Andman Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Witam serdecznie. Zrobiłem skanowanie FRST i przejrzałem wyniki. Niepokoi mnie spora ilość wpisów ""Brak pliku" oraz kilka linii zakończonych [x]. Wydaje mi się, chociaż pewności nie mam, że wpisy: Task: {6CB9E364-4A4C-4698-8511-778713548DDC} - \Lenovo\ImController\Plugins\LenovoSystemUpdatePlugin_WeeklyTask -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {963ED9BD-A0DD-4B79-81FE-8FD11D5A8C6E} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\2b24230e-297f-40c9-8030-6f929e8974c8 -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {A334ECB7-BE43-49A1-B611-0BC12BB55219} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\0f6c4d79-5cec-43ea-9635-305637b7b627 -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {C76E2B46-C34A-4247-BC5D-4C3F843FC847} - \Lenovo\ImController\Lenovo iM Controller Monitor -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {D3D72E6F-020C-408E-90F4-E968C920F4EF} - \Lenovo\ImController\Lenovo iM Controller Scheduled Maintenance -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {F1721442-4BD3-46AA-98FF-EBAB6C44FEBC} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\2a671c8d-9d1a-44b0-bdcc-c20b7e43e43e -> Brak pliku <==== UWAGA to skutek przeniesienia do kwarantanny, przez AdwCleaner, wstępnie zainstalowanego oprogramowania preinstalowanego. Dodatkowo nurtuje mnie powtarzający się błąd braku dostępu do pliku dziennika. Proszę o analizę załączonych logów. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Tylko kosmetyka: Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Spoiler S3 ldiagio; \??\C:\ProgramData\Lenovo\iMController\Plugins\LenovoHardwareScanPlugin\x64\LSCDiags\ldiagio.sys [X] S4 nvvad_WaveExtensible; \SystemRoot\system32\drivers\nvvad64v.sys [X] S4 nvvhci; \SystemRoot\System32\drivers\nvvhci.sys [X] S2 CCSDK; "C:\Program Files (x86)\Lenovo\CCSDK\CCSDK.exe" [X] S2 ImControllerService; "%SystemDrive%\Program Files\Lenovo\ImController\Service\Lenovo.Modern.ImController.exe" [X] Task: {6CB9E364-4A4C-4698-8511-778713548DDC} - \Lenovo\ImController\Plugins\LenovoSystemUpdatePlugin_WeeklyTask -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {963ED9BD-A0DD-4B79-81FE-8FD11D5A8C6E} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\2b24230e-297f-40c9-8030-6f929e8974c8 -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {A334ECB7-BE43-49A1-B611-0BC12BB55219} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\0f6c4d79-5cec-43ea-9635-305637b7b627 -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {C76E2B46-C34A-4247-BC5D-4C3F843FC847} - \Lenovo\ImController\Lenovo iM Controller Monitor -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {D3D72E6F-020C-408E-90F4-E968C920F4EF} - \Lenovo\ImController\Lenovo iM Controller Scheduled Maintenance -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {F1721442-4BD3-46AA-98FF-EBAB6C44FEBC} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\2a671c8d-9d1a-44b0-bdcc-c20b7e43e43e -> Brak pliku <==== UWAGA Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"} EmptyTemp: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). jessi Odnośnik do komentarza
Andman Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Dziękuję za ekspresową odpowiedź. W załączeniu nowe logi i raport po naprawie. Addition.txt Fixlog.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 W nowych logach nie ma już niczego do usuwania. jessi Odnośnik do komentarza
Andman Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Super. Bardzo dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się