grzegorz21 Opublikowano 8 Listopada 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2021 Hej, Ostatnio po aktualizacji windows pojawił się pewien problem z explorerem. Zaraz po zalogowaniu pojawia się czarny ekran, próba manualnego włączenia Explorera z poziomu menedżera zadań nie powiodła się z powodu braku pliku twinapi.dll. Jak mogę rozwiązać ten problem? Odnośnik do komentarza
Virtus Opublikowano 10 Listopada 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2021 Czy znasz jego lokalizację? U mnie występuje w 15. i każdy ma inną wielkość. Jeśli możesz przywrócić pliki systemowe, to zrób to. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się