Kuba Opublikowano 7 Listopada 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2021 Korzystam z PC na którym zainstalowany jest 64 bit. system Windows 10 pro build 1903. Komputer po włączeniu zasilania wyłączał się po kilkunastu sek. Szukałem przyczyny podmieniając elementy komputera. Po zmianie płyty i procesora komputer uruchamia się jednak w systemie pokazywane są błędy "apphelp" nie jest plikiem systemu Windows lub jest uszkodzony to samo z plikiem reader_sl.exe Przeskanowałem Kasperskym cały dysk ale nie znalazł infekcji. Wykonałem komendę DISM *dism /online /cleanup-image /restorehealth a następnie sfc /scannow Błędy nadal występują. Załączam wymagany FIRST + obraz png - tak wyglądają wszelkie tabele (bez tekstu) Proszę o pomoc. FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 7 Listopada 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2021 Cytat reader_sl.exe Przeinstaluj Adobe. ----- "aahelp" - to nie wiem, od czego jest reader_sl.exe Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Spoiler Task: {975D7719-BB07-4186-92FF-12DF79B41DED} - System32\Tasks\{449656BB-EB18-0D3D-84C9-4B2D96818325} => C:\Users\HenioTV\AppData\Local\449656~1\updtask.exe <==== UWAGA C:\Users\HenioTV\AppData\Local\449656~1 Task: {B31747E3-32B4-4DA8-8446-1592353B498E} - \OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask -> Brak pliku <==== UWAGA Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"} EmptyTemp: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL + S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). jessi Odnośnik do komentarza
Kuba Opublikowano 7 Listopada 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2021 Mam na dysku kilka aplikacji Adobe, jedną musiałem zostawić *dzisiaj nie mam płytki żeby ją przeinstalować. FRST wykonałem zamieszczam log. Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
Kuba Opublikowano 8 Listopada 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2021 Pliki apphelp.dll najczęściej występują z bazą Access Office 2010, przeinstalowałem go następnie wykonałem aktualizację do najnowszego wydania Windowsa 10 i zainstalowałem wszystkie wymagane aktualizacje. Wyczyściłem dysk z poprzednich uaktualnień. Na razie nie zgłasza żadnych błędów a grafika i napisy w komunikatach systemowych wróciły do normy. Jeżeli pojawią się jakieś problemy to napiszę. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się