Tomekku Opublikowano 5 Czerwca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2023 Witam, potrzebuję pomocy z cmd. Co jakiś czas pojawia się okno cmd na 1-3 sekundy i natychmiast zamyka. Szukałem rozwiązania, lecz bezskutecznie. Przesyłam wyniki skanu z FRST. Addition.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 5 Czerwca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2023 Trudno zgadnąć, co powoduje ten problem. Usuniemy bezplikowe Zaplanowane Zadania, może któreś z nich to wywołuje. Uruchom FRST. Skopiuj to poniższe: (ale nigdzie nie wklejaj tego!) - FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym Spoiler START:: GroupPolicy: Ograniczenia ? <==== UWAGA Policies: C:\ProgramData\NTUSER.pol: Ograniczenia <==== UWAGA Task: {041CD73F-1E30-429E-96D9-E4EC0C3AD4AA} - \Microsoft\Windows\Windows Defender\Windows Defender Cleanup -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {0C68E431-CF33-48D4-9272-80E1BC71AC29} - \Microsoft\Windows\Windows Defender\Windows Defender Scheduled Scan -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {0FC090C3-2254-47B4-823E-CCFED3B92813} - \Software Update Application -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {181378DB-0BF0-4320-983F-127491AFCDC3} - \App Explorer -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {37292EA8-F458-47ED-A55C-5A3A1CCF5FD5} - \Microsoft\Windows\WindowsUpdate\sih -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {3891CB81-CF07-4ECD-A7CE-59544F84AF7D} - \Microsoft\Windows\Shell\FamilySafetyMonitorToastTask -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {3ACC3A92-7D7E-4266-8D25-8866180D48AA} - \ACCBackgroundApplication -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {5AEF4167-0647-4843-9DB2-92F25E3C4658} - \Acer Collection Monitor Application -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {6B7F7D29-67D6-4161-ADE2-1F5F57D64013} - \Microsoft\Windows\Windows Defender\Windows Defender Cache Maintenance -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {750087C0-D3F4-4146-B4CD-CEDBE545255C} - \UbtFrameworkService -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {7BA315A6-F3FF-419A-A261-93C8F790F297} - \Microsoft\Windows\Windows Defender\Windows Defender Verification -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {854614C4-87CC-4FED-AFC6-424F2291EFC5} - \Acer Collection Application -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {90088628-07B5-4D27-8560-FCF9CB8619FF} - \Intel PTT EK Recertification -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {BBF1088F-6F8E-453D-B0FC-032FA713824C} - \ACCAgent -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {D0218C70-9C99-4043-BF17-667E1AE5C42E} - \Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\Reboot -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {D2E1D75E-4C14-4982-BDE9-1A50425C1DD5} - \ACC -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {FF82846C-D9B1-49EE-8483-7B0B7437E55C} - System32\Tasks\PCA Application Restart {0c1aa261-5a77-4077-a5a7-e9e3b0315a69} => C:\WINDOWS\system32\pcalua.exe [53760 2023-04-14] (Microsoft Windows -> Microsoft Corporation) -> -a D:\giereczki\INDIE\Viper-M1\M1.EXE -d D:\giereczki\INDIE\Viper-M1 HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia <==== UWAGA S3 Rockstar Service; "D:\Launcher\RockstarService.exe" [X] ShellIconOverlayIdentifiers: [F-Secure DataGuard Icon Overlay] -> {CA789262-D278-40F7-AC12-19C0395F9DD9} => C:\Program Files (x86)\Pakiet Bezpieczeństwa UPC\FsShellExtension64.dll -> Brak pliku AlternateDataStreams: C:\WINDOWS\system32\$Acer$.cmd:48CE61F693 [3442] SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3699129381-2143690637-3486842306-1001 -> DefaultScope {3E183940-D79A-49F8-9C7B-786B32C021B1} URL = SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3699129381-2143690637-3486842306-1001 -> {3E183940-D79A-49F8-9C7B-786B32C021B1} URL = SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3699129381-2143690637-3486842306-1001 -> {7D3A99F1-5ADD-4811-917E-DF301BFD7D84} URL = EmptyEventLogs: EmptyTemp: END:: W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). Napisz, czy to coś zmieniło? jessi Odnośnik do komentarza
Tomekku Opublikowano 5 Czerwca 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2023 Dzięki za szybką odpowiedź😀 Została już wykonana naprawa, dam znać jeśli będą jakieś komplikacje. Pod tym komentarzem załączam fixloga. Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 6 Czerwca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2023 Zobaczymy, czy to cokolwiek polepszyło. jessi Odnośnik do komentarza
Tomekku Opublikowano 6 Czerwca 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2023 Błąd nadal występuje ale teraz cmd pojawia się co 1-3 godziny, co jest nieco lepsze niż ostatnio. Jednak wciąż jest irytujący podczas rozgrywki w Tekkena. Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 7 Czerwca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2023 Cytat Błąd nadal występuje A ja nadal nie znam przyczyny. . Przy jakiejś okazji sformatuj dysk i wgraj System od nowa. Po zainstalowaniu każdego programu odczekaj dwa dni - jeśli nie pojawi się "cmd", to instaluj następny program. A jeśli pojawi się "cmd", to usuniesz ostatnio instalowany program, i nigdy do nie nie wrócisz. jessi Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się