anonimm Opublikowano 30 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 Dzień dobry. Po dłuższym czasie niedrukowania(3 miesiące), chciałam użyć drukarki. Po włączeniu jej, ze środka dochodził dźwięki "gniecenia", zakładam, że dzisiaj część paska (nie wiem jak to się poprawnie nazywa)(zdjęcie w załączeniu) na kartridżu została zerwana (podczas ostatniego drukowania nie przypominam sobie aby taki odgłos wystąpił, wtedy wydruk wyszedł normalnie). Zaczęła drukować, bardzo wolno, a raczej przystopowała, więc anulowałam drukowanie, zdjęcie po wyjęciu kartki w załączeniu (widać ślady tuszu z kartridża kolorowego, l drukarka w środku także pobrudzone na zielono). Następnie drukarka pokazała brak tuszu (pomimo, że w czarnym kartridżu słychać było chlupiącą zawartość (może nie za wiele, ale było) (przy pierwszej próbie drukowania nie było problemu z tuszem), Teraz nie wiem co zrobić czy jest sens uzupełniać kartridż czy jednak drukarka już nie będzie drukowała i czy wpływ na drukowanie będzie miał zerwany pasek w kolorowym kartridżu (nie będę drukować na kolorowo). Zauważyłam także brak metalowego elementu w miejscu wkładania kartridża-w kolorowym jest metalowy "pasek", a w czarnym nie. Nie wiem od kiedy tak jest, tusze nie były wyjmowane od bardzo długiego czasu i nie wiem czy to ma jakieś znaczenie/wpływ na drukowanie. Czy ktoś może coś doradzić? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się