Skocz do zawartości

prośba o sprawdzenie logów - eset problem


Rekomendowane odpowiedzi

Na wstępie witam wszystkich, złapałem jakąś infekcję - tak podejrzewam. Blokuje mi antywirusa konkretnie Eseta. Nie uruchamia się z autostartu, nie uruchamia się w ogóle, nawet z administratora, brak dostępu do naprawy/odinstalowania. Malwarebytes wykrył, pousuwał co nieco, ale nadal eset b/z. Nie wiem czy coś jeszcze zostało, podejrzewam, że tak. W załączeniu przesyłam logi, raport z FRST (http://www.wklejto.pl/884048) i link do addition ( http://www.wklejto.pl/884047  )

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Nie widzę tu żadnej infekcji.


Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.
Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

Spoiler

 

Task: {BE7C3827-4504-4C48-819B-BE6C90914899} - \mjrat -> No File <==== ATTENTION
ProxyEnable: [.DEFAULT] => Proxy is enabled.
ProxyServer: [.DEFAULT] => 127.0.0.1:1080
Tcpip\..\Interfaces\{e98fbc5a-f424-41ab-acfb-7a0fa70bb812}: [DhcpNameServer] 151.236.14.64 194.156.228.111
Tcpip\Parameters: [DhcpNameServer] 151.236.14.64 194.156.228.111
RemoveDirectory:
FF Plugin: adobe.com/AdobeAAMDetect -> C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Creative Cloud\Utils\npAdobeAAMDetect64.dll [No File]
FF Plugin-x32: adobe.com/AdobeAAMDetect -> C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Creative Cloud\Utils\npAdobeAAMDetect32.dll [No File]
FF Plugin-x32: JFGuide -> C:\Program Files (x86)\NetSurveillance\CMS\npGuide.dll [No File]
FF Plugin-x32: JFWeb -> C:\Program Files (x86)\NetSurveillance\CMS\npWebPlugin.dll [No File]
C:\WINDOWS\Minidump\*.dmp
StartRegedit:
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\mpsdrv]
"Start"=dword:00000003
"Type"=dword:00000001

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\MpsSvc]
"Start"=dword:00000002
"Type"=dword:00000020
EndRegedit:

Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
EmptyTemp:

 


Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S.
W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...