krzychu82 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 Witam wszystkich, Potrzebuje Waszej pomocy. Podejrzewam że to coś poważnego (uszkodzenie hardware) ale nie potrafię sobie sam poradzić. Dziś dostałem taki oto BSOD ( w złączniku). Czy pomożecie mi zidentyfikować jaki podzespół uległ uszkodzeniu lub jak też przeprowadzić jakieś testy ? Plik dmp w załączniku (należy zmienić rozszerzenie) Dziękuje za pomoc. 012020-10812-01.txt Odnośnik do komentarza
dragolice Opublikowano 21 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 Cześć. Problem pojawia się co jakiś czas czy kompletnie nie możesz dostać się do systemu? Jeśli nie - system startuje w trybie awaryjnym (f8 przy rozruchu)? Powodów może być masa - oprogramowanie zainstalowane na dysku (sterowniki), infekcja, problem sprzętowy itd. Problem pojawił się samoczynnie, czy po jakimś wydarzeniu? Napisz co robiłeś wcześniej bo suchy kod błędu to marne wskazówki. BSOD wskazuje na plik hal.dll: *** STOP: 0x0000009c (0x0000000000000000, 0xffffbe00d502bd40, 0x0000000000000000, 0x0000000000000000) *** hal.dll - Address 0xfffff8066ccce77f base at 0xfffff8066cc89000 DateStamp 0xc9aff44c Przydało by się wiedzieć w jakiej kondycji jest dysk, nie mówiąc już o tym czy to HDD/SSD. Jeśli to HDD i uda Ci się dostać do systemu podaj smart dysku z programu Crystal Disk Info, lub najlepiej na drugim komputerze wypal bootowalne MHDD na płycie/pendrive i przeskanuj. Jeśli chcesz przetestować pamięć RAM spoza systemu użyj programu memtest86+. Napisz czy to laptop/pc. HP np. udostępnia narzędzie do bootowalnego sprawdzania sprzętu. Na laptopie dell też mam dostępną diagnostykę. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się