blade9078 Opublikowano 4 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 (edytowane) Osłona Antywirus w wersji Pro wyłączona jest za każdym razem gdy komputer zostaje uruchomiony ponownie. Własnoręcznie muszę ją klikać na aktywną. Przesyłam logi FRST. /// Otóż korzystam z Internet Security firmy AVG w wersji pełnej oraz Malwarbyte także pełna, i do tej pory nie miałem żadnych problemów mimo że są oba jednocześnie. Poniżej przesyłam fix log raz zrzut komunikatu jaki mi się ukazał po uruchomieniu komputera. Dodam że nadal osłona nieaktywna po uruchomieniu komputera ponownie. Pozdrawiam. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Fixlog.txt Edytowane 4 Grudnia 2020 przez blade9078 Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 4 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 Infekcji żadnej nie masz. Avasta nie masz zainstalowanego, masz za to AVG, choć to raczej nie robi różnicy, bo widać, że AVG korzysta z plików Avasta. Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Spoiler HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <==== UWAGA FF Extension: (Brak nazwy) - C:\Program Files (x86)\K-Meleon\browser\extensions\{899DF1F8-2F43-4394-8315-37F6744E6319}.xpi [nie znaleziono] S3 fiddrv64; Brak ImagePath RemoveDirectory: C:\Users\Loki\Desktop\FRST-OlderVersion C:\WINDOWS\Minidump\*.dmp C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Driver Booster 7\Driver Booster 7.lnk C:\Users\Public\Desktop\Driver Booster 7.lnk Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"} EmptyTemp: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). Nie dostrzegam w logach niczego, co mogło powodować Twój problem. jessi Odnośnik do komentarza
blade9078 Opublikowano 4 Grudnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 Czy jest możliwość aby wróciło to do normalności ? Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 4 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 Skoro twierdzisz, ze masz wersję PRO, to nie ma możliwości przeinstalowania Avasta. Tak więc nie sądzę, by dało się coś z tym zrobić. Najlepiej byłoby skontaktować się z Avastem, lub napisać o tym na ich forum. jessi Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się