cwirek Opublikowano 2 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2022 Wiem, że niestety coś się dzieje z dyskiem, ale czy idzie to jakoś reanimować? Czy raczej spisać na straty...Skan zrobiony w GSmartControl. Jeżeli coś jeszcze dosłać to proszę o informację. TOSHIBA_HDWD130_98M0ZJ6AS_2022-01-02.txt Odnośnik do komentarza
Krzesimierz Opublikowano 2 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2022 Jest mnóstwo uszkodzonych sektorów. Powierzchnia dysku jest wysoce zniszczona. Najlepsze podsumowanie to cytat z logu: SMART overall-health self-assessment test result: FAILED! Drive failure expected in less than 24 hours. SAVE ALL DATA. Skopiuj potrzebne dane. Jeśli były na dysku prywatne dane to nadpisz powierzchnię dysku i/lub zniszcz dysk a kolejno do utylizacji. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się