Skocz do zawartości

Komunikaty Nortona o uszkodzonych plikach


Rekomendowane odpowiedzi

Stale wyświetla mi się komunikat, że uszkodzony jest plik lub katalog C:\ Program Files\ Common Files\ Symantec Shared\ EENGINE\EPERSIST.DAT i że należy uruchomić chkdsk. No to elegancko wynajduję sobie i włączam ten program, ale bez zmian. Mimo uruchomienia chkdsk ciągle wyświetla się ten sam komunikat i to co kilka minut. Próbowałem wykonać optymalizacje dysku za pomocą Nortona 360, ale tam z kolei wyświetla się komunikat "Dysk C:/ Dysk E: Błędy systemu plików, należy uruchomić narzędzie chkdsk"

 

OTL.Txt

Extras.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Nie wkleiłeś obowiązkowego loga z Gmer więc to uzupełnij.

 

W logach widać jedynie drobną infekcje z mediów przenośnych.

 

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
O4 - HKU\S-1-5-21-725345543-1770027372-2146946837-1004..\Run: [api32]  File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-725345543-1770027372-2146946837-1004..\Run: [ares]  File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-725345543-1770027372-2146946837-1004..\Run: [wsctf.exe]  File not found
 
:Reg
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2]
 
:Commands
[emptyflash]
[emptytemp]

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

Następnie uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL.

 

 

 

Edytowane przez picasso
2.05.2011 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...