMIENIU PC


Rekomendowane odpowiedzi

FRST_08-08-2023 02.08.38.txt Addition_08-08-2023 02.08.38.txt

 

Witam. Od jakiegoś czasu po uruchomieniu komputera, nagle pulpit i reszta aplikacji staje ( Freezuje sie ) Nie można nic zrobić, często przy tego typu sytuacjach wyłącza się Wifi samo z siebie. Po kilkukrotnym ponownym uruchomieniu problem ustaje i komputer przez jakis czas działa normalnie. To samo dzwięk przy oglądaniu np Youtube dostaje Crasha i jest ( buczenie że tak to nazwe ) W tym przypadku również nic nie można zrobić. 

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Infekcji tu nie widzę.

 

Uruchom FRST. 
Skopiuj to poniższe: (ale nigdzie nie wklejaj tego!) - FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym

Spoiler

START::
HKLM\Software\Microsoft\Active Setup\Installed Components: [{89B4C1CD-B018-4511-B0A1-5476DBF70820}] -> C:\Windows\System32\Rundll32.exe C:\Windows\System32\mscories.dll,Install
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Active Setup\Installed Components: [{89B4C1CD-B018-4511-B0A1-5476DBF70820}] -> C:\Windows\SysWOW64\Rundll32.exe C:\Windows\SysWOW64\mscories.dll,Install
Task: {145A09F1-BE1C-4591-B903-9A0EEA4E7802} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Application Experience\MareBackup => Command(1): %windir%\system32\compattelrunner.exe -> -m:aeinv.dll -f:UpdateSoftwareInventoryW invsvc
Task: {145A09F1-BE1C-4591-B903-9A0EEA4E7802} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Application Experience\MareBackup => Command(2): %windir%\system32\compattelrunner.exe -> -m:appraiser.dll -f:DoScheduledTelemetryRun
Task: {145A09F1-BE1C-4591-B903-9A0EEA4E7802} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Application Experience\MareBackup => Command(3): %windir%\system32\compattelrunner.exe -> -m:aemarebackup.dll -f:BackupMareData
C:\Windows\Minidump\*.dmp
RemoveDirectory: C:\Users\szewc\Downloads\FRST-OlderVersion
EmptyEventLogs: 
EmptyTemp:
END::


W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

================

Cytat

 

Error: (08/08/2023 01:49:28 AM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7001) (User: )
Description: Usługa iphlpsvc zależy od usługi Winmgmt, której nie można uruchomić z powodu następującego błędu: 
Nie można uruchomić określonej usługi, ponieważ jest ona wyłączona lub ponieważ nie są włączone skojarzone z nią urządzenia.

+

Error: (08/08/2023 01:20:49 AM) (Source: Application Error) (EventID: 1000) (User: )
Description: Nazwa aplikacji powodującej błąd: svchost.exe_wscsvc, wersja: 10.0.19041.1806, sygnatura czasowa: 0x7dcad237
Nazwa modułu powodującego błąd: wscsvc.dll, wersja: 10.0.19041.3155, sygnatura czasowa: 0x0a392bab

+

Niepowodzenie przy listowaniu punktów przywracania
Sprawdź usługę "winmgmt" lub napraw WMI.

 

1) Uruchom FRST. 
Skopiuj to poniższe: (ale nigdzie nie wklejaj tego!) - FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym

Cytat

START::
Reg: reg query HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\Winmgmt /s
END::


W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). 

Daj z tego raport.

 

2) Zrób log z Farbar Service Scanner >http://download.bleepingcomputer.com/farbar/FSS.exe (do skanowania zaznacz wszystko).

 

jessi

Odnośnik do komentarza
6 godzin temu, jessica napisał(a):

Infekcji tu nie widzę.

 

Uruchom FRST. 
Skopiuj to poniższe: (ale nigdzie nie wklejaj tego!) - FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym

  Pokaż ukrytą zawartość

START::
HKLM\Software\Microsoft\Active Setup\Installed Components: [{89B4C1CD-B018-4511-B0A1-5476DBF70820}] -> C:\Windows\System32\Rundll32.exe C:\Windows\System32\mscories.dll,Install
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Active Setup\Installed Components: [{89B4C1CD-B018-4511-B0A1-5476DBF70820}] -> C:\Windows\SysWOW64\Rundll32.exe C:\Windows\SysWOW64\mscories.dll,Install
Task: {145A09F1-BE1C-4591-B903-9A0EEA4E7802} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Application Experience\MareBackup => Command(1): %windir%\system32\compattelrunner.exe -> -m:aeinv.dll -f:UpdateSoftwareInventoryW invsvc
Task: {145A09F1-BE1C-4591-B903-9A0EEA4E7802} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Application Experience\MareBackup => Command(2): %windir%\system32\compattelrunner.exe -> -m:appraiser.dll -f:DoScheduledTelemetryRun
Task: {145A09F1-BE1C-4591-B903-9A0EEA4E7802} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Application Experience\MareBackup => Command(3): %windir%\system32\compattelrunner.exe -> -m:aemarebackup.dll -f:BackupMareData
C:\Windows\Minidump\*.dmp
RemoveDirectory: C:\Users\szewc\Downloads\FRST-OlderVersion
EmptyEventLogs: 
EmptyTemp:
END::


W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

================

1) Uruchom FRST. 
Skopiuj to poniższe: (ale nigdzie nie wklejaj tego!) - FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym


W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). 

Daj z tego raport.

 

2) Zrób log z Farbar Service Scanner >http://download.bleepingcomputer.com/farbar/FSS.exe (do skanowania zaznacz wszystko).

 

jessi

 

Odnośnik do komentarza
Cytat

 

winmgmt Service is not running. Error while attempting to start winmgmt:
WystĄpi bĄd systemu 1058.

Nie moľna uruchomi† okrelonej usugi, poniewaľ jest ona wyĄczona lub poniewaľ nie sĄ wĄczone skojarzone z niĄ urzĄdzenia.

Checking service configuration:
The start type of winmgmt service is set to Disabled. The default start type, depending on the OS, is either Auto or Demand.

 

Uruchom FRST. 
Skopiuj to poniższe: (ale nigdzie nie wklejaj tego!) - FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym

Spoiler

START::
StartRegedit:
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\Winmgmt]
"Start"=dword:00000002

Reboot:
END::


W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

.

Uruchom FRST. 
Skopiuj to poniższe: (ale nigdzie nie wklejaj tego!) - FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym

  Cytat

Spoiler

START::
Reg: reg query HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\Winmgmt /s
END::


W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). 

Daj z tego raport.

.

Zrób nowy log z FSS.

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...