gregorr Opublikowano 4 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 Nie mam internetu w laptopie Acer F5 573G , nie ma po podłączeniu kablem i nie ma przez wifi , w menadżerze urządzeń widać kartę i jest napisane że działa prawidłowo , zainstalowałem nowe sterowniki i nic nie pomogło , jak sprawdzić czy karta sieciowa padła ? Odnośnik do komentarza
KSU Opublikowano 4 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 Jeżeli nie ma internetu i po kablu, i po wifi to wykluczyłbym problem sprzętowy. Musiałyby zdechnąć dwie karty sieciowe. Wrzuć logi z FRST, Jessi pewnie chętnie się wypowie. Możesz jeszcze spróbować dostarczyć neta przez USB, z telefonu lub routera (jeśli ma takie wyjście). Odnośnik do komentarza
gregorr Opublikowano 4 Stycznia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
gregorr Opublikowano 5 Stycznia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2020 Odnośnik do komentarza
Krzesimierz Opublikowano 5 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2020 https://www.windowscentral.com/how-regain-internet-access-after-installing-update-windows-10#reset_network_settings_windows10 Z instrukcji w linku wykonaj poniższe kroki How to reset network stack using Command Prompt How to reset network adapter using Settings How to disable security apps to fix network problems on Windows 10 How to uninstall recent update to fix network problems on Windows 10 Zrestartuj router odłączając wtyk zasilający wchodzący do routera na 20 sekund. Jeśli dalej problem będzie występował załącz tryb awaryjny z obsługą sieci i napisz czy w nim internet działa. https://support.microsoft.com/en-gb/help/12376/windows-10-start-your-pc-in-safe-mode Odnośnik do komentarza
gregorr Opublikowano 5 Stycznia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2020 Klikalem resetuj ale żadnej reakcji , w trybie awaryjnym z obsługą sieci też nie ma Odnośnik do komentarza
Krzesimierz Opublikowano 6 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 Próbowałeś usunąć ostatnią aktualizację windows lub przywrócić system do wcześniejszego punktu przywracania? Odnośnik do komentarza
gregorr Opublikowano 6 Stycznia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 Usunąłem ostatnią aktualizację i dalej nic Odnośnik do komentarza
KSU Opublikowano 6 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 Odpal jakiegoś linuxa z USB. Nie wszystkie karty wifi działają w trybie "life" ale ethernet z reguły śmiga. Wykluczymy/potwierdzimy działanie sprzętu. Odnośnik do komentarza
Krzesimierz Opublikowano 6 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 Tak jak KSU pisał, nie jest prawdopodobne aby uszkodziły się obie karty sieciowe na raz, raczej to wina obecnie zainstalowanego systemu. Przywróć system do poprzedniego punktu przywracania. Oprócz tego zostaje próba naprawy za pomocą sfc /scannow Wcześniej dezaktywuj czasowo avasta Odnośnik do komentarza
gregorr Opublikowano 6 Stycznia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 Uruchamiałem SFC i skanowanie dochodzi do 66% i wyskakuje komunikat że windows nie byl w stanie sprawdzić Odnośnik do komentarza
Krzesimierz Opublikowano 6 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 Jeśli SFC nie dochodzi nawet do końca skanowania to znaczy o głęboko uszkodzonym systemie windows. Trzeba odnowić system. Możesz albo z obrazu producenta, jeśli taki masz na laptopie. Możesz czystą instalację z zewnętrznego nośnika. Możesz zainstalować ponownie z zachowaniem ustawień. https://support.microsoft.com/pl-pl/help/4000735/windows-10-reinstall#Reinstall Windows 10 using installation media Resetowania windowsa do ustawień domyślnych nie radzę, ponieważ skoro coś w nim jest uszkodzone to może nie poradzić sobie z resetowaniem. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się