atasuke Opublikowano 21 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 (edytowane) To komputer na którym wczoraj uruchomiony został załącznik z tego maila. Z poprzedniego mojego tematu. Antywirus zablokował program tak się mi wydaje. Ale po tym incydencie z okna logowania do mojego profilu zniknęła ikona kwiatka oraz ręcznie muszę wpisywać nazwę użytkownika . Nie wiem czy infekcja jest dalej aktywna. Probowałem przywrócić windows z poprzedniego punktu przywracania ekran logowania bez zmian. Po wejściu np w narzedzia administracyjne i wybranie zarządzanie komputerem otrzymuje taki błąd: Załączam logi : Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Edytowane 21 Września 2019 przez atasuke Dodanie zdjęcia Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 21 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Spoiler C:\Users\ENBUD\AppData\Roaming\Dz.exe C:\Users\ENBUD\AppData\Roaming\HQmHUrt.exe C:\Users\ENBUD\AppData\Roaming\nyDpKoqehjL.dll C:\Users\ENBUD\AppData\Roaming\Rie.dll C:\Users\ENBUD\AppData\Roaming\Microsoft\{0EA2F3D9-15C2-702C-0F22-19A4B3765D18} Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"} C:\Users\EB\Desktop\gouwsmnpcaxegtjjs.txt EmptyTemp: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). Uruchom FRST. W polu SEARCH (SZUKAJ) wklej: wexvUJaTD.dll kliknij na przycisk "Search Registry" (Szukaj w Rejestrze). Raport z tego będzie tam, gdzie jest FRST. jessi Odnośnik do komentarza
atasuke Opublikowano 21 Września 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 Załączam dwa powstałe logi. Fixlog.txt SearchReg.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 21 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y. Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Spoiler StartRegedit: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_USERS\S-1-5-21-1061460565-1235049904-3688311155-1000\Software\Classes\mscfile\shell\open\command] ""=- [HKEY_USERS\S-1-5-21-1061460565-1235049904-3688311155-1000\Software\Classes\mscfile\shell\open\command] ""="C:\WINDOWS\System32\rundll32.exe" EndRegedit: Reboot: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). Zrób takie samo wyszukiwanie w Rejestrze, jak ostatnio. jessi Odnośnik do komentarza
atasuke Opublikowano 21 Września 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 Szukanie w rejestrze nic nie znalazło. I chyba tak ma być. Zarządzanie komputerem w Narzędziach Administracyjnych zaczęło działać. Załączam logi z wykonania. Został jeszcze ten nieszczęsny panel logowania żebym nie musiałł za każdym razem wpisywać nazwy użytkownika żeby zalogować się do systemu. Załączę zdjęcie jak to wygląda. Fixlog.txt SearchReg.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 21 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 Jeśli tu nikt nie poradzi w sprawie problemu z logowaniem, to założysz temat w dziale https://www.fixitpc.pl/forum/8-windows-7/ Może tam znajdzie się ktoś wiedzący, co zrobić? jessi Odnośnik do komentarza
atasuke Opublikowano 21 Września 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 Ok dziękuje za poświęcony czas. Odnośnik do komentarza
Krzesimierz Opublikowano 21 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 Spróbuj ustawić w panelu sterowania > konta użytkowników > wybierz swoje konto i zaznacz logowanie bez użycia hasła oraz wybierz awatar. Odnośnik do komentarza
atasuke Opublikowano 21 Września 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 (edytowane) nie mam takiej opcji po wybraniu swojego konta. Udało mi się ta opcję zmienić wpisując polecenie netplwiz. Ale stało się coś dziwnego ikonka wróciła Ale mam drugiego użytkownika którego nawet w logach nie widać Edytowane 21 Września 2019 przez atasuke Odnośnik do komentarza
Krzesimierz Opublikowano 21 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 W netplwiz > zaawansowane > zawaansowane > użytkownicy możesz wyłączyć tego drugiego użytkownika? Wklej screena. Możesz też spróbować w cmd uruchomionym jako administrator, wpisać Net user "Inny uzytkownik" /active:no Odnośnik do komentarza
atasuke Opublikowano 21 Września 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 Po wpisaniu komendy nie można znaleźć użytkownika o takiej nazwie. Tutaj też takiego nie ma. Nawet usunąłem to konto EB . Mi się wydaje że któraś gałąź od rejestru jest skopana. Odnośnik do komentarza
Krzesimierz Opublikowano 21 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 A spróbuj Net user "Inny użytkownik" /active:no (teraz przez ż, bo nie widzę na zdjęciu czy tam jest z czy ż) W panelu sterowania w kontach użytkownika pewnie też nie ma tego konta ? Odnośnik do komentarza
atasuke Opublikowano 21 Września 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 opisywałem tak i tak . Do wczoraj było wszystko ok . Ale jak mbam zgłosił trojana i mnie zablokowalo na pulpicie . to przy następnym logowaniu musiałem już wpisywać ręcznie. Odnośnik do komentarza
Krzesimierz Opublikowano 21 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 Jak najbardziej to mógł spowodować wirus, tak wskazują też tutaj https://neosmart.net/wiki/other-user/#About_8220Other_User8221 Spróbuj z tego tekstu punkt fix3 czyli naprawę systemu z nośnika. Odnośnik do komentarza
atasuke Opublikowano 21 Września 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 Robię próbę punkt przywracania niepowodzenie z błędem 0x8000ffff Nie da rady dwa punkty były i każdy z tym samym błędem. tego brakuje ProfileImagePath will show the path to the user profile folder. You will usually have one for each user on the system, and one for each of the three system entries SystemProfile, LocalService, and NetworkServicetego brakuje oprócz ścieżki Odnośnik do komentarza
Krzesimierz Opublikowano 22 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 W takim razie spróbuj naprawy przez edycję ręczną rejestru. Fix1 z powyższego linka lub tu masz rozszerzony opis https://www.wintips.org/how-to-fix-a-corrupted-profile-the-user-profile-service-failed-the-logon-solved/ Pamiętaj o kopii rejestru przed zabraniem się do naprawy i powodzenia. Odnośnik do komentarza
atasuke Opublikowano 22 Września 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 Zrobiłem jak mówiłeś. Ale dalej muszę wpisywać hasło i nie ma ikonki. Natomiast po po zmianie w rejestrze widać że konto wróciło do swojego pierwotnego kształtu. Moim zdaniem musi być coś skopane w rejestrze przy wyświetlaniu tego ekranu logowania. Widać zmianę np pojawiły się ikony folderów z kartkami w środku czego nie było. w czasie podmianki ja miałem 2 pliki z rejestru Ntuser.dat.log1, log2. przekopiowalem obydwa. nie mam pliku log. Jeżeli ma to znaczenie Rozwiązaniem problem . Był banalny Wystarczyło zrobić tak jak tutaj https://www.sevenforums.com/general-discussion/65335-welcome-screen-other-user.html Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się