JaD Opublikowano 22 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Witam wszystkich użytkowników tego forum, a w szczególności picasso, której porady czytałem jeszcze na SE. Mój problem polega na całkowitym braku dźwięku w systemie. Brak dźwięku objawił się po ostatnich aktualizacjach systemowych. Pierwszy raz kłopoty pojawiły się po aktualizacji jakieś miesiąc temu, co objawiało się przekreślonym głośniczkiem na pasku. Poradziłem sobie z tym, uruchamiając usługi audio z uprawnieniami innego użytkownika, według porad znalezionych w necie. Po następnej aktualizacji musiałem powrócić do defaultowych ustawień usługi audio i działało. Następna aktualizacja i znowu problem z dźwiękiem, ale tym razem nie pomagają kombinacje z usługą audio, podmiana sterowników, próby naprawy z poziomu ustawień: rozwiąż problemy, ogólnie skończyły się już pomysły na naprawę, może szanowni forumowicze coś podpowiedzą. Obecnie sytuacja wygląda tak: ikonka głośniczka jest normalna, można wejść w regulację głośności i mikser, można wybierać różne urządzenia wyjściowe, usługa audio normalnie działa, po kliknięciu w "rozwiąż problemy" głośniczek na chwilę jest przekreślony i potem w okienku znalezione problemy pojawia się komunikat: znalezione problemy "usługi audio nie odpowiadają" nie rozwiązany. W szczegółach błędu komunikat : Uruchom ponownie usługi audio Ukończono Aby dźwięk działał poprawnie, muszą być uruchomione usługi Windows Audio i Windows Audio End Point Builder. Co najmniej jedna z tych usług nie odpowiada. We właściwościach urządzenia w zakładce zaawansowane nie można zmienić ustawień (pojawia się okienko błędu: to urządzenie nie obsługuje tego formatu), ani przetestować ( błąd: Nie można odtworzyć dźwięku testowego). Ostatnio parę dni temu była następna aktualizacja, ale nic nie poprawiła. Dane systemu: Windows 10 Pro 1903 18362.476 x64 i3-4170 4GB. Jeśli potrzeba jeszcze informacji, pytać postaram się odpowiedzieć. Pozdrawiam. J. D. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się