Puure Opublikowano 10 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2022 Witam. Nie jestem pewien czy dobry dział, ale dotyczy zapewne czegoś co "złapałem". Problem dotyczy bardzo wolnego łącza internetowego, które prawdopodobnie po wyświetleniu podejrzanej strony przestało funkcjonować poprawnie, ponieważ stało się to zaraz po otwarciu strony. Stało się bardzo powolne, że praktycznie nie da się nic zrobić. Instalacja antywirusa trwa już dosłownie godzine, a próba wejścia na to forum i opisanie problemu prawie tyle samo. Pobranie samego instalatora antywira było z prędkością 15kb/s. Proszę o pomoc Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 11 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2022 Nie masz żadnej infekcji. Kosmetyka (wyłączam też Daemon Tools - nie jest potrzebny w Autostarcie): Uruchom FRST. Skopiuj to poniższe: (ale nigdzie nie wklejaj tego!) - FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym Spoiler START:: HKU\S-1-5-21-1215711077-2401596317-3864324733-1001\...\Run: [AdobeBridge] => [X] HKU\S-1-5-21-1215711077-2401596317-3864324733-1001\...\Run: [DAEMON Tools Lite Automount] => C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\DTAgent.exe [482128 2022-11-19] (AVB Disc Soft, SIA -> Disc Soft Ltd) S3 MpKsl2ffe3599; \??\C:\ProgramData\Microsoft\Windows Defender\Definition Updates\{2CC27F99-5C3D-4C65-99FC-C9297CBA55A1}\MpKslDrv.sys [X] S3 MpKsl7204f4fd; \??\C:\ProgramData\Microsoft\Windows Defender\Definition Updates\{2CC27F99-5C3D-4C65-99FC-C9297CBA55A1}\MpKslDrv.sys [X] S3 MSICDSetup; \??\G:\CDriver64.sys [X] S3 NTIOLib_1_0_C; \??\G:\NTIOLib_X64.sys [X] EmptyEventLogs: EmptyTemp: END:: W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). ==================== Cytat Error: (12/10/2022 10:32:27 PM) (Source: EventLog) (EventID: 6008) (User: ) Description: Poprzednie zamknięcie systemu przy 22:21:13 na 10.12.2022 było nieoczekiwane. Albo któryś sterownik jest nieodpowiedni, albo jakaś część komputera jest uszkodzona. jessi Odnośnik do komentarza
Krzesimierz Opublikowano 11 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2022 Jeśli problem dalej będzie występował, sprawdź czy na innych urządzeniach w tej samej sieci też występuje. Wygląda to trochę, jakby skończył się pakiet danych i zeszło na minimalne parametry. Kolejno sprawdź czy na innej przeglądarce jest ten sam problem. Odnośnik do komentarza
Puure Opublikowano 11 Grudnia 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2022 Musiałem z telefonu napisać posta bo ładowanie strony to mordęga. No więc nic nie pomogło, postanowiłem nawet zrobić format kompa i też nic. Nie mam jak podłączyć innego urządzenia bo mam tylko jeden komputer, rodzaj przeglądarki nie ma wpływu na to sprawdzałem. Nie mogę totalnie nic zrobić, pobrać ani zainstalować żadnych aktualizacji bo prędkość wacha się od 10 do 20kb/s. Czuje się jakbym się cofnął z technologią o 20 lat... Wygląda na to że nie był to problem podejrzanej strony skoro po formacie jest to samo. Bawiłem się opcjami z siecią itd ale nic. A żeby było śmieszniej... filmy przykładowo na YT oglądam bez problemu. Edit: Już jednak YT też zacina, a wczoraj jeszcze chodził normalnie Odnośnik do komentarza
Krzesimierz Opublikowano 11 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2022 Nie masz tam wifi, żeby podłączyć komórkę i zobaczyć jak na niej internet działa? Uruchom ponownie wszystkie urządzenia sieciowe, które są pomiędzy komputerem a dostawcą internetu, czyli router, modem itp. Odnośnik do komentarza
Puure Opublikowano 11 Grudnia 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2022 Nigdy nie bawiłem się wifi w telefonie i nie wiem jak podłączyć pod modem w domu. Wchodzę w opcje wifi telefonu ale wszystkie są poblokowane hasłami Odnośnik do komentarza
Krzesimierz Opublikowano 11 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2022 Rozumiem, że masz tylko modem z urządzeń sieciowych. Do niego dochodzi internet od dostawcy a z niego idzie przewód do komputera. Czy uruchomienie ponownie modemu zmienia sytuację? Odnośnik do komentarza
Puure Opublikowano 11 Grudnia 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2022 Dokładnie tak. Uruchomienie modemu ponownie nie zmienia nic. Odnośnik do komentarza
Krzesimierz Opublikowano 11 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2022 Jeśli system jest postawiony na nowo z tymi samymi objawami, to będzie to albo problem po stronie dostawcy, i na to raczej bym stawiał, skoro YT chodził z normalną prędkością, albo wina karty sieciowej. Gdyby była możliwość porównania, jak internet chodzi na innym sprzęcie albo z inną kartą sieciową, i chodziłby tak samo, to można wyeliminować tę opcję. Odnośnik do komentarza
Puure Opublikowano 11 Grudnia 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2022 Mogę jakoś sprawdzić czy jest to wina karty sieciowej? W menedzerze urządzeń wszystko wygląda okej Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się