mireczek Opublikowano 18 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2021 Dzień dobry. Komputer ostatnio mocno spowolnił a dodatkowo dziś od Norton internet security dostałem powiadomienie o trojanie. Addition.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
Krzesimierz Opublikowano 19 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2021 Dzień dobry, W logach nie widać śladów infekcji, ani nic powiązanego z sppextcomobjhook.dll Możliwe, że zostało usunięte przez antywirusa. Szczególnie, że sppextcomobjhook.dll jest kojarzony z aktywatorem do produktów microsoftu, a te najczęściej są oznaczane jako zagrożenie. Co do spowolnienia, to widzę zainstalowane Norton i Malwerbytes. Nie powinno się mieć więcej niż jeden produkt antywirusowy, mogą się próbować wzajemnie skanować i blokować. Odinstaluj jeden z nich. Jeśli spowolnienia dalej będą występować, dezaktywuj czasowo Nortona i zobacz, czy on nie jest przyczyną problemów. Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: GroupPolicy: Ograniczenia ? <==== UWAGA Policies: C:\ProgramData\NTUSER.pol: Ograniczenia <==== UWAGA FF Plugin: adobe.com/AdobeAAMDetect -> C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\CCM\Utilities\npAdobeAAMDetect64.dll [Brak pliku] Edge Extension: (Brak nazwy) -> AutoFormFill_5ED10D46BD7E47DEB1F3685D2C0FCE08 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\AutoFormFill [nie znaleziono] Edge Extension: (Brak nazwy) -> BookReader_B171F20233094AC88D05A8EF7B9763E8 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\BookViewer [nie znaleziono] Edge Extension: (Brak nazwy) -> LearningTools_7706F933-971C-41D1-9899-8A026EB5D824 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\LearningTools [nie znaleziono] Edge Extension: (Brak nazwy) -> PinJSAPI_EC01B57063BE468FAB6DB7EBFC3BF368 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\PinJSAPI [nie znaleziono] CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [cjabmdjcfcfdmffimndhafhblfmpjdpe] - C:\Program Files\Norton Security\Engine\22.21.8.62\Exts\Chrome.crx <nie znaleziono> CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [cjabmdjcfcfdmffimndhafhblfmpjdpe] - C:\Program Files\Norton Security\Engine\22.21.8.62\Exts\Chrome.crx <nie znaleziono> ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> Brak pliku FirewallRules: [{3A40EF58-4EF5-46BE-ADAE-53F47B4E7622}] => (Allow) C:\Users\Mateusz Mirończuk\AppData\Roaming\uTorrent\uTorrent.exe => Brak pliku FirewallRules: [{09787D58-ED50-4277-B810-7D5776FC66F9}] => (Allow) C:\Users\Mateusz Mirończuk\AppData\Roaming\uTorrent\uTorrent.exe => Brak pliku Zapisz zawartość notatnika. (Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL + S.) W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). Pobierz i uruchom Adw-cleaner, kliknij na szukaj, po zakończeniu skanowania kliknij usuń Uruchom ponownie system. Potestuj i napisz jaka jest sytuacja. Odnośnik do komentarza
mireczek Opublikowano 19 Września 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2021 Dziękuję za sprawdzenie logów i wskazówki. instrukcje wykonałem teraz przez kilka dni potestuję zgodnie z zaleceniami. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się