Guzig13 Opublikowano 21 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 Dzień dobry! Od pewnego czasu mam problemy z internetem. Historia od kiedy się to dzieje: Otóż jak zwykle zrobiłem skan dokumentu w moim skanerze. Skaner wysyła na mojego maila skan i ja odczytuje plik w Outlooku. Niestety skaner wysłał mi 4 puste wiadomości , z czego jedna zawierała pusty załącznik. Otworzyłem go, by zobaczyć czy skan ma jakieś błędy czy wgl dostałem dokument. Ku mojemu zdziwieniu - nie mogłem w tym momencie otworzyć żadnej strony z SSL. Czyli żadna strona z https nie odpowiadała. Otrzymywałem odpowiedz "upłynął czas oczekiwania". Działo sie tak na moim internecie połączonym przez kabel Ethernet do mojej karty sieciowej, oraz na internecie z Tetheringu przez USB. Dzisiaj siadłem do komputera w poszukiwaniu Wirusów/błędów/uszkodzonych maili itd itp. Usunalem ze skorzynki mailowej uszkodzone/puste maile . To niestety nie pomogło. Po otworzeniu Outlooka i próbie pobrania poczty - internet znika. Jeżeli nie otworze Outlooka internet działa prawidłowo. Teraz skanuje komputer darmowym Malwarebytes spod HirensBoot Pe. Nic nie wykryło niestety ? O co proszę: - sposoby wykrycia szkodliwych robakow / virusów - narzedzia Windowsowe / firm trzecich skanujace sieć - pytanie: czy jak moge skorzystać z programu WireShark aby sprawdzić czy coś mi blokuje te SSL. Z góry dziekuje za jakiekolwiek informacje, męczę się z tym już pare dobrych dni. PS. Format pomaga, ale potrzebuje wiedzieć co jest nie tak. Prawdopodobnie drugi komputer w tej samej sieci ma identyczny problem. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się