byq23 Opublikowano 4 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 Cześć, Zdarzyło mi się ostatnio pobrać kilka plików z dziwnych stron, przerzucałem też pliki z podejrzanych pendrivów. Komputer czasem nie widzi ukrytych plików, a po zaznaczeniu, żeby je pokazywał dalej ich nie widzi. Pomaga dopiero restart. Czasami również nie działa "przeciąganie" plików kursorem; również tylko restart pomaga. Dodatkowo komputer dość spowolnił swoją pracę przez ostatnie dwa dni, a śmigał całkiem przyzwoicie. Załączam logi z FRST FRST.txt Shortcut.txt Addition.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 4 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 W logach nie widzę żadnej infekcji. Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Spoiler Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"} GroupPolicy: Ograniczenia ? <==== UWAGA S3 cpuz143; C:\Users\BYQ\AppData\Local\Temp\cpuz143\cpuz143_x64.sys [48952 2019-10-29] (CPUID -> CPUID) <==== UWAGA C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\reFX\Nexus\What's New.lnk EmptyTemp: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). Cytat przerzucałem też pliki z podejrzanych pendrivów. Komputer czasem nie widzi ukrytych plików Zrób log z >USBFix http://www.fosshub.com/UsbFix.html (klik w odnośnik Download UsbFix Windows Installer) > Run an analysing > Make a listing / po listing finished kliknij na Report jessi Odnośnik do komentarza
byq23 Opublikowano 4 Listopada 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 FRST - naprawa w toku; w międzyczasie wrzucam log z USBFixa UsbFix_Report.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 4 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 nic podejrzanego. ale pen nie był podpięty w czasie robienia logu. jessi Odnośnik do komentarza
byq23 Opublikowano 4 Listopada 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 Tak, pena nie zamierzam już podłączać do tego kompa. FRST zrobił co ma zrobić, mam nadzieję, że pomoże. Przeskanuje jeszcze komputer antywirusem, tak klasycznie. Dzięki wielkie za pomoc. Stawiam czekoladę. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się