gradienty Opublikowano 26 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Witam, otrzymałem od kolegi laptopa by zrobić na nim kilka rzeczy, aczkolwiek zauważyłem, iż nie ma dźwięku. Próbowałem reinstalacji sterowników, podmiany, nawet aktualizacji systemu i nic. Dalej cisza, dosłownie... Laptop to Kiano Slipnote 14.2, sterowniki od Intela z kodekami REALTEK I2S, czytałem, że nie tylko na tej platformie występują problemy z dźwiękiem przy tym połączeniu. Prosiłbym o jak najszybszy odzew, pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 3 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Jak sam widzisz, nikt nie wie, jak Ci pomóc. Prawdopodobnie nie da się tego w ogóle naprawić. Ale może, tak na wszelki wypadek, zrobisz logi FRST https://www.fixitpc.pl/topic/61-diagnostyka-ogólne-raporty-systemowe/?tab=comments#comment-160527 może w nich jest widoczna przyczyna? Choć to bardzo mało prawdopodobne. jessi Odnośnik do komentarza
gradienty Opublikowano 3 Grudnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Skan wykonany. Addition_03-12-2019 14.06.52.txt FRST_03-12-2019 14.06.52.txt Shortcut_03-12-2019 14.06.52.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 3 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 W dolnej części logu Addition.txt jest lista błędów - ale nie widzę na niej ani jednego błędu związanego z dźwiękiem. To dziwne. Nie widać też niczego, co by wskazywało, że po prostu jest uszkodzony Rejestr. Ale tak, czy siak, to nic się nie da tu zrobić. Oddaj laptop do jakiegoś serwisu naprawczego, niech sprawdzą kartę dźwiękową. jessi Odnośnik do komentarza
iJuliusz Opublikowano 3 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Witaj. @gradienty Nie napisałeś, czy dźwięk był zanim go dostałeś. Kiedy przestał działać? Zrób więc przywracanie systemu do Punktu przywracania zapisanego przed 26.11.2019, lub do dnia kiedy dźwięk był. Oczywiście, zrób kopie bezpieczeństwa ważnych plików właściciela, skonsultuj z nim, na czym najbardziej mu zależy. Nie używaj programów DRSu, Driver Booster, etc. gdyż one potrafią więcej napsuć niż naprawić. Choćby instalując najnowsze dostępne sterowniki, ale niekoniecznie kompatybilne. Są widoczne infekcje wychwycone przez Windows Defender, prawdopodobnie dlatego kolega poprosił o przegląd laptopa. System nie jest aktualny Microsoft Windows 10 Home Wersja 1803 17134.1069 (X86) Spróbuj wyszukać nowe aktualizacje w Windows Update Napisz czy udało się zainstalować Aktualizacje i czy dźwięk powrócił. Odnośnik do komentarza
gradienty Opublikowano 3 Grudnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Godzinę temu, iJuliusz napisał: Witaj. @gradienty Nie napisałeś, czy dźwięk był zanim go dostałeś. Kiedy przestał działać? Zrób więc przywracanie systemu do Punktu przywracania zapisanego przed 26.11.2019, lub do dnia kiedy dźwięk był. Oczywiście, zrób kopie bezpieczeństwa ważnych plików właściciela, skonsultuj z nim, na czym najbardziej mu zależy. Nie używaj programów DRSu, Driver Booster, etc. gdyż one potrafią więcej napsuć niż naprawić. Choćby instalując najnowsze dostępne sterowniki, ale niekoniecznie kompatybilne. Są widoczne infekcje wychwycone przez Windows Defender, prawdopodobnie dlatego kolega poprosił o przegląd laptopa. System nie jest aktualny Microsoft Windows 10 Home Wersja 1803 17134.1069 (X86) Spróbuj wyszukać nowe aktualizacje w Windows Update Napisz czy udało się zainstalować Aktualizacje i czy dźwięk powrócił. Well, przywracanie było robione do tego dnia i wcześniej i dalej nic, chciałbym zainstalować nowe aktualizacje, ale... dysk ma niecałe 30gb pojemności i wyskakuje monit o zwolnieniu miejsca. Co zabawniejsze, gdy dam głośność powyżej 37% i podepnę słuchawki, ale nie do końca, dźwięk z laptopa jest, ale zaraz po tym jest monit o zbyt dużej głośności a po nim niezależnie od opcji jaką wybiorę, dźwięk zanika. Odnośnik do komentarza
iJuliusz Opublikowano 3 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 To trochę komplikuje sprawę. Znalazłem ten temat. Próbowałeś sterowników o których pisze cmaciej #12 ? (odpowiedź 12 będzie u samej góry, sterowniki na dysku google) Jeśli nie ma konfliktu sterowników i ich przeinstalowanie/aktualizacja nie pomaga to należy podejrzewać uszkodzenie gniazda słuchawek, a w najgorszym wypadku karty dźwiękowej. Odnośnik do komentarza
gradienty Opublikowano 3 Grudnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 2 godziny temu, iJuliusz napisał: To trochę komplikuje sprawę. Znalazłem ten temat. Próbowałeś sterowników o których pisze cmaciej #12 ? (odpowiedź 12 będzie u samej góry, sterowniki na dysku google) Jeśli nie ma konfliktu sterowników i ich przeinstalowanie/aktualizacja nie pomaga to należy podejrzewać uszkodzenie gniazda słuchawek, a w najgorszym wypadku karty dźwiękowej. Generalnie, to przeinstalowały się sterowniki do Wi-Fi, Bluetooth i chyba... tyle. Cała reszta z "odmową dostępu". Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się