msonic Opublikowano 25 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2020 Witam, nie wiem czy będzie to dobry dział dla problemu ale Kaspersky "coś" blokował przed problemami, w razie czego przepraszam i proszę o przeniesienie do problemów z windows 10. Blue screeny pojawiają się od 21.07 (historię aktualizacji systemy dodam z załącznikach) podczas grania, przeglądania internetu a nawet zaraz po uruchomieniu systemu: dpc_watchdogs_violation pool_corruption_in_file_area kernel_data_inpage_error system_yhread_exception_not_handled store_data_structure_corrupted memorey_management proszę o podpowiedzi co do dalszych kroków Addition.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 25 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2020 W logach FRST nic nie wskazuje na istnienie infekcji. Cytat o przeniesienie do problemów z windows 10. To raczej niemożliwe, bo Moderator ostatnio był na forum we wrześniu ubiegłego roku. Jeśli tu nikt Ci nie pomoże, to sam załóż tam drugi temat. Nie jestem tylko pewna, czy "WIN 10" to będzie odpowiedni dział, bo BSOD to najczęściej sprawa sprzętowa, a dokładniej sterowników. Ale rzeczywiście może Microsoft znów coś namieszał, i to jego "sprawka". Możesz też spróbować, czy zwykle "Przywracanie Systemu" naprawi sytuację. Masz punkt przywracania: Cytat 19-07-2020 17:29:00 Windows Update jessi Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się