Skocz do zawartości

Windows Defender - ochrona w trybie rzeczywistym wyłączona


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

wiem, że temat był poruszany i pojawia się na wielu forach, jednak po wielu próbach nie udało mi się rozwiązać problemu. Cały czas Windows Defender jest wyłączony w trybie rzeczywistym. Przy próbach włączenia pojawia się błąd 0x800704ec i informacja, że jest program blokowany przez zasady grupy. Dołączam raporty w załączniku. 

Bardzo proszę o pomoc! :)

FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Nie widzę tu żadnej infekcji.

Tylko kosmetyka:

Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.
Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

Spoiler

URLSearchHook: [S-1-5-21-2666162162-467456769-3201493010-1001] UWAGA => Brak domyślnego URLSearchHook
SearchScopes: HKLM-x32 -> DefaultScope - brak wartości
HKLM\...\StartupApproved\Run32: => "AvastUI.exe"
FirewallRules: [{AB8FACAD-D17A-4A14-9F28-99D31A52DD04}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{FFC7D6BB-4E6E-470C-8AD9-B3970BE4658A}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe => Brak pliku
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Ograniczenia <==== UWAGA
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA
HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <==== UWAGA
S3 BlueletAudio; \SystemRoot\system32\DRIVERS\blueletaudio.sys [X]
S3 BT; \SystemRoot\system32\DRIVERS\btnetdrv.sys [X]
S3 BTCOM; \SystemRoot\system32\DRIVERS\btcomport.sys [X]
S3 Btcsrusb; \SystemRoot\System32\Drivers\btcusb.sys [X]
S3 IvtComBusSrv; \SystemRoot\System32\Drivers\btcombus.sys [X]
S2 MBAMChameleon; \SystemRoot\System32\Drivers\MbamChameleon.sys [X]
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\PIT pro 2018\PIT pro 2018.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\PIT pro 2017\PIT pro 2018.lnk
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
EmptyTemp:

Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S.
W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

Zrób log z Farbar Service Scanner >http://download.bleepingcomputer.com/farbar/FSS.exe (do skanowania zaznacz wszystko).

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...