Skocz do zawartości

Windows 10, wywala błedem "Twoje urządzenie napotkało problem (...)"


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

prośba o weryfikację logów. Ostatnimi czasy wyskakuje mi komunikat Twoje urządzenie napotkało problem i wymaga ponownego uruchomienia. Trwa zbieranie informacji o błędzie. Po zakończeniu tego procesu komputer zostanie automatycznie uruchomiony ponownie.

Oczywiście się nie uruchamia ponownie jeśli wpadnie 100% lub zawiesza się na 0%

 

Chciałbym wyeliminować problem lub wyeliminować tę cześć do weryfikacji.

 

 

Dzięki

Shortcut.txt Addition.txt FRST.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

W dolnej części logu Addition.txt  nie ma żadnej wzmianki o problemie ze startem, tak, jakby komputer tego nawet nie zauważał.

 

Masz ruską infekcję, ale masz ją już od 23 października ubiegłego roku, więc to nie ona powoduje problem ze startem Systemu.

 

Cytat

12-06-2023 14:58:44 Zaplanowany punkt kontrolny

Zrób zwykłe "Przywracanie Systemu" do powyższego punktu przywracania.

 

Jeśli mimo to problem ze startem nie zniknie, to oddasz komputer do jakiegoś serwisu naprawczego.

 

Jeśli nie wymienią dysku, lub nie sformatują dysku, ale naprawią problem, to potem usuniesz infekcję:

Uruchom FRST. 
Skopiuj to poniższe: (ale nigdzie nie wklejaj tego!) - FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym

Spoiler

START::
S3 mracsvc; C:\WINDOWS\System32\mracsvc.exe [26402480 2022-10-23] (My.Com B.V. -> My.com B.V.)
S3 mracdrv; C:\WINDOWS\System32\drivers\mracdrv1.sys [25636664 2022-10-23] (My.Com B.V. -> My.com B.V.)
C:\WINDOWS\System32\mracsvc.exe
C:\WINDOWS\System32\drivers\mracdrv1.sys
S3 Rockstar Service; "B:\Programy\Rockstar\Launcher\RockstarService.exe" [X]
C:\WINDOWS\Minidump\*.dmp
RemoveDirectory: C:\Users\Matoosh\Downloads\FRST-OlderVersion
KU\S-1-5-21-755777045-2831524068-379227715-1019\...\Run: [EpicGamesLauncher] => "H:\Program Files (x86)\Epic Games\Launcher\Portal\Binaries\Win64\EpicGamesLauncher.exe" -silent (Brak pliku)
HKU\S-1-5-21-755777045-2831524068-379227715-1001\...\Run: [ChomikBox] => H:\Program Files (x86)\ChomikBox\ChomikBox.exe (Brak pliku)
AlternateDataStreams: C:\0.0.0.0:0 [0]
AlternateDataStreams: C:\WINDOWS\system32\7za.dll:6B538A4036 [6866]
AlternateDataStreams: C:\WINDOWS\tracing:? [16]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\DisplaySessionContainer1.log:F107EE40EF [6866]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\DisplaySessionContainer1.log_backup1:2DD1EC5C91 [6866]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\DisplaySessionContainer10.log:CCC93B07B0 [6866]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\DisplaySessionContainer10.log_backup1:AD433BF298 [6866]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\DisplaySessionContainer11.log:72C8986B20 [6866]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\DisplaySessionContainer11.log_backup1:97A90964FA [6866]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\DisplaySessionContainer12.log:C40F6B9209 [6866]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\DisplaySessionContainer12.log_backup1:7CC29836A6 [6866]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\DisplaySessionContainer13.log:AE3C879266 [6866]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\DisplaySessionContainer13.log_backup1:AF8AA3CDC1 [6866]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\DisplaySessionContainer14.log:DE1448F4D7 [6866]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\DisplaySessionContainer14.log_backup1:D61270D3FD [6866]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\MTA San Andreas All:NT [40]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\MTA San Andreas All:NT2 [834]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\desktop.ini:B1DA6C571C [6866]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Access.lnk:A1B76439FE [6866]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Adobe Bridge CS6 (64bit).lnk:0B8462D2EF [6866]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Adobe Creative Cloud.lnk:7661CCE9BF [6866]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Adobe ExtendScript Toolkit CS6.lnk:BE981218FF [6866]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Adobe Extension Manager CS6.lnk:1F6E0D102B [6866]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Adobe Photoshop CS6 (64 Bit).lnk:2AB6ADFE9C [6866]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Epic Games Launcher.lnk:BE32D07BC5 [6866]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Excel.lnk:B96E9B8455 [6866]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Firefox.lnk:980850BA8A [6866]
AlternateDataStreams: C:\Users\Matoosh\Dane aplikacji:00e481b5e22dbe1f649fcddd505d3eb7 [394]
AlternateDataStreams: C:\Users\Matoosh\AppData\Roaming:00e481b5e22dbe1f649fcddd505d3eb7 [394]
EmptyEventLogs: 
EmptyTemp:
END::


W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...