Andman Opublikowano 11 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2021 Dobry wieczór. Zwracam się do Was, forumowicze o pomoc w zaistniały problemie. Od kilku dni zrywa mi połączenie WiFi, tylko na laptopie. Czasami nie można otworzyć strony, w trakcie oglądanie filmu na YouTube zatrzyma się wideo i tylko kręci się kółko oczekiwania. Pomaga albo rozłączenie i ponowne połączenie z siecią albo odświeżenie karty w przeglądarce. Dodatkowo, czasami po uruchomieniu automatycznie połączy się z siecią a czasem muszę wymusić połączenie ręcznie. Próbowałem, w ustawieniach karty sieciowej, odznaczenia opcji "zezwalaj komputerowi na wyłączanie tego urządzenia w celu oszczędzania energii". Jednak to nic nie pomogło. Proszę o pomoc w usunięciu tego problemu Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 11 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2021 W logach nie ma niczego podejrzanego. Tylko drobna kosmetyka: Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Spoiler S3 AIDA64Driver; \??\C:\Program Files (x86)\FinalWire\AIDA64 Extreme\kerneld.x64 [X] RemoveDirectory: C:\Users\Andman\Desktop\FRST-OlderVersion Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"} EmptyTemp: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). Skontaktuj sie ze swoim dostawcą internety w sprawie tytułowego problemu. (przesunięcie tematu do innego działu forum, lub napisanie tam, raczej nic nie da, bo forum ma problem z brakiem osób pomagających) jessi Odnośnik do komentarza
Andman Opublikowano 11 Lutego 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2021 Dziękuję za pomoc. FRST wykonał zadane komendy. W tak zwanym międzyczasie, pomyślałem, czy wina może leżeć po stronie przeglądarki? Używam raczej niszowej SlimJet. Spróbuję dla weryfikacji popracować na innej przeglądarce. W załączeniu fixlog. Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
Andman Opublikowano 18 Lutego 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 Trochę trwało ale usunąłem problem. Wykonałem następujące czynności: w routerze: - zmieniłem szyfrowanie na WPA-2. Było WPA i WPA-2. - zmieniłem algorytm z TKIP i AES na AES. we właściwościach bezprzewodowej karty sieciowej: - zmieniłem: zakładka zaawansowane/ tryb bezprzewodowy/ wartość: IEEE 802.11b/g/n było: automatyczny Dziękuję jessica za po raz kolejny udzieloną pomoc. Chyba można zamknąć temat. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się