Plati Opublikowano 16 Stycznia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2023 Witajcie, w dalszym ciągu występują u mnie problemy z aktualizacjami systemowymi Windows 10. Pojawia się błąd 0x80073701. sfc /scannow nie pokazał żadnych błędów z integralnością systemu. W załącznikach logi FRST i Addition. Cytat Beginning system scan. This process will take some time. Beginning verification phase of system scan. Verification 100% complete. Windows Resource Protection did not find any integrity violations. Addition.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
toska78 Opublikowano 16 Stycznia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2023 Dziennik zdarzeń pokazuje że nie tylko z tą aktualizacją jest problem: Cytat Error: (01/16/2023 09:16:10 PM) (Source: Microsoft-Windows-WindowsUpdateClient) (EventID: 20) (User: ZARZĄDZANIE NT) Description: Instalacja nie powiodła się: system Windows nie mógł zainstalować następującej aktualizacji, ponieważ wystąpił błąd 0x80073701: 2023-01 Aktualizacja zbiorcza dla systemu Windows 10 Version 21H2 dla systemów opartych na architekturze x64 (KB5022282) Error: (01/16/2023 03:55:05 PM) (Source: Microsoft-Windows-WindowsUpdateClient) (EventID: 20) (User: ZARZĄDZANIE NT) Description: Instalacja nie powiodła się: system Windows nie mógł zainstalować następującej aktualizacji, ponieważ wystąpił błąd 0x80240017: 2022-04 Aktualizacja Windows 10 Version 21H2 dla systemów opartych na architekturze x64 (KB5005463) Próbowałeś w ogóle zaktualizować system do najnowszej wersji (22H2) przy użyciu dedykowanego narzędzia producenta: mój link? Odnośnik do komentarza
Plati Opublikowano 17 Stycznia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2023 Dzięki za tego linka, wszystko się zaktualizowało i działa poprawnie. Odnośnik do komentarza
toska78 Opublikowano 17 Stycznia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2023 A jak z Twoim problemem opisanym w poprzednim temacie? Ta udana aktualizacja do najnowszej wersji nie pomogła? Odnośnik do komentarza
Plati Opublikowano 19 Stycznia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 @toska78 nie, nie pomogła. Dalej nie mogę korzystać z kamery ani mikrofonu. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się