MarcinKaliszewski Opublikowano 16 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2020 Dzień dobry, Przyznam, że wspomniany w tytule błąd naprawdę uprzykrza mi życie. Najpierw pojawił się, gdy próbowałem otworzyć program Matlab, ale ustąpił po ponownym zainstalowaniu programu. Z kolei program Acronis True Image for Crucial nie chce zadziałać niezależnie od tego ile razy go instaluję. Podobnie mam z innymi programami do klonowania dysków - nie działają albo w ogóle się nie uruchamiają. Proszę o pomoc. Pozdrawiam, Marcin Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
MarcinKaliszewski Opublikowano 16 Marca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2020 Oczywiście szukałem już pomocy w sieci. Wydaje mi się, że wyczerpałem już wszystkie sposoby na rozwiązanie problemu bez pomocy osób trzecich lub gruntownego przestudiowania tematyki systemów Windows. Używam Avasta, oczyszczałem komputer za pomocą AdwCleanera oraz CCleanera. Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 16 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2020 Z przyzwyczajenia przejrzałam logi FRST, ale nie widzę w nich niczego podejrzanego. Zastanawia mnie tylko "Path" w tym kluczu: Cytat HKLM\System\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Environment\\Path -> C:\Program Files (x86)\Common Files\Oracle\Java\javapath;C:\Program Files (x86)\Intel\iCLS Client\;C:\Program Files\Intel\iCLS Client\;C:\Windows\system32;C:\Windows;C:\Windows\System32\Wbem;C:\Windows\System32\WindowsPowerShell\v1.0\;C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL;C:\Program Files\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL;C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\IPT;C:\Program Files\Intel\Intel(R) Management Engine Components\IPT;C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\PhysX\Common;C:\Program Files (x86)\AOMEI Backupper;%SystemRoot%\system32;%SystemRoot%;%SystemRoot%\System32\Wbem;%SYSTEMROOT%\System32\WindowsPowerShell\v1.0\;%SYSTEMROOT%\System32\OpenSSH\;C:\Program Files\dotnet\;C:\Program Files\Microsoft SQL Server\130\Tools\Binn\;C:\Program Files (x86)\dotnet\;C:\Program Files\MATLAB\R2019b\bin;C:\Program Files (x86)\Common Files\Acronis\VirtualFile\;C:\Program Files (x86)\Common Files\Acronis\VirtualFile64\;C:\Program Files (x86)\Common Files\Acronis\SnapAPI\ Być może czegoś tam brakuje, ale nie mam u siebie takiego programu, więc nie mam z czym porównać. Oczywiście temat zostawiam dla fachowców z tego działu forum. jessi Odnośnik do komentarza
amp Opublikowano 17 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 Skoro pliku brakuje a pojawia się po ponownej instalacji programu i ponownie go brakuje to wygląda jakby był on usuwany przez program antywirusowy i wtedy path nabiera znaczenia. Odnośnik do komentarza
MarcinKaliszewski Opublikowano 17 Marca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 Avast ani żaden inny program antywirusowy mnie o żadnej kwarantannie nie informował. Ostatnie zmiany jakie miałem na komputerze przed pojawieniem się tego błędy, to sklonowanie i zamiana dysku twardego (SSD na SSD na złączu m.2) oraz rezygnacja z płatnej subskrypcji programu Avast. Zainstalowałem też CCleaner oraz Malware bytes, ale to dopiero w reakcji na wspomniany błąd. Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 17 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 Uruchom FRST. W polu SEARCH (SZUKAJ) wklej: Cytat TrueImageLauncher.exe kliknij na przycisk "Search Files (Szukaj Plików)". Raport z tego będzie tam, gdzie jest FRST. I sprawdź ręcznie, czy na podanej przez Ciebie ścieżce jest tam ten plik, czy nie ma? jessi Odnośnik do komentarza
MarcinKaliszewski Opublikowano 17 Marca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 FRST znalazł frazę pod adresem: C:\Program Files (x86)\Acronis\TrueImageHome\TrueImageLauncher.exe Za pomocą Windows Explorera znalazłem tam określony plik, który jednak nie daje się otworzyć z powodu błędu opisanego w tytule wątku. Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 17 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 Czyli jak go otwierasz dwuklikiem, to pojawia się ten błąd? Jeśli tak, to zrobisz to: >Panel sterowania > System i zabezpieczenia > System > Zaawansowane ustawienia systemu > Zmienne środowiskowe > w sekcji Zmienne systemowe zaznacz Path i kliknij w Edytuj. Przeklej całą ścieżkę do Notatnika, W Notatniku zaznacz całą ścieżkę, i wklej zamiast niej to: Spoiler %SystemRoot%\system32;%SystemRoot%;%SystemRoot%\System32\Wbem;%SYSTEMROOT%\System32\WindowsPowerShell\v1.0\;C:\Program Files (x86)\Common Files\Oracle\Java\javapath;C:\Program Files (x86)\Intel\iCLS Client\;C:\Program Files\Intel\iCLS Client\;C:\Windows\system32;C:\Windows;C:\Windows\System32\Wbem;C:\Windows\System32\WindowsPowerShell\v1.0\;C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL;C:\Program Files\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL;C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\IPT;C:\Program Files\Intel\Intel(R) Management Engine Components\IPT;C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\PhysX\Common;C:\Program Files (x86)\AOMEI Backupper;%SYSTEMROOT%\System32\OpenSSH\;C:\Program Files\dotnet\;C:\Program Files\Microsoft SQL Server\130\Tools\Binn\;C:\Program Files (x86)\dotnet\;C:\Program Files\MATLAB\R2019b\bin;C:\Program Files (x86)\Common Files\Acronis\VirtualFile\;C:\Program Files (x86)\Common Files\Acronis\VirtualFile64\;C:\Program Files (x86)\Common Files\Acronis\SnapAPI\;C:\Program Files (x86)\Acronis\TrueImageHome\ Zedytowaną ścieżkę przeklej z powrotem do okna i zapisz. Zresetuj system. jessi Odnośnik do komentarza
MarcinKaliszewski Opublikowano 17 Marca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 Nie zadziałało, niestety... Kurcze. Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 17 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 to ja już nie mam pomysłu, niestety. jessi Odnośnik do komentarza
MarcinKaliszewski Opublikowano 17 Marca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 Bardzo dziękuję za pomoc, Jessi. To bardzo miłe, że poświęciłaś mi tyle czasu. Czy ma ktoś może jeszcze jakiś pomysł na rozwiązanie? Jeśli nie, to chyba pozostanie mi tylko postawić system od nowa w wolnej chwili. No cóż, bywa. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się