Agrax Opublikowano 3 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2021 Witam, Znów mam problem z komputerem. Zastanawiam się czy nie jest to wina malware. Objawy: - podczas wysokiego zużycia PC potrafi się on zawiesić, by potem po restarcie nie chcieć przejść dalej niż menu BIOS. Dopiero po "ostygnięciu" przez 2-3 minuty przechodzi dalej - dziś dwa razy w różnych aplikacjach miałem blue screen, co z całą pewnością nie jest typowym objawem - po odpaleniu komputera- od tygodnia czy lepiej- przez pierwsze 5 minut internet bawi się ze mną w "kotka i myszkę" tj. chwilę jest, potem nie ma i znów jest, by zaraz zniknąć. Po 5 minutach problem ustaje. Może to wina tego, że połączenie jest obciążone przez malware? Nie wiem, nie znam się Z góry dziękuję za pomoc FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 4 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Nie masz żadnej infekcji. W logu Addition.txt nie widzę przyczyn Twoich problemów, więc w tej sprawie nic Ci nie potrafię doradzić. Tylko kosmetyka (wyłączę też Deamon'a z Autostartu): Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Spoiler HKU\S-1-5-21-3824040131-627335375-284147089-1001\...\Run: [AdobeBridge] => [X] HKU\S-1-5-21-3824040131-627335375-284147089-1001\...\Run: [DAEMON Tools Lite Automount] => F:\DAEMON Tools Lite\DTAgent.exe [365160 2020-03-22] (AVB Disc Soft, SIA -> Disc Soft Ltd) C:\Windows\Minidump\*.dmp Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"} EmptyTemp: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL + S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). jessi Odnośnik do komentarza