Skocz do zawartości

Windows 10 Problem z defender i okienkiem wyszukiwania.


igawar

Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Uruchom FRST.
Skopiuj to poniższe: (ale nigdzie nie wklejaj tego!)

Spoiler

START::
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Ograniczenia <==== UWAGA
AV: ESET Security (Enabled - Up to date) {885D845F-AF19-0124-FECE-FFF49D00F440}
RemoveDirectory: C:\Users\jware\Desktop\FRST-OlderVersion
HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <==== UWAGA
HKLM-x32\...\Run: [C:\WINDOWS\System32\V0770Ext.ax] => C:\WINDOWS\system32\RegSvr32.exe /s C:\WINDOWS\System32\V0770Ext.ax (Brak pliku)
HKLM\...\Run: [C:\WINDOWS\system32\V0770Ext.ax] => C:\WINDOWS\system32\RegSvr32.exe /s C:\WINDOWS\system32\V0770Ext.ax (Brak pliku)
Toolbar: HKLM - Brak nazwy - {61E612A7-2382-4570-8D3F-42BC136DDAD7} -  Brak pliku
Toolbar: HKLM-x32 - Brak nazwy - {61E612A7-2382-4570-8D3F-42BC136DDAD7} -  Brak pliku
Toolbar: HKU\S-1-5-21-2404278863-482792713-4167860027-1002 -> Brak nazwy - {B24BA06E-FB7B-4757-95C2-DC01125F750E} -  Brak pliku
FirewallRules: [{BE71277A-BD46-4CD6-B572-4E11AC71BF10}] => (Allow) C:\Program Files\KMSpico\Service_KMS.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{96C6C702-21F4-4690-8E43-EB827D0AAA56}] => (Allow) C:\Program Files\KMSpico\Service_KMS.exe => Brak pliku
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
EmptyTemp:
END::

W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

jessi

Odnośnik do komentarza

możesz spróbować jeszcze tego:

>prawoklik na pulpicie>Nowy>Folder

jako nazwę tego nowego folderu wpisz (lub wklej):

GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}

Potem otwórz ten nowy obiekt.

Wyszukaj sekcję "Pasek Zadań i Menu START".

Kliknij w "Dostosuj Menu START"

W dolnej części sprawdź, czy masz zaznaczone wyszukaj w folderze Programy i Panelu Sterowania.

 

Sprawdź, czy masz zaznaczone "wyszukaj w folderach publicznych"

 

jessi

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
20 minut temu, jessica napisał:

możesz spróbować jeszcze tego:

>prawoklik na pulpicie>Nowy>Folder

jako nazwę tego nowego folderu wpisz (lub wklej):

GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}

Potem otwórz ten nowy obiekt.

Wyszukaj sekcję "Pasek Zadań i Menu START".

Kliknij w "Dostosuj Menu START"

 

 

 

 

zaraz napiszę ....

otworzyło się wielkie okno ale nie da się nic wyszukać w okienku z lupką. Muszę ręcznie przewijać i szukać

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, jessica napisał:

to okno otworzyło się w folderze GodMode, czy masz na myśli już coś innego?

 

jessi

28 minut temu, jessica napisał:

możesz spróbować jeszcze tego:

>prawoklik na pulpicie>Nowy>Folder

jako nazwę tego nowego folderu wpisz (lub wklej):

GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}

Potem otwórz ten nowy obiekt.

Wyszukaj sekcję "Pasek Zadań i Menu START".

Kliknij w "Dostosuj Menu START"

 

 

 

 

zaraz napiszę ....

otworzyło się wielkie okno ale nie da się nic wyszukać w okienku z lupką. Muszę ręcznie przewijać i szukać

Odnośnik do komentarza

W necie znalazłam taką poradę, zrobiłam to co piszą ale nie pomogło:

Jak usunąć błąd z niedziałającą wyszukiwarką?

W celu przywrócenia funkcji Windows Search wykonaj następujące kroki:

  •  
  • Skorzystaj ze skrótu Windows + R i w małym oknie wpisz regedit, potwierdź Enterem.
  • W oknie z rejestrem skorzystaj ze ścieżki HKEY_CURRENT_USERSOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionSearch. W tej lokalizacji powinieneś zobaczyć kilka/kilkanaście wpisów
  • Kliknij w prawym polu prawym przyciskiem myszki i wybierz z menu Nowy.
  • Wybierz opcję Wartość D-WORD (32-bitowa).
  • Wpisz BingSearchEnabled, a następnie wciśnij Enter.
  • Kliknij dwukrotnie na wpisie BingSearchEnabled i upewnij się, że wartość dla tego wpisu wynosi 0. Jeżeli tak – kliknij OK.
Odnośnik do komentarza

WYCZYTAŁAM "Jak udało się ustalić – brak funkcji wyszukiwania plików, folderów oraz poszczególnych opcji związany jest z błędną integracją z Bingiem (czyli domyślną wyszukiwarką online Microsoftu). Jest to efekt jednej z ostatnich aktualizacji, jakie trafiły do użytkowników systemu."

 

Szukam dalej rozwiązania.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...