keylogger Opublikowano 3 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2021 Cześć, niedawno kupiłem laptopa Asus TUF Gaming A15. Od samego początku mam problem, że gdy włączam jakiekolwiek strony z filmami, to laptop całkowicie się zawiesza i muszę go ręcznie wyłączać przyciskiem. Początkowo myślałem, że to tylko na youtube, ale to samo się dzieje jak na wszystkich stronach, gdzie jest jakiś filmik działający choćby w tle albo minimalizujący się do rogu ekranu. Nie reagują żadne przyciski, ani nawet nie ma reakcji przy odłączaniu go od zasilania (gdy przy normalnym użytkowaniu odłączę laptopa od zasilania, to ekran na sekundę robi się czarny). Jedynie co wtedy działa, to światełka w klawiaturze, które sobie dalej pulsują. Wydaje mi się, że w momencie jak laptop się wiesza, to słysze z wewnątrz delikatny pisk, nie wiem czy to ma znaczenie. W ciągu ostatnich kilkudziesięciu minut zawiesił się tak z 10 razy. Zgłaszałem przedtem ten problem do Asusa, nawet oddałem komputer do naprawy, ale powiedzieli, że laptop przeszedł "rygorystyczne testy" i jest sprawny. Program MyAsus twierdzi, że wszystko jest zaktualizowane i nie ma żadnych problemów. Poniżej zamieszczam logi z podglądu zdarzeń poprzez wetransfer, a w załączeniu pliki z FRST. Pozdrawiam https://we.tl/t-Law67rKNKu Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 4 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 Są logi FRST, więc je z przyzwyczajenia przejrzała: nie mas w nich niczego podejrzanego. Tylko kosmetyka: Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Spoiler HKU\S-1-5-21-1554315395-3011317496-2915421979-1001\...\Run: [GalaxyClient] => [X] Task: {476A179B-8840-44B6-9526-BB08090342EE} - \ASUSSmartDisplayControl -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {6CBEF361-EE00-46F9-B3B8-D803788F07C8} - \Microsoft\Windows\Management\Provisioning\PostResetBoot -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {706D1922-48CF-429C-A24C-86FCA8FFDD8B} - \ASUS\ASUSUpdateTaskMachineCore -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {869CE9E6-4AC2-452F-9602-A75F39BF3823} - \OneDrive Standalone Update Task-S-1-5-21-17294289-714642998-3945843320-500 -> Brak pliku <==== UWAGA Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"} EmptyTemp: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL + S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). Temat zostawiam dla fachowców z tego działu forum. jessi Odnośnik do komentarza
keylogger Opublikowano 4 Maja 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 Dziękuję, zrobione jak napisałaś. Wczoraj jeszcze sprawdziłem w trybie awaryjnym z obsługą sieci czy laptop się zawiesi, ale nic się nie działo przez kilka minut, więc możliwe, że to będzie jakaś wskazówka. Odnośnik do komentarza
Krzesimierz Opublikowano 4 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 Według kolejności, najbardziej prawdopodobne wydają się problemy ze sterownikiem graficznym, akceleracja sprzętowa w przeglądarce, programy producenta dostarczane razem z laptopem (bloatware). Odinstaluj obecny sterownik karty grafiki Nvidia, uruchom ponownie komputer i zainstaluj najnowszy sterownik od nowa. Kolejno w przeglądarce wyłącz akceleracje sprzętową. Sprawdź na dwóch różnych przeglądarkach. Daj znać o efektach, Odnośnik do komentarza
keylogger Opublikowano 15 Maja 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2021 Chyba rzeczywiście wyłączenie akceleracji sprzętowej w przeglądarce pomogło, bo od tamtej pory ani razy laptop się nie zawiesił. Wszystko działa sprawnie, jak powinno. Na ten moment temat do zamknięcia. Dziękuję za pomoc! Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się