Skocz do zawartości

Problem z samozamykającą się przeglądarką Chrome jak i Edge


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Od jakiegoś czasu mam problem z przeglądarka Chrome - zamyka się sama zaraz po odpaleniu się programu. Do tej pory za którymś razem program startował i nie zamykał się... od kilku dni nie ma opcji by pochodził chwilę sam. Co ciekawe ten sam objaw jest z Edge a wcześniej go nie było. Firefox działa :)

 

Dodaję logi.

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Shortcut.txt Addition.txt FRST.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

W logach nie ma niczego podejrzanego.

Tylko kosmetyka:

Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.
Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

Spoiler

FirewallRules: [TCP Query User{392BE518-F2FC-44AD-B765-C360D7638077}C:\program files (x86)\skype\phone\skype.exe] => (Allow) C:\program files (x86)\skype\phone\skype.exe => Brak pliku
FirewallRules: [UDP Query User{A3F06B38-90AB-4007-AEDA-36682E352ACE}C:\program files (x86)\skype\phone\skype.exe] => (Allow) C:\program files (x86)\skype\phone\skype.exe => Brak pliku
FirewallRules: [TCP Query User{039AAC96-71B4-42F3-8E1D-12DCA37B2925}C:\users\bm\appdata\roaming\dropbox\bin\dropbox.exe] => (Allow) C:\users\bm\appdata\roaming\dropbox\bin\dropbox.exe => Brak pliku
FirewallRules: [UDP Query User{E89963B0-9C3A-4E22-9BE8-3AF97CD819D0}C:\users\bm\appdata\roaming\dropbox\bin\dropbox.exe] => (Allow) C:\users\bm\appdata\roaming\dropbox\bin\dropbox.exe => Brak pliku
FirewallRules: [TCP Query User{B5B4CADD-2C89-407D-A900-F93F9711DABF}C:\program files (x86)\skype\phone\skype.exe] => (Allow) C:\program files (x86)\skype\phone\skype.exe => Brak pliku
FirewallRules: [UDP Query User{11A2235A-A77A-436D-956A-2830B586514F}C:\program files (x86)\skype\phone\skype.exe] => (Allow) C:\program files (x86)\skype\phone\skype.exe => Brak pliku
FirewallRules: [TCP Query User{CE63AB86-5E5D-422C-8E52-9999071139B2}C:\temp\update manager.exe] => (Allow) C:\temp\update manager.exe => Brak pliku
FirewallRules: [UDP Query User{D71FAAFE-8655-4291-A848-B41B2CACD316}C:\temp\update manager.exe] => (Allow) C:\temp\update manager.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{331522E3-49E4-4425-A2DA-542C80617D96}] => (Allow) C:\PROGRA~2\REALTEK\USBWIR~1\RtWlan.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{9157E7CF-BEDE-411C-BFB7-9767A2201350}] => (Allow) C:\ProgramData\Blackmagic Design\DaVinci Resolve\Support\QtDecoder\QTDecoder.exe => Brak pliku
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA
HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <==== UWAGA
Task: {862D4007-EA4F-46C6-A3E7-027D9062DA23} - System32\Tasks\{91B671DD-8AD6-44D8-B52F-3A1EF73273A7} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a D:\Downloads\KrukBook_setup.exe -d D:\Downloads
S2 PDF Architect 5 Creator; "C:\Program Files\PDF Architect 5\creator\common\creator-ws.exe" [X]
S2 RTLDHCPService; C:\Program Files (x86)\Realtek\USB Wireless LAN Utility\RTLDHCP.exe [X]
S3 massfilter; system32\drivers\massfilter.sys [X]
S3 ZTEusbmdm6k; system32\DRIVERS\ZTEusbmdm6k.sys [X]
S3 ZTEusbnmea; system32\DRIVERS\ZTEusbnmea.sys [X]
S3 ZTEusbser6k; system32\DRIVERS\ZTEusbser6k.sys [X]
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\KrukBook\Uninstall KrukBook Album Maker.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Lightworks\Uninstall Lightworks.lnk
C:\Users\BM\Music\Google Chrome.lnk
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
EmptyTemp:

Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL + S.
W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

Spróbuj przeinstalować Chrome - może to pomoże?

 

jessi

 

 

Odnośnik do komentarza
18 minut temu, jessica napisał:

Spróbuj przeinstalować Chrome - może to pomoże?

Dzięki za post. Niestety robiłem reinstalację i to samo jest... chyba, że muszę coś wyczyścić po odinstalowaniu chrome... strasznie to uciążliwe - problem był już jakiś czas temu ale sam się naprawił... teraz wrócił - w trybie incognito to samo jest. Tylko nie wiem skąd w Edge ta sama przypadłość.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...