Skocz do zawartości

Windows 10 nie uruchamia się (Tryb awaryjny działa)


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

chciałbym poradzić się Was co mogę jeszcze zrobić w tej sytuacji. Od jakiegoś czasu Windows Update zaciągał mi aktualizacje, po czym każdorazowo po włączeniu komputera je wycofywał. Tak pracowałem przez parę miesięcy, ale za każdym razem włączał się finalnie po wycofaniu zmian. Od tego tygodnia niestety po paru minutach próby uruchomienia się, wyrzuca mi niebieski ekran z tytułem Odzyskiwanie (załączam w plikach zdjęcie). Dysk mam 110 GB, a wolnego z 3 gb. Myslę, że wycofywał zmiany ze względu na braki pamięciowe.

 

Tryb awaryjny działa normalnie.

 

Próbowałem różnych komend naprawiających znalezionych w internecie. Uruchamiałem je przez wiersz poleceń z USB, gdzie mam obraz nowy obraz windows. (Np. bootrec /fixmbr itd. Próbowałem Chkdsk /r również DISM /Online /Cleanup-image /Restorehealth Wszystkie wyrzucały komunikat, że nie ma błędów czy tam, że działa poprawnie.

 

Również odinstalowałem te najnowsze aktualizacje i wyłączyłem poprzez services.msc opcję automatycznego włączania się Windows Update. 

 

Sfc /scannow też użyłem i po którymś razie niby nie znalazł nic. 

 

Załączam też logi Srt i CBS. 

https://www.easypaste.org/file/dxBRyZPV/CBS1.txt?lang=pl

https://www.easypaste.org/file/IyQzhJ2j/SrtTrail.txt?lang=pl

 

Pliki FRST

https://www.easypaste.org/file/NzRwDuqH/FRST.txt?lang=pl

https://www.easypaste.org/file/manage/NGeU3Dt2BmMRQTawApF4?lang=pl

 

Srt zdjęcia są starsze, przed próbą naprawiania, a sam plik srt tekstowy jest najnowszy. ("Nieokreślone zmiany konfiguracji systemu mogą powodować problem." mają może związek z "unieruchomieniem" Windows Update przeze mnie?

 

Zdjęcia błędów:

https://docs.google.com/document/d/1xSRkkAMouMGwmUdp4l-5m5ubtn60b5bOepIf5m8gG4g/edit?usp=sharing

 

Dzięki za pomoc i analizę logów.

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Nie zajmę się tytułowym problemem - to zostawiam dla fachowców z tego działu forum.

---------------

 

Cytat

Task: {0498FD7D-28F4-4BA9-9F6D-17EA0AAAC662} - System32\Tasks\uspij => rundll32.exe PowrProf.dll,SetSuspendState

Jeśli to Zaplanowane Zadanie sam utworzyłeś, to usuniesz je z poniższej "fixlist:

 

Uruchom FRST.
Skopiuj to poniższe: (ale nigdzie nie wklejaj tego!)

Spoiler

START::
S3 mracsvc; C:\WINDOWS\System32\mracsvc.exe [10654992 2018-06-22] (Mail.Ru LLC -> LLC Mail.Ru)
S3 mracdrv; C:\windows\System32\drivers\mracdrv.sys [9871128 2018-06-22] (Mail.Ru LLC -> LLC Mail.Ru)
C:\WINDOWS\System32\mracsvc.exe
C:\windows\System32\drivers\mracdrv.sys
Task: {BFAAAE4F-195A-4338-9CEB-995ECB446441} - System32\Tasks\MySQLNotifierTask => C:\Program Files (x86)\MySQL\MySQL Notifier 1.1MySQLNotifier.exe --c (Brak pliku)
Task: {eac41245-92c0-45f8-85a5-c38481cb236e} - Brak ścieżki do pliku
Task: {F9F14257-E314-4414-8FDC-4CAFB9AEDFD7} - System32\Tasks\ThrottleStop => C:\Users\Ngoc Nguyen Hai\Desktop\Tuning Kompa\CPU\ThrottleStop_850\ThrottleStop.exe (Brak pliku)
Task: {0498FD7D-28F4-4BA9-9F6D-17EA0AAAC662} - System32\Tasks\uspij => rundll32.exe PowrProf.dll,SetSuspendState
EmptyTemp:
END::


W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Hejka, poszperałem trochę i to są wyniki do analizy. Załączam nowe pliki CBS i z FRST. 

Narzędzie naprawy w trybie awaryjnym nic nie znalazł/nie daje rady naprawić problemu Windows Update. Odpalanie pliku instalacyjnego z opcją aktualizuj z Bootowalnego USB nie działa też. Wywala błąd 0x8007043c-0x90018

 

Addition.txt

FRST.txt

 

CBS:

https://www.easypaste.org/file/b0cCEali/CBS.log?lang=pl

Dzięki za pomoc!

Odnośnik do komentarza

Nie wiem, czy doczekasz się pomocy od fachowców z tego działu forum - (ja nie mam na to wpływu).

 

-------
 

Cytat

 

Sprawdź usługę "VSS"

+

Błąd Usługi kopiowania woluminów w tle

 

Uruchom FRST.
Skopiuj to poniższe: (ale nigdzie nie wklejaj tego!)

Spoiler

START::
Reg: reg query HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\VSS /s
Reg: reg query HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\BITS /s
END::


W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

Pokaż to.

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Hm, FRST wyszukał tylko usługę "VSS", a nie wyszukał usługi "BITS" - nie wiem, dlaczego.


Uruchom FRST.
Skopiuj to poniższe: (ale nigdzie nie wklejaj tego!)

Spoiler

START::
StartRegedit:
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\VSS]
"Start"=dword:00000003
EndRegedit:

Reg: reg query HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\BITS /s
END::


W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

Zrób log z Farbar Service Scanner >http://download.bleepingcomputer.com/farbar/FSS.exe (do skanowania zaznacz wszystko).

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Usługi nie są uszkodzone, ale nie są uruchomione.

 

1) >>Start >>> Uruchom >>> wybierz (lub wpisz) services.msc>>OK>
 

Spoiler

zaznacz: Centrum zabezpieczeń>
w okienku po lewej kliknij na Uruchom ponownie usługę

 

zaznacz: Kopiowanie woluminów w tle>
w okienku po lewej kliknij na Uruchom ponownie usługę

 

zaznacz: Windows Update>
w okienku po lewej kliknij na Uruchom ponownie usługę

 

zaznacz: Usługa inteligentnego transferu w tle>
w okienku po lewej kliknij na Uruchom ponownie usługę

 

zaznacz: Usługa Zabezpieczenia Windows>
w okienku po lewej kliknij na Uruchom ponownie usługę

 

zaznacz: Kopia zapasowa systemu Windows>
w okienku po lewej kliknij na Uruchom ponownie usługę

 

zaznacz: System zdarzeń COM+>
w okienku po lewej kliknij na Uruchom ponownie usługę

 

2) Uruchom FRST.
Skopiuj to poniższe: (ale nigdzie nie wklejaj tego!)

Spoiler

START::
StartRegedit:
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile]
"EnableFirewall"=dword:00000001

EndRegedit:

END::


W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

jessi

Odnośnik do komentarza
Cytat

Żadnej z tych usług nie mogę uruchomić z trybu awaryjnego

A to całkiem możliwe, że w Trybie Awaryjnym te usługi nie działają - po prostu nie wypróbowałam tego wcześniej.

 

-----------

Cytat

Chyba zostaje mi tylko zbootowac Windows z obrazu z USB i zainstalowanie jeszcze raz Windows?

Jeśli nie pojawią się tu fachowcy z tego działu, to oczywiście możesz zrealizować swój plan.

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...