alloy0110 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Gdy chciałem zainstalować aktualizacje geforce experience wyskoczył błąd żeby uruchomić usługę harmonogramu zadań, więc uruchomiłem harmonogram ale wyskoczył kolejny problem "Nie można odnaleźć komputera zdalnego." poszukałem w internecie jak naprawić to itp ale nic nie pomagało w Usługach gdy kliknę uruchom na harmonogramie zadań wyskakuje kolejny błąd "Usługa harmonogram zadań na Komputer lokalny uruchomiła się, a następnie zatrzymała" dodam że mam najnowszą aktualizacje windowsa i wszystkie sterowniki pobrane więc co może być przyczyną jak to naprawić? Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 poczytaj, przemyśl i ewentualnie zastosuj https://answers.microsoft.com/pl-pl/windows/forum/all/video-scheduler-internal-error-windows-10/b3aa26ec-ead8-4156-91bb-5a16c442cf22 Odnośnik do komentarza
alloy0110 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 zastosowałem ale nie pomogło jakieś inne rozwiązania? :/ Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Zainteresuj się tym tematem najpierw. Sprawdź czy działa usługa dziennik zdarzeń. Wersja systemu nie ma znaczenia. https://www.fixitpc.pl/topic/24810-nie-mogę-uruchomić-harmonogramu-zadań/ Potem przejrzyj ten temat. Zakładając że dziennik zdarzeń działa sprawdź swoją wartość klucza rejestru dla usługi harmonogramu zadań. Tam masz podany gotowy plik rejestru Należy go pobrać i dodać do rejestru. Plik rejestru możesz edytować w notatniku i porównać jego parametry https://www.winhelponline.com/blog/task-scheduler-service-grayed-out-windows/ A tu jest rozwiązane od nvidia i też zmiana rejestru Sprawdź wszystko zanim dokonasz zmian. Najlepiej zrobić kopię rejestru zanim wprowadzisz zmiany. https://www.nvidia.com/en-us/geforce/forums/discover/278877/nvidia-installer-cannot-continue-task-scheduler/ Odnośnik do komentarza
alloy0110 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2020 rozwiązanie z forum nvidi pomogło bardzo dziękuje <3 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się