mdakun Opublikowano 4 Maja 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2022 Witam Bardzo proszę o pomoc, sugestie itp. w takim problemie. Sprzęt problematyczny: LaCie 2big Dock Thunderbolt 3 16TB Podłączany do komputera: Dell Precision 7720 (Xenon, Win10 - może po ostatnim updacie Win coś padło??) Problem: Nie widzi podłączonego przez Thunderbolt. A widział wcześniej - z problemami, ale łatwo rozwiązywanymi. Opis historii szczegółowy: Chodzi o podłączenie (no i żeby normalnie widział dysk w eksploratorze, i można było używać - gdy jest jako podłączony to raczej nie ma problemu z wydajnością czyli szybkości są dobre, standardowe dla tego modelu i podłączenia). Chodzi o to, że dysk kupiłem ponad 2 lata temu i - od początku były problemy, ale zawsze szybko rozwiązywalne, tzn. jak nie widział podłączenia, wystarczyło zrestartować, jeszcze raz zainstalować sterowniki Thunderbolt, itd. I już widział i można było pracować. Taka sytuacja była od zakupu, i to z dwoma komputerami podobna: najpierw z Dellem XPS, póżniej (i obecnie) z Dell Precision 7720 (Win 10). [nawiasem mówiąc - na Win 11 nie ma możliwości przejścia, bo ma Xenona - ponoć niedozwolony na Win 11 - co to za dziwny numer? - nie żebym chciał Win11..najchętniej cofnąłbym do Win7). Niestety ostatnio tj. ok. 2 tyg. temu przy próbie podłączenia problem pozostał i nie widzi go, nie pomaga restart, reinstalacja sterowników, patrzyłem też do BIOS - wydaje się tam wszystko ok. No i nie widzi. Dlatego proszę o pomoc na Forum. pozdrawiam serdecznie Mateusz Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się