Skocz do zawartości

Problem z zamykaniem- wylogowniem Windows 7


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od jakiegoś czasu pojawił się tematyczny problem. Objawia się on oczekiwaniem na zamknięcie aplikacji chociaż wszystkie są pozamykane przed zamknięciem systemu. Po wybraniu opcji Wymuś zamknięcie aplikacji zamykanie systemu trwa nawet do 5 minut. Mimo zmian w rejestrze przez zmianę wpisu WaitToKillServiceTimeout na wartość 20000 i dodanie wpisu AutoEndTasks o wartości 1 sytuacja nie uległa poprawie. Po anulowaniu zamykania i sprawdzeniu procesów w Menedżerze zadań w/g mnie nie widać nic niepokojącego. Avast Premium w skanowaniu na uruchomionym systemie jak i w trybie Rescue Disk nie wykrywa żadnej infekcji to samo tyczy się AdwareCleaner. Przeinstalowałem Avast w opcji napraw sądząc, że przyczyną mogła być jago aktualizacja, ale tez bez skutku. Proszę o pomoc w tym irytującym problemie.      

Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

W logach nie ma niczego niepokojącego.

Trudno zgadnąć, który program powoduje takie problemy.

Szkoda, że nie masz żadnego punktu przywracania Systemu.

.

Tylko kosmetyka:

Uruchom FRST. 
Skopiuj to poniższe: (ale nigdzie nie wklejaj tego!) - FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym

Spoiler

START::
HKLM\...\.scr:  =>  <==== UWAGA
BHO: Brak nazwy -> {0F080F75-8F9A-444D-9281-170A1DA99CC0}' -> Brak pliku
BHO: Brak nazwy -> {281C4E33-802C-4C25-982C-4A1B5552376F}' -> Brak pliku
BHO-x32: Brak nazwy -> {0F080F75-8F9A-444D-9281-170A1DA99CC0}' -> Brak pliku
BHO-x32: Brak nazwy -> {281C4E33-802C-4C25-982C-4A1B5552376F}' -> Brak pliku
FirewallRules: [{02E8EBF9-D604-4987-B93C-CC7F0B317541}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper 6.0.0\ABService.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{AFC8DC59-6745-4625-81AE-2A682ADA6BBF}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper 6.0.0\ABService.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{BE01B173-B968-4339-88C2-1057BAC4E39C}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper 6.1.0\ABService.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{883C958A-3953-40A7-A86E-A3DC9F30AE62}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper 6.1.0\ABService.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{C1983131-9962-4D52-B0C9-D760D9CAD322}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper 6.4.0\ABService.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{ED7B2A24-3451-44A5-94D9-6DCC368C5DF6}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper 6.4.0\ABService.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{7FE3FAEC-8A76-4C6E-BABF-1CD7AD1E4E3F}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper 6.5.0\ABService.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{BB6AA388-20CA-400D-AC04-EBDE1A5A17D5}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper 6.5.0\ABService.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{D54752E8-6DE4-4B95-9881-5F053478C3EA}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper 6.5.0\ABService.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{FF13137A-62E4-43E7-9286-87756708C725}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper 6.5.0\ABService.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{A12203EC-5045-4538-8258-2A01BD083205}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper\6.5.1\ABService.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{F10FF1E0-3762-4985-9757-4DA87E65AB2F}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper\6.5.1\ABService.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{7D57FB40-0250-4A00-B9F2-E96C979B2536}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper\6.7.0\ABService.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{F126D726-56F5-48F3-BEB0-55026A71E8C8}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper\6.7.0\ABService.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{A6E6B9B1-52C1-4D15-AB56-A45693F5982C}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper\6.7.0\ABService.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{87C2C434-070F-40DE-9ACB-8CE47523ECD4}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper\6.7.0\ABService.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{0516E2B7-649E-4A4B-B9A8-DACCFCE1C88D}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper\6.8.0\ABService.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{CDB8357F-E00E-4FBA-B46C-C1E1B8E720E9}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper\6.8.0\ABService.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{AC84CC90-9D2F-49A0-B799-84F45D516BD9}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper\6.9.1\ABService.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{10843E10-7E97-450E-963E-33553B92B3CB}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper\6.9.2\ABService.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{95F1E232-E0BC-4F10-8229-16789084F620}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper\6.9.2\ABService.exe => Brak pliku
Startup: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\AutorunsDisabled [2023-04-16]
BootExecute: 
GroupPolicy: Ograniczenia ? <==== UWAGA
Policies: C:\ProgramData\NTUSER.pol: Ograniczenia <==== UWAGA
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA
HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <==== UWAGA
FF Plugin: adobe.com/AdobeAAMDetect -> C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\CCM\Utilities\npAdobeAAMDetect64.dll [Brak pliku]
FF Plugin-x32: @foxitsoftware.com/Foxit Reader Plugin,version=1.0,application/vnd.xdp -> C:\Program Files (x86)\Foxit Software\Foxit Reader\plugins\npFoxitReaderPlugin.dll [Brak pliku]
FF Plugin-x32: @foxitsoftware.com/Foxit Reader Plugin,version=1.0,application/vnd.xfdf -> C:\Program Files (x86)\Foxit Software\Foxit Reader\plugins\npFoxitReaderPlugin.dll [Brak pliku]
S4 nvvad_WaveExtensible; system32\drivers\nvvad64v.sys [X]
HOSTS:
EmptyEventLogs: 
EmptyTemp:
END::


W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

jessi

 

Odnośnik do komentarza

Dziękuję za szybką interwencję jednakże po wykonaniu naprawy oprócz problemu z otwartymi aplikacjami dołączył jeszcze otwarty folder C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\AutorunsDisabled przy uruchomieniu systemu. Następna sprawa to przy wykonywaniu naprawy Avast przeniósł FRST do kwarantanny i nie wiem czy wszystko poszło pomyślnie. Jeszcze raz skan z FRST i wyniki.

 

Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza
Cytat

dołączył jeszcze otwarty folder C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\AutorunsDisabled przy uruchomieniu systemu.

Te "autorunsDisabled" dałam do usuwania, bo to nie jest domyślne w Systemie.

Ale i tak przy starcie Systemu to się nie powinno pokazywać. Najwyraźniej Twój System jest uszkodzony.

Problem w tym, że w logu Addition.txt nic na ten temat nie ma, tak jakby System nie widział problemu.

Obawiam się, że System jest nie do uratowania.

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Dzięki za budującą poradę. Pozostaje mi przywrócenie kopi z przed około miesiąca i nadzieja, że usunie to dolegliwość. Pozdrawiam Cię i wszystkich fachowców z Fixitpc

Aktualizacja. Usunąłem folder AutorunsDisabled i wykonałem czyszczenie rejestru w Eusing Free Registry Cleaner. Na chwilę obecną cztery wyłączenia systemu i wydaje się, że problem zniknął. Jeszcze raz ukłony

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...