romcost Opublikowano 21 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2020 Witam serdecznie, Dziś znowu, bez jakichkolwiek zmian w systemie(wymieniłem tylko dysk niesystemowy na większy) Windows 10 pro przestał widzieć mi dysk NAS oraz inne urządzenia w sieci. Mam sieć główną 192.168.0.xxx, do której podpięty jest NAS o ip 192.168.0.10, oraz router z podsiecią 192.168.1.xxx, do którego podłączony jest właśnie ten komputer (IP:192.168.1.25), w routerze 192.168.1.1 mam ustawioną dodatkowo tabelę routingu statycznego dla ip 192.168.0.10, do tej pory wszystko działało i NAS był widoczny jak i inne komputery w sieci "głównej", dziś na Chiny ludowe nie mogę się połączyć z NASem jak i np. kamerą podpiętą do sieci xxx.xxx.07 (też ustawiony ręczy routing), czy nawet routerem głównym 192.168.0.1. Nasa i tych urządzeń nie widzę w otoczeniu sieciowym a stworzone skróty / zmapowane dyski nie działają. Dodam, iż IP nie zmieniły się, wszystkie są statyczne ... Macie pomysł co zrobić ? Oczywiście Windowsowe naprawianie problemu nie rozwiązuje go, restarty wszystkich urządzeń też nie pomaga. Co ciekawe nawet strony WWW z urządzeń nie są dostępne, otrzymuję komunikat "Przekroczono limit czasu połączenia". Z innego komputera z Windowsem 7 wszystko działa (także wpięty do podsieci 192.168.1.xxx), podobnie jak z innego komputera z Windows 10 Home ... Dodam jeszcze, że wszystkie komputery i NAS mają ustawioną tą samą grupę roboczą ... Już mi ręce opadają, możecie mi powiedzieć jak to naprawić ? Podobnie miałem kilka lat temu jak przeszedłem z 7-ki na 10-siątkę, miałem ten sam problem (okazało się, że Microsoft coś spierniczył), ale wtedy wróciłem do 7-demki i olałem 10-siątkę. Odnośnik do komentarza
Krzesimierz Opublikowano 22 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Aktualizacja Microsoftu wypuszczona 2020-06-18 może być winna. Spróbuj wrócić do punktu przywracania sprzed tej daty. Odnośnik do komentarza
romcost Opublikowano 25 Czerwca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2020 Problem w tym, że nie potrafię w całości jej odinstalować ... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się