darcom Opublikowano 23 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 Witam. Mam problem - po zainstalowaniu systemu (Windows Server 2019 Standard) i dodaniu licencji CAL po zalogowaniu się poprzez pulpit zdalny do serwera otrzymuję wiadomość jak w załączniku. Co trzeba zrobić by pozbyć się tego komunikatu i ograniczenia. Próbuję się od dwóch tygodni dodzwonić do Microsoftu ale mają jakiś problem techniczny i nici z tego. Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc. Odnośnik do komentarza
wikszym Opublikowano 14 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2020 Mam ten sam problem. Udało Ci się go rozwiązać? Dodam, że diagnostyka licencjonowaniu usług pulpitu zdalnego nie zgłasza żadnych problemów! Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się