Virtus Opublikowano 17 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 Zainstalowałem kurs na nowym dysku z Windows 10 Pro, pojawiła się informacja, że instalacja przebiegła prawidłowo. Jednak przy próbie uruchomienia programu wyskoczył komunikat o błędzie. Zrzut z ekranu wraz z tym komunikatem przesyłam w załączniku. Zwróciłem się do producenta SuperMemo UX, przesłał mi najnowszy plik instalacyjny, niestety po ponownej instalacji, pojawił się ten sam komunikat o błędzie. Producent napisał: "Następnie prosimy upewnić się, że aplikacja nie jest blokowana przez zainstalowany w systemie program antywirusowy/firewall" - antywirusa nie mam poza Defenderem. Zarówno zapora jak i Defender działają na ustawieniach domyślnych. Bardzo proszę o pomoc, jesteście ostatnią deską ratunku. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się