Mierczutkin Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Stale wyświetla mi się komunikat, że uszkodzony jest plik lub katalog C:\ Program Files\ Common Files\ Symantec Shared\ EENGINE\EPERSIST.DAT i że należy uruchomić chkdsk. No to elegancko wynajduję sobie i włączam ten program, ale bez zmian. Mimo uruchomienia chkdsk ciągle wyświetla się ten sam komunikat i to co kilka minut. Próbowałem wykonać optymalizacje dysku za pomocą Nortona 360, ale tam z kolei wyświetla się komunikat "Dysk C:/ Dysk E: Błędy systemu plików, należy uruchomić narzędzie chkdsk" OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 (edytowane) Nie wkleiłeś obowiązkowego loga z Gmer więc to uzupełnij. W logach widać jedynie drobną infekcje z mediów przenośnych. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :OTL O4 - HKU\S-1-5-21-725345543-1770027372-2146946837-1004..\Run: [api32] File not found O4 - HKU\S-1-5-21-725345543-1770027372-2146946837-1004..\Run: [ares] File not found O4 - HKU\S-1-5-21-725345543-1770027372-2146946837-1004..\Run: [wsctf.exe] File not found :Reg [-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2] :Commands [emptyflash] [emptytemp] Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. Następnie uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL. Edytowane 2 Maja 2011 przez picasso 2.05.2011 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi