Skocz do zawartości

Karta sieciowa znika z menedżera urządzeń


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Zakładałem już ten sam temat w dziale sieci, ale minął miesiąc i nie mam żadnej odpowiedzi, więc postanowiłem napisać tutaj. Poniżej wkleiłem treść tamtego postu, ale dodatkowo zamieszczam wynik z FRST. Odznaczyłem opcję Jeden miesiąc, to jest coś nowego chyba. 

 

W skrócie - losowo tracę połaczenie z internetem, znika mi karta sieciowa z menedżera urządzeń i z paska w prawym dolnym rogu. Nie pomogło wielokrotne już przeinstalowanie sterownika, odinstalowanie VPNa, resetowanie sieci w ustawieniach systemowych. W podglądzie zdarzeń dodatkowo znalazłem następujące błędy związane ze sterownikiem karty sieciowej 

 

Źródło: Netwtw10

1. Intel(R) Wi-Fi 6 AX200 160MHz: karta sieciowa zwróciła do sterownika nieprawidłową wartość. - w podglądzie zdarzeń mam tych błędów tak z kilkanaście w ciągu jednej sekundy. 

2. Miniport: Intel(R) Wi-Fi 6 AX200 160MHz, {541c5b2f-7814-469c-8a6f-08d9660ce30f}, zdarzenie: Fatal error: The miniport has detected an internal error - ten błąd również się pojawia kilkukrotnie, ale nie o takiej samej częstotliwości. 

3. Intel(R) Wi-Fi 6 AX200 160MHz: stwierdzono, że karta sieciowa nie działa właściwie. - ten błąd też się pojawia co jakiś czas. 

4. 5032 - Driver Miniport reset watchdog - kolejny błąd dotyczący Netwtw10. 

5. Intel(R) Wi-Fi 6 AX200 160MHz: wykryto błąd wewnętrzny; operacja nie powiodła się. - jeszcze taki

6. 5007 - TX/CMD timeout (TfdQueue hanged) - i taki

 

Nie wiem czy to jest wina hardware i po prostu coś tam nie styka, coś się zepsuło. Czy to po prostu jest wina sterownika i może powinienem zainstalować jakiś inny. Skany z FRST w załącznikach. Będę bardzo wdzięczny za pomoc. 

 Shortcut.txtFRST.txtAddition.txt

 

 

 

Poniżej zamieszczam post, który napisałem w styczniu w dziale sieci, własnie na ten sam temat. 

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.
Cytat

Zakładałem już ten sam temat w dziale sieci, ale minął miesiąc i nie mam żadnej odpowiedzi

Niestety, na forum brakuje fachowców.

-----

Cytat

Error: (02/05/2023 09:19:31 PM) (Source: Netwtw10) (EventID: 5010) (User: )
Description: Intel(R) Wi-Fi 6 AX200 160MHz: karta sieciowa zwróciła do sterownika nieprawidłową wartość.
5010 - Driver DBG_ASSERT - instead of BSOD

Widać wyraźnie , że winne jest Wi-Fi.

Domyślam się, ze laptop nie jest w ogóle połączony z internetem poprzez kabel.

Ja zajmuję się tylko "wirusami", a u Ciebie nie ma żadnej infekcji.

Oddaj laptop do jakiegoś punktu naprawczego - może tam  coś wymyślą na ten problem?

===========

Kosmetyka:

Uruchom FRST. 
Skopiuj to poniższe: (ale nigdzie nie wklejaj tego!) - FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym

Spoiler

START::
Task: {180989D7-F580-4FB4-8003-3150B157BAF6} - System32\Tasks\USER_ESRV_SVC_QUEENCREEK => "C:\WINDOWS\System32\Wscript.exe" //B //NoLogo "C:\Program Files\Intel\SUR\QUEENCREEK\x64\task.vbs"
Task: {2652A120-620E-418C-8343-48DC3866FD9B} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Mobile Broadband Accounts\MNO Metadata Parser => C:\WINDOWS\System32\MbaeParserTask.exe (Brak pliku)
Task: {33A262D9-7BAF-418E-A529-EB82FA4D40AA} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\Reboot_Battery => C:\WINDOWS\system32\MusNotification.exe /RunOnBattery ReadyToReboot (Brak pliku)
Task: {5B4B1A8A-445B-4D79-B76D-545BC288B5F7} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\Reboot_AC => C:\WINDOWS\system32\MusNotification.exe /RunOnAC ReadyToReboot (Brak pliku)
Task: {7AE536DA-FE8D-41C1-BE0A-336C20966CB7} - System32\Tasks\IUM-F1E24CA0-B63E-4F13-A9E3-4ADE3BFF3473 => C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Update Manager\bin\iumsvc.exe --automatic (Brak pliku)
Task: {E0F10DCF-44AD-40E8-9370-FB5DA59F93FB} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\USO_UxBroker => C:\WINDOWS\system32\MusNotification.exe (Brak pliku)
S1 nordlwf; \SystemRoot\system32\DRIVERS\nordlwf.sys [X]
S1 WinSetupMon; system32\DRIVERS\WinSetupMon.sys [X]
EmptyTemp:
END::


W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...