lonialomax Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Witam. Od jakiegoś czasu pojawił się tematyczny problem. Objawia się on oczekiwaniem na zamknięcie aplikacji chociaż wszystkie są pozamykane przed zamknięciem systemu. Po wybraniu opcji Wymuś zamknięcie aplikacji zamykanie systemu trwa nawet do 5 minut. Mimo zmian w rejestrze przez zmianę wpisu WaitToKillServiceTimeout na wartość 20000 i dodanie wpisu AutoEndTasks o wartości 1 sytuacja nie uległa poprawie. Po anulowaniu zamykania i sprawdzeniu procesów w Menedżerze zadań w/g mnie nie widać nic niepokojącego. Avast Premium w skanowaniu na uruchomionym systemie jak i w trybie Rescue Disk nie wykrywa żadnej infekcji to samo tyczy się AdwareCleaner. Przeinstalowałem Avast w opcji napraw sądząc, że przyczyną mogła być jago aktualizacja, ale tez bez skutku. Proszę o pomoc w tym irytującym problemie. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2023 W logach nie ma niczego niepokojącego. Trudno zgadnąć, który program powoduje takie problemy. Szkoda, że nie masz żadnego punktu przywracania Systemu. . Tylko kosmetyka: Uruchom FRST. Skopiuj to poniższe: (ale nigdzie nie wklejaj tego!) - FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym Spoiler START:: HKLM\...\.scr: => <==== UWAGA BHO: Brak nazwy -> {0F080F75-8F9A-444D-9281-170A1DA99CC0}' -> Brak pliku BHO: Brak nazwy -> {281C4E33-802C-4C25-982C-4A1B5552376F}' -> Brak pliku BHO-x32: Brak nazwy -> {0F080F75-8F9A-444D-9281-170A1DA99CC0}' -> Brak pliku BHO-x32: Brak nazwy -> {281C4E33-802C-4C25-982C-4A1B5552376F}' -> Brak pliku FirewallRules: [{02E8EBF9-D604-4987-B93C-CC7F0B317541}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper 6.0.0\ABService.exe => Brak pliku FirewallRules: [{AFC8DC59-6745-4625-81AE-2A682ADA6BBF}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper 6.0.0\ABService.exe => Brak pliku FirewallRules: [{BE01B173-B968-4339-88C2-1057BAC4E39C}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper 6.1.0\ABService.exe => Brak pliku FirewallRules: [{883C958A-3953-40A7-A86E-A3DC9F30AE62}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper 6.1.0\ABService.exe => Brak pliku FirewallRules: [{C1983131-9962-4D52-B0C9-D760D9CAD322}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper 6.4.0\ABService.exe => Brak pliku FirewallRules: [{ED7B2A24-3451-44A5-94D9-6DCC368C5DF6}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper 6.4.0\ABService.exe => Brak pliku FirewallRules: [{7FE3FAEC-8A76-4C6E-BABF-1CD7AD1E4E3F}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper 6.5.0\ABService.exe => Brak pliku FirewallRules: [{BB6AA388-20CA-400D-AC04-EBDE1A5A17D5}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper 6.5.0\ABService.exe => Brak pliku FirewallRules: [{D54752E8-6DE4-4B95-9881-5F053478C3EA}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper 6.5.0\ABService.exe => Brak pliku FirewallRules: [{FF13137A-62E4-43E7-9286-87756708C725}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper 6.5.0\ABService.exe => Brak pliku FirewallRules: [{A12203EC-5045-4538-8258-2A01BD083205}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper\6.5.1\ABService.exe => Brak pliku FirewallRules: [{F10FF1E0-3762-4985-9757-4DA87E65AB2F}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper\6.5.1\ABService.exe => Brak pliku FirewallRules: [{7D57FB40-0250-4A00-B9F2-E96C979B2536}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper\6.7.0\ABService.exe => Brak pliku FirewallRules: [{F126D726-56F5-48F3-BEB0-55026A71E8C8}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper\6.7.0\ABService.exe => Brak pliku FirewallRules: [{A6E6B9B1-52C1-4D15-AB56-A45693F5982C}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper\6.7.0\ABService.exe => Brak pliku FirewallRules: [{87C2C434-070F-40DE-9ACB-8CE47523ECD4}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper\6.7.0\ABService.exe => Brak pliku FirewallRules: [{0516E2B7-649E-4A4B-B9A8-DACCFCE1C88D}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper\6.8.0\ABService.exe => Brak pliku FirewallRules: [{CDB8357F-E00E-4FBA-B46C-C1E1B8E720E9}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper\6.8.0\ABService.exe => Brak pliku FirewallRules: [{AC84CC90-9D2F-49A0-B799-84F45D516BD9}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper\6.9.1\ABService.exe => Brak pliku FirewallRules: [{10843E10-7E97-450E-963E-33553B92B3CB}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper\6.9.2\ABService.exe => Brak pliku FirewallRules: [{95F1E232-E0BC-4F10-8229-16789084F620}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AOMEI\AOMEI Backupper\6.9.2\ABService.exe => Brak pliku Startup: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\AutorunsDisabled [2023-04-16] BootExecute: GroupPolicy: Ograniczenia ? <==== UWAGA Policies: C:\ProgramData\NTUSER.pol: Ograniczenia <==== UWAGA HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <==== UWAGA FF Plugin: adobe.com/AdobeAAMDetect -> C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\CCM\Utilities\npAdobeAAMDetect64.dll [Brak pliku] FF Plugin-x32: @foxitsoftware.com/Foxit Reader Plugin,version=1.0,application/vnd.xdp -> C:\Program Files (x86)\Foxit Software\Foxit Reader\plugins\npFoxitReaderPlugin.dll [Brak pliku] FF Plugin-x32: @foxitsoftware.com/Foxit Reader Plugin,version=1.0,application/vnd.xfdf -> C:\Program Files (x86)\Foxit Software\Foxit Reader\plugins\npFoxitReaderPlugin.dll [Brak pliku] S4 nvvad_WaveExtensible; system32\drivers\nvvad64v.sys [X] HOSTS: EmptyEventLogs: EmptyTemp: END:: W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). jessi Odnośnik do komentarza
lonialomax Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Dziękuję za szybką interwencję jednakże po wykonaniu naprawy oprócz problemu z otwartymi aplikacjami dołączył jeszcze otwarty folder C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\AutorunsDisabled przy uruchomieniu systemu. Następna sprawa to przy wykonywaniu naprawy Avast przeniósł FRST do kwarantanny i nie wiem czy wszystko poszło pomyślnie. Jeszcze raz skan z FRST i wyniki. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Cytat dołączył jeszcze otwarty folder C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\AutorunsDisabled przy uruchomieniu systemu. Te "autorunsDisabled" dałam do usuwania, bo to nie jest domyślne w Systemie. Ale i tak przy starcie Systemu to się nie powinno pokazywać. Najwyraźniej Twój System jest uszkodzony. Problem w tym, że w logu Addition.txt nic na ten temat nie ma, tak jakby System nie widział problemu. Obawiam się, że System jest nie do uratowania. jessi Odnośnik do komentarza
lonialomax Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Dzięki za budującą poradę. Pozostaje mi przywrócenie kopi z przed około miesiąca i nadzieja, że usunie to dolegliwość. Pozdrawiam Cię i wszystkich fachowców z Fixitpc Aktualizacja. Usunąłem folder AutorunsDisabled i wykonałem czyszczenie rejestru w Eusing Free Registry Cleaner. Na chwilę obecną cztery wyłączenia systemu i wydaje się, że problem zniknął. Jeszcze raz ukłony Odnośnik do komentarza
lonialomax Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Witam ponownie. Niestety problem powrócił i zostałem zmuszony do przywrócenia systemu z kopii zapasowej z lutego. Mam więc prośbę o sprawdzenie logów z tego przywróconego systemu Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się