Matoosh Opublikowano 26 Czerwca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2023 Cześć, prośba o weryfikację logów. Ostatnimi czasy wyskakuje mi komunikat Twoje urządzenie napotkało problem i wymaga ponownego uruchomienia. Trwa zbieranie informacji o błędzie. Po zakończeniu tego procesu komputer zostanie automatycznie uruchomiony ponownie. Oczywiście się nie uruchamia ponownie jeśli wpadnie 100% lub zawiesza się na 0% Chciałbym wyeliminować problem lub wyeliminować tę cześć do weryfikacji. Dzięki Shortcut.txt Addition.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 27 Czerwca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2023 W dolnej części logu Addition.txt nie ma żadnej wzmianki o problemie ze startem, tak, jakby komputer tego nawet nie zauważał. Masz ruską infekcję, ale masz ją już od 23 października ubiegłego roku, więc to nie ona powoduje problem ze startem Systemu. Cytat 12-06-2023 14:58:44 Zaplanowany punkt kontrolny Zrób zwykłe "Przywracanie Systemu" do powyższego punktu przywracania. Jeśli mimo to problem ze startem nie zniknie, to oddasz komputer do jakiegoś serwisu naprawczego. Jeśli nie wymienią dysku, lub nie sformatują dysku, ale naprawią problem, to potem usuniesz infekcję: Uruchom FRST. Skopiuj to poniższe: (ale nigdzie nie wklejaj tego!) - FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym Spoiler START:: S3 mracsvc; C:\WINDOWS\System32\mracsvc.exe [26402480 2022-10-23] (My.Com B.V. -> My.com B.V.) S3 mracdrv; C:\WINDOWS\System32\drivers\mracdrv1.sys [25636664 2022-10-23] (My.Com B.V. -> My.com B.V.) C:\WINDOWS\System32\mracsvc.exe C:\WINDOWS\System32\drivers\mracdrv1.sys S3 Rockstar Service; "B:\Programy\Rockstar\Launcher\RockstarService.exe" [X] C:\WINDOWS\Minidump\*.dmp RemoveDirectory: C:\Users\Matoosh\Downloads\FRST-OlderVersion KU\S-1-5-21-755777045-2831524068-379227715-1019\...\Run: [EpicGamesLauncher] => "H:\Program Files (x86)\Epic Games\Launcher\Portal\Binaries\Win64\EpicGamesLauncher.exe" -silent (Brak pliku) HKU\S-1-5-21-755777045-2831524068-379227715-1001\...\Run: [ChomikBox] => H:\Program Files (x86)\ChomikBox\ChomikBox.exe (Brak pliku) AlternateDataStreams: C:\0.0.0.0:0 [0] AlternateDataStreams: C:\WINDOWS\system32\7za.dll:6B538A4036 [6866] AlternateDataStreams: C:\WINDOWS\tracing:? [16] AlternateDataStreams: C:\ProgramData\DisplaySessionContainer1.log:F107EE40EF [6866] AlternateDataStreams: C:\ProgramData\DisplaySessionContainer1.log_backup1:2DD1EC5C91 [6866] AlternateDataStreams: C:\ProgramData\DisplaySessionContainer10.log:CCC93B07B0 [6866] AlternateDataStreams: C:\ProgramData\DisplaySessionContainer10.log_backup1:AD433BF298 [6866] AlternateDataStreams: C:\ProgramData\DisplaySessionContainer11.log:72C8986B20 [6866] AlternateDataStreams: C:\ProgramData\DisplaySessionContainer11.log_backup1:97A90964FA [6866] AlternateDataStreams: C:\ProgramData\DisplaySessionContainer12.log:C40F6B9209 [6866] AlternateDataStreams: C:\ProgramData\DisplaySessionContainer12.log_backup1:7CC29836A6 [6866] AlternateDataStreams: C:\ProgramData\DisplaySessionContainer13.log:AE3C879266 [6866] AlternateDataStreams: C:\ProgramData\DisplaySessionContainer13.log_backup1:AF8AA3CDC1 [6866] AlternateDataStreams: C:\ProgramData\DisplaySessionContainer14.log:DE1448F4D7 [6866] AlternateDataStreams: C:\ProgramData\DisplaySessionContainer14.log_backup1:D61270D3FD [6866] AlternateDataStreams: C:\ProgramData\MTA San Andreas All:NT [40] AlternateDataStreams: C:\ProgramData\MTA San Andreas All:NT2 [834] AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\desktop.ini:B1DA6C571C [6866] AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Access.lnk:A1B76439FE [6866] AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Adobe Bridge CS6 (64bit).lnk:0B8462D2EF [6866] AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Adobe Creative Cloud.lnk:7661CCE9BF [6866] AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Adobe ExtendScript Toolkit CS6.lnk:BE981218FF [6866] AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Adobe Extension Manager CS6.lnk:1F6E0D102B [6866] AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Adobe Photoshop CS6 (64 Bit).lnk:2AB6ADFE9C [6866] AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Epic Games Launcher.lnk:BE32D07BC5 [6866] AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Excel.lnk:B96E9B8455 [6866] AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Firefox.lnk:980850BA8A [6866] AlternateDataStreams: C:\Users\Matoosh\Dane aplikacji:00e481b5e22dbe1f649fcddd505d3eb7 [394] AlternateDataStreams: C:\Users\Matoosh\AppData\Roaming:00e481b5e22dbe1f649fcddd505d3eb7 [394] EmptyEventLogs: EmptyTemp: END:: W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). jessi Odnośnik do komentarza
Matoosh Opublikowano 28 Czerwca 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2023 Dzięki. Narazie wróciłem do wskazanego punktu kontrolnego i wykonałem instrukcje w FRST Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 28 Czerwca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2023 Na razie nie wiadomo, czy to cokolwiek pomogło ... jessi Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się